Cyberpunk 2077 indirilir mi?

BlackShadow

Hectopat
Katılım
16 Aralık 2013
Mesajlar
642
Çözümler
3
Gta 4 çıkalı 12 yıl oldu hala herkesin oynayıp sevdiği bi oyun ve bazıları gta 5 ten iyi olduğunu bile söylüyor single player diye oyunmu dışlanır ve gta 4 te online da var ama genellikle single oynanıyo cyberpunk 2077 oyunu single player ama siz bunu bulduğunuza dua edin adam okadar para vermiş emek etmiş karşılığı bumu hadi erzurum oyunu gibi okadar kötü bi oyun olsa tamam diycemde ne bilim bi hoş oldum şu an.

Oynadığınız süreye göre fiyatı çok yüksek bunu demek istedim, oyunu dışladığımı falan söylemedim. Oyunun hikayesi gayet güzel dedim ama oynanış süresine göre biraz daha fiyatı uygun olabilirdi. Oynamak isteyen her türlü malum yolla oynar zaten, mesele orjinal sahibi olmak.
 

JoelMiller

Centipat
Katılım
12 Haziran 2020
Mesajlar
1.285
Çözümler
4
Yer
Jackson
Bedava olsa oynamam buglar düzelirse belki.
 

celilshn27

Picopat
Katılım
10 Kasım 2020
Mesajlar
142
Çözümler
1
Şuan çok bug yok. Oynanabilir ama beklentiniz çok yüksek olmasın çünkü oyun çıkmadan önce anlatılan şeylerin 4'te 2'si bile yok oyunun içerisinde.
Size tavsiyem, Epic Games indirimlerini bekleyin. İndirimlerde 25 TL indirime girer, eğer Epic kupon verirse de 85 TL daha ucuza almış olursunuz.
Valla 1-2 yıl daha uzatıp herşeyi güzelce yapabilirlerdi. Kendilerini kendi elleri batırdılar herkes 1-2 yıl daha dururdu.
 

AliYigitAksungur

Hectopat
Katılım
10 Aralık 2018
Mesajlar
1.354
Çözümler
1
Şuan çok bug yok. Oynanabilir ama beklentiniz çok yüksek olmasın çünkü oyun çıkmadan önce anlatılan şeylerin 4'te 2'si bile yok oyunun içerisinde.
Size tavsiyem, Epic Games indirimlerini bekleyin. İndirimlerde 25 TL indirime girer, eğer Epic kupon verirse de 85 TL daha ucuza almış olursunuz.
Çok bug yok mu? Hocam yapmayın 5 saniyede bir bugla karşılaşıyorum.
 

Yeni konular

Yukarı