CS:GO'da neden TR sunucusu yok?

Critness

Megapat
Katılım
8 Nisan 2017
Mesajlar
5.446
Makaleler
4
Çözümler
23
Yer
Osmaniye/Merkez
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Öğrenci
Selamlar beyfendiler ve hanımefendiler, tartışacak 1-2 konu açmayı düşünüyordum. Öncelikle yaklaşık 4 yıldır CS:GO oynamaktayım (Prime olarak) ve bazı şeyler kafamda soru işareti bıraktı. Sizlerin cevaplayabileceğini düşünüyorum.
1-CS:GO'da neden TR sunucusu yok? Valve TR ile bir sıkıntı mı yaşadı da açmıyor? Yoksa başka bir sebebi mi var?
2-Prime olsun veya olmasın, her türlü hile oluyor. Elbet her hileci kolayca yakalanamaz fakat Valve bu hilecilere birşey yapmıyor mu? Veya hilecilerden bir şekilde para mı kazanıyor?
3-Valorant da oynuyorum. Valorant sunucuları 128 tick, CS:GO ise Faceit değilse 64 tick diye biliyorum. Yani 128 tick yapması zor birşey mi? Çok masraflı mı? Yoksa Valve bilerek mi yapmıyor?
İyi sosyaller.
 
Selamlar beyfendiler ve hanımefendiler, tartışacak 1-2 konu açmayı düşünüyordum. Öncelikle yaklaşık 4 yıldır CS:GO oynamaktayım (Prime olarak) ve bazı şeyler kafamda soru işareti bıraktı. Sizlerin cevaplayabileceğini düşünüyorum.
1-CS:GO'da neden TR sunucusu yok? Valve TR ile bir sıkıntı mı yaşadı da açmıyor? Yoksa başka bir sebebi mi var?
2-Prime olsun veya olmasın, her türlü hile oluyor. Elbet her hileci kolayca yakalanamaz fakat Valve bu hilecilere birşey yapmıyor mu? Veya hilecilerden bir şekilde para mı kazanıyor?
3-Valorant da oynuyorum. Valorant sunucuları 128 tick, CS:GO ise Faceit değilse 64 tick diye biliyorum. Yani 128 tick yapması zor birşey mi? Çok masraflı mı? Yoksa Valve bilerek mi yapmıyor?
İyi sosyaller.
TR sunucusu var ama Sunucudan tam olarak demek istediğiniz nedir.
 
TR sunucusu var ama sunucudan tam olarak demek istediğiniz nedir?

Resmi Valve TR Server'ı.

Bence 64 Tick'e geçmek önemli değil çünkü çok stabil. Valorant'ta bir 20 bir 500. CS'de çoğunlukla 60 küsur çok az değişiyor. Bir de hile güvenliği Source 2 motoruna geçilirse değiştirilebilir. Fakat Valve'ın farklı hareket edebilir. Valorant daha fazla oynandığı için oyunu salabilir veya daha fazla gelişip önünede geçebilir.
 
Son düzenleme:
1- Siyasi ve ekonomik dalgalanma, uğraşmak istememesi, nasılsa oynamaya devam ediyorlar vb. bir sürü sebep sayılabilir.

2- Adam hile sayesinde gelirini katlıyor. Banlamayarak önce kolay galibiyete alıştırıp sonrasında banlayarak tekrar hesap almasını sağlıyor. Para harcamaya alıştırdığı oyuncular envanter dizmeye ve elindeki eşyaları değiştirmeyede başlıyor.

3- Oyunu en çok oynayan ülkelerin vatandaşları orta veya yüksek sistem toplayamadıkları için oyun motorunu güncellemeyi istemiyordur. (Rusya, Türkiye, Polonya, Brezilya vb.) Ayrıca bu birazda tercih meselesidir. Kimi kitle güncelleme geldikçe mutlu olur kimi klasikçidir düzeni bozulsun istemez. CS GO'nun oyuncu kitlesinin neredeyse tamamı klasikçi olduğu haritalardan ve hala oynanma sayısının yüksekliğinden anlaşılabilir.

Tabi bütün sebeplerin bir kaynağı da halihazırda yüksek gelir elde edilen yere fazladan para harcamak istememeleri. Skinleri oyunculara tasarlatarak ceplerinden çalışan parası çıkarmıyorlar. Overwatch sistemiyle keza aynı şekilde ceplerinden fazladan para çıkarmıyorlar. Arada bir operasyon getirmekten ve turnuvalar üzerinden bahis oynatmaktan başka bir şey yapmıyorlar.

Ayrıca Valorant'ın ilk çıktığı günden beri CS GO ile kıyaslanmasını yanlış buluyorum. Rainbow Six Siege ile Valorant daha çok birbirine benzeyen oyunlar. En azından operatör mantığı, hile sisteminin güçlü olması iddiası ve sürekli güncel tutulması gibi ortak konulardan dolayı kıyaslanmaya daha müsait. Benzerliği olmayan oyunları kıyaslamaya çalışmak sadece yermek için kullanılabilir.
Valorant'ın CS ile tek benzerliği silah kullanmak olabilir.
 
Son düzenleme:
3 sorunun da cevabı Valve uğraşmak istemiyor.
Size katılıyorum hocam, Valve yıllardır CS:GO'dan kazanacağı kadar parayı kazandı, Valorantla kapışıp uğraşmak istemiyor. Artık piyasayı Valoranta bıraktı. Hâlâ az da olsa aktif bir kitlesi var ve o kitleyle yetinerek küçük küçük güncellemeler getirip oyunu aktif tutmaya çalışıyor.
 
Size katılıyorum hocam, Valve yıllardır CS:GO'dan kazanacağı kadar parayı kazandı, Valorant'la kapışıp uğraşmak istemiyor. Artık piyasayı Valorant'a bıraktı. Hâlâ az da olsa aktif bir kitlesi var ve o kitleyle yetinerek küçük küçük güncellemeler getirip oyunu aktif tutmaya çalışıyor.

Aslında oyuna değer verilse Valorant'ın önüne geçebilirdi. Valorant'ta o kadar özellik yok. Sol ele geçme sistemi bile daha yeni geldi sayılır. Eli daha sağa, geri vb. yerlere çekmeyi saymıyorum bile. 2 yıldır Source 2 motoruna geçilecek deniyor fakat geçilmiyor. Ban sistemi ayrı konu.
 
2 yıldır Source 2 motoruna geçilecek deniyor fakat geçilmiyor.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

Gerçek diye düşünüyoruz ama bakalım.
 
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

Gerçek diye düşünüyoruz ama bakalım.

Hocam gerçek olsa bile Türkiye ekonomisi sıkıntı çıkaracak. Oyunu Source 2'ye geçerken her şey eskisi gibi olmayabilir. Biliyorsunuz 1.6 ile Source çok benziyor tek farkları oyun motoru. Fakat Source hiç sevilmedi. Aynı şekilde CS:GO tehlikeyede girebilir.
 
Resmi Valve TR Server'ı.

Bence 64 Tick'e geçmek önemli değil çünkü çok stabil. Valorant'ta bir 20 bir 500. CS'de çoğunlukla 60 küsur çok az değişiyor. Bir de hile güvenliği Source 2 motoruna geçilirse değiştirilebilir. Fakat Valve'ın farklı hareket edebilir. Valorant daha fazla oynandığı için oyunu salabilir veya daha fazla gelişip önünede geçebilir.
Sunucular zaten 64 tick. Valorant'ta bir 20 bir 500 olan ne onu anlamadım. Ben CS:GO'da tick rate değerinin 64'ten farklı olduğunu hiç görmedim. Sanki canlı veri değil de elle girilmiş gibi. O yüzden güven verici değil. Zaten full 64'te sabit kalması imkansız.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı