CS2'nin dezavantaj ve yeniliklerin oyunu kötü etkilemesi

Tickrate ve smg konusunda katılıyorum ayrıca mermilerin aşırı hızlı gitmesi de problem onun haricinde beta diye ben de çok görmezden geliyorum umarım tam sürümde düzelir.
 
Subtick olayı henüz gelmedi. Sunucular hâlâ 64tick üzerinden çalılıyor. Ping olayı ise 0 ping ile oynayan adamlar gördüm. Valorant da 5-10 pingin verdiği hazzı bildiğimden cs'de 50-70 arası ping bayağı zorluyor. Oyun içinde peek yapıp karşımda awp görüp kaçtığım zaman duvarın arkasında ölüyorum. Bu ping ile alakalı mı, oyunun betası olduğundan mermiler takip mi ediyor, henüz anlayamadım.
 
Subtick olayı henüz gelmedi. Sunucular hâlâ 64tick üzerinden çalılıyor. Ping olayı ise 0 ping ile oynayan adamlar gördüm. Valorant da 5-10 pingin verdiği hazzı bildiğimden cs'de 50-70 arası ping bayağı zorluyor. Oyun içinde peek yapıp karşımda awp görüp kaçtığım zaman duvarın arkasında ölüyorum. Bu ping ile alakalı mı, oyunun betası olduğundan mermiler takip mi ediyor, henüz anlayamadım.
Evet reddit'deki konuyu diyorsan gördüm. FACEIT'e göre 128, MM'e göre hala 64 Hz gösteriyor. Koskoca Valve, milyonlarca para kazanan Valve yıllardır TR sunucu getirmedi. Üstüne CS2'de ilginç bir şekilde 0-7 pingli oyuncu beni duvar arkası öldürüyor ya da anlamadığım şekilde sanki saliseler içerisinde ölüyorum. Anlamak çok güç. Tamamiyle hayal kırıklığı oldu benim için CS2
 
Bu gece gelen güncelleme ile, düşük gecikme alan oyuncular ile dengeleme yapıldığı yazıyordu. Ama oyuna etkisi nasıl olur, test edemedim.
 
Bu gece gelen güncelleme ile, düşük gecikme alan oyuncular ile dengeleme yapıldığı yazıyordu. Ama oyuna etkisi nasıl olur, test edemedim.
Hiçbir dengeleme olmamış hocam. Yine duvar arkasında ölüyorum. Oyunu kolaylaştırmak adına artık boyun bölgesinin de bir bölümünü kafa saydıkları için herkes direkt kafa atıyor. Optimizasyon sorunu. Ayak seslerinin gereğinden çok çok belirgin olması. Pingi az olanın çok olana göre çok büyük avantaj sağlaması. Bildiğim bir şey varsa beta sürümünde bu oyun oynanılmaz. Tam hali çıkarsa ve hala bunlara dengeleme getirmezlerse oyunu bırakır uzun bir süre oynamam

Bahsettiğim sorunun
15 saate yakın oynadım ve her defasında kötü olmuş diye iç geçirip ama yine de şans vererek oyunu deneyimledim. Yaklaşık 10 senedir CS:GO oynuyorum Source CS1.6, Half-Life saymıyorum bile.
Şaka gelecek belki ama oyunun o kadar dezavantajı mı desem handikapı mı desem var ki sanki betadan çıksa dahi düzelmeyecekmiş gibi bir havası var. İlk başlarda smoke olsun bombalar olsun çok hoş geliyor. Grafikler de keza öyle. İlk saatlerde yeni şeyleri deneyimlerken zevk alıyorsun. Sonra yavaştan oyun mekaniği hızının düştüğünü, mermilerin hızlı gittiğini ve her el saliseler içerisinde 5-6 ping ile oynayan elamanın ortalama TR oyuncusunun 50-60 pingle oynadığı oyunda tık diye öldüğünü fark ettiğinde tadınız kaçmaya başlıyor. Ayak sesleri ve diğer etkileşimleri o kadar abartmışlar ki bir süre sonra ulan baseden itibaren mi Shift ile yürümeye başlasam acaba diye iç geçiriyorsunuz. Taktik yapayım arkadan dolanayım deme ihtimaliniz yok çünkü 5 kişi de yürüse sen karşı takımdaysan ve arkalarındaysan bir şekilde ayrıt ediyor ve ölüyorsun kısacağı oyun sana yüz yüze çatışmaya zorluyor. Yani bana göre oyunun taktik anlamında çeşitliliği azalmış. Oyunda Shift ile hareket et ya da gerekirse sabaha kadar kamp kurup bekl.

Tickrate olayı sanırım sadece sunucuya yakın oturanları düşünerek getirmişler ulan ne fark eder diyorsunuz ama emin olun oynadıkça farkına varıyorsunuz, internetin kötü olduğu ülkede olduğunuzdan ve ortalama 40-70 ping arası oynadığınız yerde 4-7 pingli elemanın çok büyük avantajı var. TR sunucusu olsa çok iyi olaydı lakin şu an değil. Diğer ülkeleri de düşünürsek bence bu çok büyük handikap olacak ve oyuncu sayısının düşmesine sebebiyet verecektir diye düşünüyorum.
Oyunun mekanikleri şu anlık kesinlikle hafif makineli tüfekle oynamana izin vermiyor çünkü ak ve M4 silahları çok güçlü. Zaten oyun mekaniği çok yavaşlamış. Oyunda hala anlam veremediğim bazı sıkıntılar var. Ak ile yürüyerek HS atıyor eleman çok rahat bir şekilde.

Genellikle birincileri bakın çoğunun ping 5-8 arasında değişiyor. Zaten artık FPS oyunlarında Hz olsun, bilgisayar donanımın, monitör özelliklerin gibi handikaplar varken sanki dünyanın her yerinde internet dört dörtlükmüş gibi ya da bütün ülkelere yakın sunucular varmış gibi ya da çoğu oyuncuların Avrupa'da ABD'de yaşıyormuş gibi tick olayı getirip oyunun her zerresini ona göre ayarlamışlar.
FPS sorunlarına değinmiyorum bile.

10 senelik CS hayatımı sonlandırıyorum o derece. Çünkü CS:GO en azından bazı etmenlerden dolayı seni bir şekilde eşitliyordu çatışmalar daha iyi daha kaliteli daha gerçekçi geçiyordu lakin CS2'de handikap üzerine handikap getirmişler. Hani oyunu akıcı yapalım ama yavaş olsun. Yavaş oynayın ama mermiler salisesinde öldürsün. Oyuna nereden baksam elimde kalıyor.
Tam sürümünde bir iki el oynayayım dedim. CS:GO'yu uzun süredir bilen birisi için bir daha söylüyorum. Getirdikleri sub-tick zırvası mı yazılım zırvasından mı bilmem. Duvar arkasından hala ölüyorum hatta bu sorunun aynısını yaşayan yayıncılar da var:
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

Bunu ilk oynadığımda daha ilk saatlerde deneyimlemiştim ve bu soruna çözüm getirmedikleri takdirde oyuncu sayısı yavaş ama bir o kadar hızlı düşmeye başlayacak.
 
Son düzenleme:

Geri
Yukarı