Battlefield 1: Türkiye'de çıktığı gün gidip kutulu olarak almıştım. Harita tasarımları olarak çok başarılı. Tabi özellikle Sniper/Recon sınıfı ile oynaması acayip keyifli. Ama tüfekle bir sniper'ın tek atamaması bir kuple tat kaçırabiliyor. Bunun haricinde hilecilerin oyundaki taşıtlara binip 300-0 kd ile oynuyor olmaları da oyundan soğumanıza sebep olabiliyor.
Batllefield Vietnam: Evet taş devrine döndüm resmen... Keşke bir çeşit remaster veya remake'i gelse... Harita tasarımları, arazi yapısının değişkenliği çeşitliliği... Çok çok iyiydi. Offline botlarla bile oynandığında çok keyifli olabilen bir oyundu.
Battlefield Bad Company 2: İşte en güzeli bence buydu. Sniper/Recon sınıfının en başarılı olduğu BF oyunu kesinlikle buydu... Modern silahların haricinde bu oyunda da galiba ilk defa binalarda fiziksel deformasyon patlama yıkım vb. şeyler olmaya başlamıştı. Harita çeşitliliği açısından başarılı bir oyun olmakla birlikte topluluk tarafından yapılmış olan haritalar (Heavy Metal & Harvest Day) muazzam haritalardı... Düşman üssüne ninjalayıp taşıtların görünmeyecek noktalarına c4 döşeyip karşı takım oyuncusu ona binip gittikten sonra patlatmak çok keyifli olurdu... Heavy Metal haritasında o kadar fazla oynamıştık ki, o zamanki arkadaş grubumuz & klanımız ile kendi adlandırdığımız noktalar (Buglı tepe, kızılorman, amon sul vs.) vardı. Nerede neye bakacağımızı falan iyice oturtmuştuk. En iyi BF oyunu muydu bilmiyorum. Ama çok iyiydi... Belki tek eleştirilebilecek noktası, oyundaki silah çeşitliliğinin kısıtlılığıydı... Ne bileyim bir Svd Dragunov, Awm falan görmek güzel olurdu... Oyunda o kadar uzun süre sniper sınıfı oynamıştım ki artık göz kararı mesafe derecesi olmayan dürbünlerle bile merminin, gidiş mesafesi ve varış noktası arasındaki düzlemde çizeceği parabolü hesaplayıp vurabiliyordum.