Çözüldü Destek yapıları nasıl düzeltilir?

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

NothingGood

Hectopat
Katılım
20 Mayıs 2019
Mesajlar
1.407
Makaleler
2
Çözümler
11
Maket basmak istediğimde destek yapılarının altı görseldeki gibi çok kötü çıkıyor. Ağaç destek kullandım, ütülemeyi açtım fakat hala düzelmedi. Nasıl düzeltebilirim?

bozuk.jpg
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Çözüm
Ben Meshmixer kullanıyorum, ücretsiz.

Belli bölgeleri kesince sonrasında support kullanımı gerekmeyebiliyor, dolayısı ile iz yada fazladan malzeme kaybı olmuyor. Ya da kesilen parçaları farklı oryantasyonlarda ve çözünürlüklerde basabiliyorsun.

Mesela bu yekpare idi, 4'e böldüm, farklı renk kullanma şansım da oldu:https://cdn.thingiverse.com/assets/99/e9/ab/5b/7a/a3.JPG
Bu da aynı şekilde, 5 parçaya ayırdım, 5. parçayı basmadım, tepsisi:https://cdn.thingiverse.com/assets/f9/7e/92/c1/f4/tt.jpg
1.JPG
ALT kısmı.JPG
4.JPG

Son görseldeki gibi dik şekilde bastım, tetiğin alt ucunu basmaya başlayınca sonlandırdım.
2. görsel alt kısım, ilk görsel o parçanın diğer yüzü. Yani bende sıkıntı olmadı klasik support ile.
Basılan parçanın boyu yaklaşık 2.5cm. 0.2 layer height, 0.2 support sep. dis.
Yani modelde sorunlar var ama senin sorununun kaynağı o değilmiş.
 
Son düzenleme:
iEki Görüntüle 1026549Eki Görüntüle 1026553Eki Görüntüle 1026554
Son görseldeki gibi dik şekilde bastım, tetiğin alt ucunu basmaya başlayınca sonlandırdım.
2. görsel alt kısım, ilk görsel o parçanın diğer yüzü. Yani bende sıkıntı olmadı klasik support ile.
Basılan parçanın boyu yaklaşık 2.5cm.
Sizde de tıpkı bendeki gibi olmuş. Demek ki onun için bir çözüm yok. Peki bir maket vs. basılacağı zaman bu izleri en aza indirmek için nasıl basmam gerek ?
 
Modeli iyi seçmen gerek aslında. Genelde silah gibi çok parçalı baskıları yekpare değil, parça parça modelliyorlar. Senin seçimindeki ürün bir yerden alınıp STL'e çevrilmiş sanırım.İkiye kesince horoz bölgesinde boş alan mevcut.
Yani sorun bende değil, STL'de oluyor. Peki bu tarz modelleri nasıl onarıp, bölebiliriz ? Yani hangi yazılımları kullanmak gerekiyor ?
 
Ben Meshmixer kullanıyorum, ücretsiz.

Belli bölgeleri kesince sonrasında support kullanımı gerekmeyebiliyor, dolayısı ile iz yada fazladan malzeme kaybı olmuyor. Ya da kesilen parçaları farklı oryantasyonlarda ve çözünürlüklerde basabiliyorsun.

Mesela bu yekpare idi, 4'e böldüm, farklı renk kullanma şansım da oldu:https://cdn.thingiverse.com/assets/99/e9/ab/5b/7a/a3.JPG
Bu da aynı şekilde, 5 parçaya ayırdım, 5. parçayı basmadım, tepsisi:https://cdn.thingiverse.com/assets/f9/7e/92/c1/f4/tt.jpg
 
Son düzenleme:
Çözüm

Yeni konular

Geri
Yukarı