Dışkıda kan olması neye işarettir?

BERWAR

Yottapat!
Katılım
19 Eylül 2015
Mesajlar
32.003
En iyi cevaplar
38
Beğeniler
28.090
Kabızlık, basur ve mide sorunu varsa dışkıdan kan gelebilir.
 

efe varol44

Centipat
Katılım
13 Ekim 2018
Mesajlar
462
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
154
Bende de dışkıda kan görülmüştü sürekli olmaya başladı doktora gittik 2 kolonoskopi sonucu ülseratif kolit çıktı, şanslıyım ki hiç atak geçirmedim ağrım sızım olmadı. 2 sene önce iyileştim ama maalesef kronik yani tekrar edebiliyor sende de olabilir bir görün derim.
 

justes123

Hectopat
Katılım
1 Haziran 2015
Mesajlar
126
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
44
Bende de dışkıda kan görülmüştü sürekli olmaya başladı doktora gittik 2 kolonoskopi sonucu ülseratif kolit çıktı, şanslıyım ki hiç atak geçirmedim ağrım sızım olmadı. 2 sene önce iyileştim ama maalesef kronik yani tekrar edebiliyor sende de olabilir bir görün derim.
Atak derken ne gibi bir atak geçiriliyor açıklayabilir misiniz?
 

efe varol44

Centipat
Katılım
13 Ekim 2018
Mesajlar
462
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
154
Ani karın ağrısı ishal gibi belirtileri oluyormuş ben hiç yaşamadım tam bilemiyorum. Doktora görünün o size söyler. Kolonoskopi isterse de korkmayın uyutularak 20dk da biten bir işlem. Araştırabilirsiniz ne olduğunu ama korkmayın kesinlikle doktora gidin. Ben 3 kere oldum şuan 16 yaşındayım olduğumda sırasıyla 12 13 ve 15 yaşındaydım.
 

Osprey

Millipat
Katılım
18 Ocak 2020
Mesajlar
698
En iyi cevaplar
1
Beğeniler
477
Arkadaşlar dışkımda kan olduğunu fark ettim üstüne sürülmüştü. Sadece içinde baloncuk vardı neye işarettir?
En basitinden sindirim yolu enfeksiyonu olabilir.
 

justes123

Hectopat
Katılım
1 Haziran 2015
Mesajlar
126
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
44
Ani karın ağrısı ishal gibi belirtileri oluyormuş ben hiç yaşamadım tam bilemiyorum. Doktora görünün o size söyler. Kolonoskopi isterse de korkmayın uyutularak 20dk da biten bir işlem. Araştırabilirsiniz ne olduğunu ama korkmayın kesinlikle doktora gidin. Ben 3 kere oldum şuan 16 yaşındayım olduğumda sırasıyla 12 13 ve 15 yaşındaydım.
Yakın bir akrabamda bu hastalık var teşhis konulmuş ama sizin gibi iyileşemedi siz nasıl atlattınız bu hastalığı?
 

efe varol44

Centipat
Katılım
13 Ekim 2018
Mesajlar
462
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
154
Yakın bir akrabamda bu hastalık var teşhis konulmuş ama sizin gibi iyileşemedi siz nasıl atlattınız bu hastalığı?
Ben önce kan gördüm sonra doktora gittim alerji falan bakıldı düzelmeyince 2. defa kolonoskopi yapıldı teşhis kondu. Sonra bana salofalk, lansor ve imuran ilaçlarını verdiler kişiden kişiye göre dozu değişir gidip de almaya çalışmayın. Sağ olsunlar Malatya Turgut Özal Tıp Merkezi gayet ilgiliydi. Sonra ilacın dozu yavaş yavaş düştü şikayet kesilince. Sonra tamamen kesildi yılda 1-2 kere kontrole gidiyorum kan ve gaita (dışkı) bir de idrar tahlili veriyorum bir şey çıkarsa tekrarlıyor falan işte öyle ama çok şükür daha bende nüksetmedi inşallah da nüksetmez. Ayrıca ben bu hastalığı 2 see önce 14-15 yaşında atlattım yani bünyem genç bağırsaktaki yaralar daha hızlı iyileşiş olabilir. Bu hastalık genelde belli yaş üstünde görülüyor ama ne yapalım sağlık olsun. Herkese geçmiş olsun bu arada. (Verdiğim bilgilerden hareketle veya başka bir nedenle yapılan hiçbir şeyin kesinlikle sorumluluğunu almıyorum sadece bilgi verdim tecrübe paylaştım)
 
KS
TTT

TTT

Picopat
Katılım
2 Kasım 2019
Mesajlar
727
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
159
Bende de dışkıda kan görülmüştü sürekli olmaya başladı doktora gittik 2 kolonoskopi sonucu ülseratif kolit çıktı, şanslıyım ki hiç atak geçirmedim ağrım sızım olmadı. 2 sene önce iyileştim ama maalesef kronik yani tekrar edebiliyor sende de olabilir bir görün derim.
Sa kadeş kan sürüntü halinde miydi damlıyor muydu? Koloniokopi acıtıyor mu ve devlet hastanesinde mi olmalıyım?
 

efe varol44

Centipat
Katılım
13 Ekim 2018
Mesajlar
462
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
154
Sa kadeş kan sürüntü halinde miydi damlıyor muydu? Koloniokopi acıtıyor mu ve devlet hastanesinde mi olmalıyım?
Kolonoskopiyi ben özelde oldum şehrimdeki en iyi yer oraydı, acıtmıyor çünkü uyutuyorlar seni kısa bir işlem zaten. Kan sürüntü halindeydi.
 



Yukarı