Fallout 76 - 22 Yama Notları

Katılım
3 Şubat 2017
Mesajlar
15.263
Makaleler
151
Çözümler
59
Yer
Çengelköy
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Profil Kapağı
1524428124
Fallout 76'nın 2. sezonunu içeren büyük yaması bugün yayınlandı.

Ekran Görüntüsü (1175).png


Bugün, One Wasteland, Daily Ops ve Legendary Perk'ler gibi yeni özellikler ile ikinci Fallout 76 Sezonu'nun başlangıcını içeren 22 Yaması'nı yayınlıyoruz. Ayrıca oyuna bir dizi iyileştirme ve hata gidermesi de geliyor, yani değişiklikleri merak ediyorsanız yama notlarını okumanızı öneririz.
22 yamasında öne çıkanlar
  • One Wasteland: Artık yaratık seviyeleri, karakter seviyelerine daha yakından uyacak şekilde ayarlanıyor; yani Appalachia'nın istediğiniz bölgesinde, hem tek başınıza hem de arkadaşlarınızla maceraya atılabilirsiniz!
  • Fallout 76 2. Sezon: Red Vipers'a karşı verdiğiniz savaşta, hem yepyeni S.C.O.R.E. tablosunda rütbe atlamak hem de bu sırada bir dolu ödül kazanmak için Armor Ace ve Power Patrol'a katılın.
  • Daily Ops: Silahlarınızı kuşanın, arkadaşlarınızı yanınıza alın ve Daily Ops adı verilen zorlu, tekrarlanabilir ve rastgele karşılaşmalarla yüzleşmeye hazır olun.
  • Legendary Perk'ler (Efsanevi Avantajlar): Karakterlerinize daha fazla güç ve çeşitlilik kazandıracak yeni yüksek seviye Perk Card'lar (Avantaj Kartları) ile efsane olun.
Güncelleme sürümü
Yeni yamanın platformlara göre sürüm numarasını ve indirme boyutunu aşağıdan kontrol edebilirsiniz:
  • PC (Bethesda.net): 1.4.0.20 (23,3 GB)
  • PC (Microsoft Store): 1.4.0.20 (37,8 GB)
  • PC (Steam): 1.4.0.20 (27,5 GB)
  • PS4: 1.4.0.20 (35,2 GB)
  • Xbox: 1.4.0.20 (42,6 GB)
One Wasteland
  • Bugünkü güncellemeyle birlikte yaratıkların, seviyelerini karşılaştıkları her oyuncunun seviyesine göre dinamik olarak anında üst veya alt seviyeye ayarlamalarına olanak tanıyan One Wasteland'i yayınlayacağımız için çok heyecanlıyız.
    • Birden fazla oyuncu bir düşmanla aynı anda karşılaştığı zaman, düşmanın seviyesi eşzamanlı olarak yüksek seviyeli oyuncular için artacak ve düşük seviyeli oyuncular için düşecek.
  • Seviyesinin yanı sıra, her yaratığın hasarı, canı, direnci ve aynı zamanda düşürdüğü ganimetler ve verdiği XP de oyuncunun seviyesine göre belirlenecek.
    • Bu demek oluyor ki artık birlikte maceraya atılan bütün oyuncular, aralarında büyük bir seviye farkı olsa bile herhangi bir savaşta bir etkiye sahip olabilecek.
    • Yaratıklar minimum ve maksimum seviyeye sahip olmaya devam edecek olsalar da (örneğin The Forest'taki maksimum seviye hâlâ 50 olacak), genel anlamda çok daha esnek olacaklar.
  • One Wasteland, ister tek başınıza isterseniz de arkadaşlarınızla, Appalachia'nın herhangi bir yerinde maceraya atılmanız için size daha fazla fırsat sağlıyor. Ayrıca, yeni oyuncuların oyunun erken safhalarında yaşadığı zorlukları azaltıyor, yüksek seviyeli oyuncuların düşük seviyeli bölgelerden en yüksek seviyeli ganimetleri elde etmesini sağlıyor ve herkes için daha istikrarlı savaş karşılaşmaları sunuyor.
  • Daha fazla detay için Fallout.com adresinden yeni One Wasteland Ön Bakış makalemizi okuyabilirsiniz.
Yeni sezon, tablo ve ödüller
  • Baskıcı Subjugator'a ve Red Viper minion'larından oluşan ordusuna karşı savaşlarında Armor Ace ve Power Patrol'a katılın. Fallout 76 2. Sezon bugün başlıyor!
      1. Sezon'da yepyeni “Armor Ace” S.C.O.R.E. tablosuyla, önümüzdeki 10 hafta boyunca 100 rütbeye ulaşabilirsiniz.
    • Rütbe atladıkça açabileceğiniz Power Armor boyaları, Zırh ve Silah Görünümleri, temalı kozmetik içerikler, C.A.M.P. eşyaları, oyun içi para birimleri, Perk Card'lar ve çok daha fazla ödül ekledik.
  • Sezona başlamadan önce aklınızda bulundurmanız gereken birkaç ayarlama da yaptık:
    • Rütbe atlama anında satın alınabilir olacak, yani Atom kullanarak rütbe atlamayı tercih edenler Red Vipers'a karşı savaşmaya hemen bugün başlayabilirler.
    • Rütbe atlama sürecinizin her gününe farklılık katmak amacıyla, Daily Ops temalı Görevler gibi yeni Günlük ve Haftalık Görevler ekledik.
    • Ayrıca, görev dizisine daha fazla Haftalık Görev ekledik, böylece kendi planınıza göre ilerleme olanağınız olacak.
    • Son olarak, Lunchbox'lar ve Ammo Converter gibi geçtiğimiz sezona ait ödüller Gold Bullion satıcılarından alınabilir. Böylece, bunları kaçıran oyuncularımızın açmak için bir şansı daha olacak.
  • Fallout.com Seasons (Sezonlar) sayfasına uğrayın ve hem 2. Sezon hakkında daha fazla bilgi edinmek hem de elde edebileceğiniz ödüllere bir göz atmak için son 2. Sezon Ön Bakış makalemizi okuyun.
Daily Ops
“Daily Ops” adı verilen çok oyunculu, rastgele ve tekrarlanabilir karşılaşmalara katılarak yeteneklerinizi sınayın. Daily Ops bir hayli zorlu, bu yüzden sadece 50. seviyenin üstündeki karakterlerin girmesini tavsiye ediyoruz.
  • Daily Ops'taki ilk Oyun Modumuzun adı “Uplink” (Uydu). Burada, bir dizi Uydu'yu korumanız ve Appalachia'yı tehdit eden düşmanları takip edip ortadan kaldırmanız gerekecek.
    • Daily Ops'ta, tek bir gruptan gelen düşmanlarla mücadele edeceksiniz. Bu düşmanların benzersiz bir “mutasyon”dan etkilenmiş olmaları onları çok daha ölümcül ve zorlu hale getiriyor.
    • Hedeflerinizi tamamlayıp düşman tehdidini ortadan kaldırdığınız takdirde, Appalachia'yı herkes için güvenli bir yer haline getirdiğiniz için ödüllendirileceksiniz.
  • Daily Ops'a katılmak için, Map (Harita) ekranını açın ve sol alt köşeye eklediğimiz World Activity izleyicisini kullanın.
    • Karşılaşacağınız mekân, düşmanlar ve mutasyonlar hakkında daha fazla bilgiye ulaşmak için listeden bir Daily Op seçin.
    • Doğrudan izleyici üzerinden “Join” (Katıl) butonuna tıklayarak Daily Ops'a girin.
    • Daily Ops'la tek başınıza veya en fazla dört oyuncudan oluşan ekibinizle birlikte yüzleşebilirsiniz.
  • Tetikte kalmanız için, Daily Ops'ta her gün yeni bir mekân, düşman grubu ve düşman mutasyonu kombinasyonu sunulacak.
    • Mekânlar: The Burrows, The Burning Mine, Valley Galleria veya Vault 94
    • Düşman Grupları: Super Mutant'lar, Blood Eagle'lar veya Robotlar
    • Düşman Mutasyonları:
    • Piercing Gaze: Düşmanlara oyuncuları inanılmaz bir biçimde algılama gücü veren bu mutasyon, Daily Ops “Uplink” modundaki düşmanlar için her zaman geçerli olacak.
    • Volatile: Düşmanlar öldüklerinde patlayacaklar.
    • Active Camouflage: O esnada saldırmayan düşmanlar gizlenmiş olacaklar.
    • Resilient: Düşmanlar yalnızca yakın dövüş saldırılarıyla öldürülebilecekler.
    • Freezing Touch: Düşman saldırıları oyuncuları donduracak.
  • Operasyonlar sırasında sürekli çatışma ve ölüm tehdidi altında olacağınızdan, Daily Ops'tayken silahlarınızın ve zırhınızın aldığı condition (sağlamlık) hasarını %50 düşürdük.
    -“A Colossal Problem” etkinliğinde olduğu gibi, Daily Ops yaratıkları da onları avladığınızda kullandığınız silaha uygun cephane düşürecek. Bu, çatışma süresince cephane stoklarınızı azalmaktan koruyacak.
  • Gün içinde Daily Ops'u istediğiniz kadar tekrarlayabilir ve her tamamladığınızda belirli ödüller kazanabilirsiniz. Ancak, bir Daily Op'u belirli bir zaman içerisinde tamamladığınızda, günde bir defa olmak üzere kazanabileceğiniz üç ödül kademesi bulunuyor:
    • Initiate Tier: 16 dakika veya daha kısa sürede
    • Paladin Tier: 12 dakika veya daha kısa sürede
    • Elder Tier: 8 dakika veya daha kısa sürede
    • Daha yüksek kademeyi tamamladıkça daha fazla XP, daha fazla oyun içi para birimi, legendary (efsanevi) eşyalar ve hatta kişiselleştirilebilir iki elli yakın dövüş silahı olan War Glaive gibi yepyeni eşyalar da dahil olmak üzere daha iyi ödüller kazanma şansınız da artar.
  • Bir Daily Op'u tamamladıktan sonra, Operation Report'unuzu (Operasyon Raporu) gözden geçirebilirsiniz. Bu rapor size operasyonu ne kadar sürede tamamladığınızı, hangi ödül kademesine ulaştığınızı ve kazandığınız ödüllerin listesini (XP ve para birimi ödülleri hariç) gösterecektir.
Legendary Perk'ler
Legendary Perk'ler, 50+ seviyeye ulaşan oyunculara verilen yeni yüksek seviye Perk Card'lardır ve karakterlerinize daha fazla güç ve çeşitlilik kazandırmaya yararlar.
  • Normal Perk Card menüsünün üst bölümüne yeni bir “Legendary Perk'ler” butonu ekledik. Buradan Legendary Perk Hücrelerinize ve Kartlarınıza erişip üzerlerinde değişiklik yapabilirsiniz.
  • İlk Legendary Perk Hücre'nizi 50. seviyede açmanızın ardından, sonrasında belirli seviye eşiklerinde toplam 6 hücreye kadar açabilirsiniz: 75, 100, 150, 200 ve 300.
    • Eğer karakterinizin seviyesi zaten yüksekse, halihazırda ulaşmış olduğunuz her eşik için bir Legendary Perk Hücresi'ne erişiminiz olacak.
    • Örneğin, 250. seviyedeki bir karakter 5 Legendary Perk Hücresi'ne sahip olacak ve 6. hücreyi 300. seviyeye geldiğinde açacak.
    • Her bir hücreye bir Legendary Perk Card yerleştirebilir ve kartları istediğiniz zaman 1 Perk Coin karşılığında satabilirsiniz (Perk Coin'ler hakkında daha fazla bilgiyi aşağıda bulabilirsiniz).
    • Legendary Perk Hücreleri hesap geneli için geçerlidir ve açtığınız andan itibaren tüm karakterlerinizin kullanımında olur.
      1. seviyenin altındaki karakterleriniz bile bu hücreleri Legendary Perk'ler ile doldurabilirler; böylece oyunun daha erken safhalarında, daha yüksek seviyeli karakterlerinizin o seviyede sahip olduklarından daha fazla bir güce erişim sağlayabilirler.
  • Legendary Perk'ler ile birlikte, Legendary Perk Card'larınızın gücünü artırmakta kullanabileceğiniz “Perk Coin'lere” de merhaba diyoruz.
    • Kullanmadığınız normal Perk Card'ları elden çıkararak Perk Coin kazanın. Elden çıkardığınız her Perk Card'tan kartın rütbesi başına 2 Perk Coin kazanırsınız.
    • Örneğin, 1. rütbeden bir Perk Card'ı elden çıkardığınızda 2; 3. rütbeden bir Perk Card'ı elden çıkardığınızda ise 6 Perk Coin kazanırsınız.
    • Her bir Legendary Perk Card; 50, 100 ve 150 Perk Coin karşılığında, sırasıyla 2., 3. ve 4. rütbeye kadar olmak üzere en fazla üç defa geliştirilebilir.
    • Açtığınız Legendary Perk Hücreleri hesap geneli için geçerliyken, Legendary Perk Selection'larınız (Efsanevi Avantaj Seçkileri) ve geliştirmeleriniz karakterlerinize özeldir.
    • Perk Coin miktarınızı artırmanıza yardımcı olmak için, Character Challenge menüsüne bir “Become Legendary” (Efsane Ol) Görevi ekledik. 50. seviyeye ulaştığınızda buradan 50 Perk Coin'lik ödülünüzü alabilirsiniz.
    • Not: Eğer karakterleriniz zaten 50. seviyenin üzerindeyse, bu görevi tamamlamış sayılırsınız ve oyuna bir sonraki girişinizde 50 Perk Coin ödülü, toplam Perk Coin sayınıza otomatik olarak eklenir.
Tasarım güncellemeleri
GENEL
  • Fast Travel (Hızlı Seyahat): Foundation ve Crater'a Fast Travel yapmak artık ücretsiz.
COMBAT (ÇATIŞMA)
  • Bonus Damage (Bonus Hasar):Hasar bonuslarının hesaplanma şeklini değiştirdik; artık çarpımsal değil toplamsal olarak hesaplanacaklar.
    • Not: Üst üste istiflenen hasar bonusları artık toplam hasarınız üzerinde daha az bir etkiye sahip olacak olsa da, bu değişiklikler toplam hasarın çok daha öngörülebilir olmasını sağlıyor ve gelecekteki iyileştirmelerin önünü açıyor. Bu, oyunun sağlıklı bir şekilde ilerlemesi için büyük önem taşıyor. Ayrıca, daha akıllıca ve daha etkili denge değişiklikleri yapabilmemiz için bir fırsat yaratmış oluyoruz.
    • Bu değişiklikler hakkında PTS'den aldığımız geribildirimleri değerlendirmeye devam etmekle birlikte, gelecekte ek ayarlamalar yapabilmemiz için, bugünkü güncellemeden sonra farklı silahlar ve yapılar hakkındaki düşüncelerinizi de dinlemekten memnuniyet duyarız.
EŞYALAR
  • Alien Blaster: Hasarı %30 arttırıldı.
  • Efsanevi Silahlar: Assassin'in (Suikastçı) efsanevi özelliği artık bonus hasarını insan NPC'lere de uyguluyor.
  • Secret Service Armor: Secret Service Armor için eklenen Light ve Ultra-Light Limb Mod planları, Vault 79'da Regs'den satın alınabilir.
  • Shishkebab: Artık Energy hasarı yerine Fire hasarı veriyor.
PERKS (AVANTAJLAR)
  • Modern Renegade: Modern Renegade'in sakatlama ihtimali %2/%3/%4'ten %4/%8/%12'ye çıkarıldı.
  • Tank Killer: Pistol'lar artık Tank Killer avantaj kartından faydalanıyor.
KULLANICI ARAYÜZÜ
  • Public Teams (Herkese Açık Takımlar): “Building” (İnşa) ekibinin adını “Casual” (Eğlence) olarak değiştirdik ve Casual ekip bonusunu kaldırdık. Bunun yerine, Daily Ops tamamlandığında bonus XP veren (başlangıç için +%25 bonus ve tam olarak bağ geliştirmiş bir ekip için +%100 bonus) bir “Daily Ops” ekibi getirdik.
  • Bunu yapmamızın sebebi, kısmen Public Team'lerin C.A.M.P.'lerde inşa yapmasının mümkün olmaması, kısmen de çoğu oyuncunun İnşa ekibini zaten bir Casual ekibi gibi kullanıyor olmasıydı.
  • Casual ekip seçeneğini kaldırarak, bugünkü güncellemeden sonra oyuncuların çok daha kullanışlı bulacağına inandığımız Daily Ops ekibine yer açmış olduk.
DÜNYA
  • Vault 94 (Sığınak 94): Artık Vault 94'e Adventure Mode'da ve Özel Dünyalar'da dünya keşfi sırasında erişilebilir.
  • Vault 51 (Sığınak 51): Gelecek içeriklere zemin hazırlamak adına Vault 51'in dış bölümüne yeni bir C.A.M.P. kurulamayan bölge ekledik.
Hata Gidermeleri
GÖRSEL VE GRAFIKLER
  • Apparel (Giysiler): Underarmor'lar (İç zırhlar) artık Chally the Moo-Moo Kıyafetlerinin içerisine giyilemeyecek.
  • Emote'lar (İfadeler): Grognak’s Battlecry ifadesinin simgesi artık ifade çarkında düzgün görünüyor.
  • Headwear (Başlıklar): Ekstrem yüz özellikleri artık Ghillie Suit Hood yüz maskesinin üstüne çıkmıyor.
  • Lighting (Işıklandırma): Charleston Capitol Binası içerisindeki ışıklandırma sorunu giderildi.
  • Lighting (Işıklandırma): Morgantown Trainyard'ın iç mekânlarındaki ışıklandırma sorunu giderildi.
  • Loot Bags (Ganimet Keseleri): Vault-Tec Duffel Bag modeli ile etkileşime girmeyi zorlaştıran hata giderildi.
  • Weapons (Silahlar): Screaming Eagle boyalı Handmade Rifle'ın doldururken yapılara girmesine neden olan hata giderildi.
C.A.M.P. VE WORKSHOP'LAR
  • Ammo Converter: 40 mm'lik Grenade Round'ları satmaya çalışırken ortaya çıkan “Transaction Failed!” (İşlem başarısız) hatası düzeltildi.
  • Blood Eagle Nest (Blood Eagle Sığınağı): Ally'lar (Müttefik) artık Blood Eagle Nest'e daha kolay girip çıkabilecek.
  • Blueprint'ler (Taslaklar): Blueprint menüsündeki “Select” (Seç) seçeneği, oyuncu herhangi bir öğeyi seçmemiş durumdayken olması gerektiği gibi gri gözüküyor.
  • C.A.M.P.: Collectron, Fertilizer Producer vb. öğelerin ürettiği kaynaklar, toplanmadan önce C.A.M.P. konumuna taşınırsa, artık oyuncunun Stash'inde veya Scrapbox'ında depolanıyor.
  • C.A.M.P.: Future-Tec C.A.M.P. görünümüne sahip olan oyuncuların C.A.M.P.'ine başka bir oyuncunun Fast Travel yapmasına engel olan hata giderildi.
  • Camp Fires (Kamp Ateşleri): Sadece toprağa yerleştirilebilen öğeler artık Camp Fire'a inşa edilemeyecek.
  • Communist Bunker: Zemine yerleştirilen öğeler artık havada asılı duruyormuş gibi görünmeyecek.
  • Communist Bunker: Oyuncuların duvar süslemelerini daha kolay yerleştirebilmeleri için Communist Bunker'ın iç duvarları artık silindir yerine altıgen şeklinde.
  • Communist Bunker: Artık Communist Bunker'a yapı inşa ederken Asbestos (Asbest) değil, olması gerektiği gibi Cement (Çimento) kullanılması gerekiyor.
  • Communist Fence: Diğer öğelere tutturulmasına gerek olmadan tek başına yerleştirilebilen alternatif bir Communist Fence türü eklendi.
  • Displays (Görüntüler): Wall Weapon Rack'ler artık duvara düzgün bir şekilde tutturulabilecek.
  • Exploit (Açık): Eşyalar artık tamir isteyen öğelerin üzerine üst üste istiflenemeyecek.
  • Exploit (Açık):Oyuncuların C.A.M.P.'lerine Workshop Ammunition Factory'ler inşa etmesine olanak tanıyan bir açık düzeltildi.
    • Not: Bu düzeltmenin sonucu olarak, içinde Workshop Ammo Factory bulunan C.A.M.P.'ler ve Blueprint'ler artık geçersiz sayılacak ve yerleştirilemeyecekler.
    • C.A.M.P.'lerinde veya Blueprint'lerinde Workshop Ammo Factory bulunan oyuncular onları yerleştiremeyeceklerine dair bir bildirim alacaklar.
  • Exploit (Açık): Generator'larla ilgili bir C.A.M.P. bütçesi açığı düzeltildi.
  • Floors (Zemin): Farmable Dirt Tiles (Ekin Ekilebilir Kareler) artık başka zemin türleriyle değiştirilemeyecek.
  • Floor Décor (Zemin Dekoru): The Standing Taxidermy Gorilla Plan'ı artık Sitting (Oturan) versiyonu yerine olması gerektiği gibi Standing (Ayakta Duran) Gorilla'yı açıyor, aynı durum tam tersi için de geçerli.
  • Floor Décor (Zemin Dekoru): The Standing ve Sitting Taxidermy Gorilla'ları tamir gerektirdiklerinde artık olması gerektiği gibi hasarlı görünüyorlar.
  • Fusion Generator: Fusion Generator'lar elden çıkarıldıklarında artık olması gerektiği gibi Aluminum (Alüminyum), Copper (Bakır) ve Rubber (Kauçuk) veriyorlar.
  • Log Cabin: Oyuncular artık eşyaları Log Cabin penceresine doğru bir şekilde yerleştirebilirler.
  • Rain Water Collector (Yağmur Suyu Toplayıcı): Artık yok edildiğinde görünmez olmuyor.
GÖREVLER
  • Günlük: “Gather Building Supplies” (İnşaat Malzemesi Topla) Günlük Görevinin yan görevi olan “Collect Fertilizer” (Gübre Topla) görevinde artık Scrapping Fertilizer doğru bir şekilde çalışıyor.
DEATH VE RESPAWN (ÖLME VE YENIDEN DOĞMA)
  • Ash ve Goo Pile'ları (Kül ve Yapışkan Madde Kümeleri): Ash veya Goo Pile'ına dönüştürülen oyuncular, “down but not out” (yere devrilmiş ama ölmemiş) evresine girmek yerine artık anında ölecekler.
  • Respawn (Yeniden Doğma):Bir etkinlik esnasında veya iç mekândayken ölen oyuncuların yeniden doğmasını engelleyen sorunu düzeltmeye yönelik iyileştirmeler yapıldı.
    • Not: Bu düzeltme, bu sorunun tamamen ortadan kalkmasını sağlamayabilir, ancak bir miktar iyileşme sağlayacaktır. Bu arada tam bir çözüm için çalışmaya devam ediyoruz.
DÜŞMANLAR
  • Scorchbeast Queen (Scorchbeast Kraliçesi): Artık The Scorchbeast Queen'in kanatları onu yere düşürebilmek için, bacakları da dönme hızını azaltabilmek için sakatlanabiliyor.
EŞYALAR
  • Aid (Yardımcılar): Buffout, Bufftat'lar ve Psychobuff'ın verdiği +Max Health (+Azami Can) güçlendirmelerinin etkisi altında olan oyuncuların Radiation hasarından ölmelerini engelleyen hata giderildi.
  • Aid (Yardımcılar): Mud Cookie, Swamp Tofu ve bütün Omelette tarifleri artık yanlış bir şekilde Cooking Station'ın (Yemek İstasyonu) Meat (Et) kategorisinde görünmüyor.
  • Aid (Yardımcılar): Berry'li ve Cranberry Meatball Grinder'lı Seared Venison artık olması gerektiği gibi Cooking Station'ın (Yemek İstasyonu) Meat (Et) kategorisinde görünüyor ve “Cook a Meat-Based Meal” (Etli Bir Yemek Pişir) Günlük Görevi'nin bir parçası.
  • Alien Blaster: Oyuncular artık Sharpshooter Grip'in ardından tekrar doğru bir şekilde Standard Grip moduna geçebilirler.
  • Armor (Zırhlar): Raider Chest Piece'in Pocketed Mod'u artık olmaması gereken bir biçimde Deep Pocketed Mod'undan daha fazla eşya taşıma sınırı sağlamıyor.
  • Exploit (Açık): Oyuncuların Unyielding Armor'ların nitelik bonusunu kasıtlı olarak iki katına çıkarabildikleri açık düzeltildi.
  • Fireworks (Havai Fişekler): Havai fişekleri kuşanmak artık oyuncuların amaçlanandan çok daha hızlı bir şekilde silah doldurmalarına yol açmıyor.
  • Gatling Gun: Gatling Gun'ları elden çıkarırken çıkan hatalı “Crafting item unlocked” (Üretim eşyası açıldı) bildirimi artık çıkmıyor.
  • Loot (Ganimetler): Uygun silahla öldürüldüklerinde, düşmanlar artık rastgele mermi yerine Arrow, Crossbow Bolt, .38 mermi, 40 mm'lik Grenade Round, Ultracite Plasma Cartridge ve Ultracite 2 mm'lik Electromagnetic Cartridge gibi duruma bağlı mermiler düşürecek.
  • Power Armor: Junkyard Paint (Hurdalık Boyası) ile boyanmış Power Armor'ların yeterince Radiation Resistance (Radyasyon Direnci) sağlamasını engelleyen hata giderildi.
  • Shotgun'lar: Suppressor Shotgun Mod'larında silahın menzil değerinin negatif olmasına yol açan hata giderildi.
  • Underarmor (İç Zırhlar): Secret Service Underarmor Lining Mod'ları artık olması gerektiği gibi Camo Secret Service Underarmor'a da uygulanabilecek.
  • Underarmor (İç Zırhlar): Oyuncuların Secret Service Underarmor tarifini bilmeden Camo Secret Service Underarmor'ı üretmesine olanak tanıyan hata düzeltildi.
MUTATIONS (MUTASYONLAR)
  • Genel: Oyuncular artık olması gerektiği gibi bir elde birden fazla mutasyona uğrayabilecekler.
  • Speed Demon: Speed Demon Mutation'ın (Speed Demon Mutasyonu) etkisi altındayken Stimpak iyileştirmesinin azalmasına yol açan hata giderildi.
NPC'LER
  • Critter'lar: Artık maksimum 5. seviyeye kadar çıkabiliyor ve efsanevi olarak doğamıyorlar.
  • Fishbone'lar: Artık Ohio River Adventure'larında yakınlardaki düşmanlardan kaçmıyorlar.
PERFORMANS VE KARARLILIK
  • İstemci Kararlılığı: Pip-Boy'u kullanırken meydana gelen çökme hatası giderildi.
  • İstemci Kararlılığı: Xbox One'da oyuncuların oyun esnasında profillerinden çıkmalarına yol açan istemci kararlılığı hatası konusunda iyileştirmeler yapıldı.
  • Performans: Çevredeki oyuncuların kare hızlarının düşmesine yol açan Tesla Rifle hatası giderildi.
  • Sunucu Kararlılığı: Normal oynanış esnasında sunucunun çökmesine neden olabilecek birçok hata giderildi.
  • Sunucu Kararlılığı: Nuclear Winter maçları sırasında meydana gelebilen sunucu çökmesi sorunu giderildi.
  • Sunucu Kararlılığı: Vending Machine'lerle (Otomat) alakalı bir sunucu çökmesi sorunu giderildi.
  • Sunucu Performansı: Nükleer tuş takımının kullanılmasının ardından “Waiting for response from server” (Sunucudan yanıt bekleniyor) mesajının çıkmasına neden olan hata ile ilgilenildi.
PERKS (AVANTAJLAR)
  • Class Freak: Bazı Mutasyonlar'ın Class Freak Perk Card'ı ile doğru bir biçimde etkileşime geçememesine yol açan hata düzeltildi.
  • Concentrated Fire: Concentrated Fire Perk'ünün 3. Rütbesi artık V.A.T.S.'te otomatik bir silah kullanırken isabet şansının aniden %95'e fırlamasına yol açmıyor.
GÖREVLER VE ETKINLIKLER
  • A Colossal Problem: Oyuncular artık etkinliği tamamladıktan sonra defalarca MIRV Frag Grenade Plan'ını almayacak.
  • A Colossal Problem: Belirli fırlatılabilir patlayıcı ile kuşanıldığında, Wendigo'ların öldüklerinde rastgele mermi düşürmesine yol açan hata giderildi.
  • An Ounce of Prevention: Oyuncular Ghoul Blood Sample'ını (Ghoul Kan Örneği) analiz etmeye çalışırken görev ilerlemesini engelleyen bir sorun ile yeniden ilgilenildi.
  • Primal Cuts: Artık görev hedeflerinde Prime Beast'lerin son birkaçının değil, tamamının yeri görülebilecek. Böylece oyuncular Wayward Beast'lerini daha kolay takip edebilecekler.
  • Primal Cuts: Prime Beast'in son dalgasında, oyuncuların etkinliği tamamlamaları için artık sadece Boss'u öldürmeleri yeterli.
  • Vital Equipment: Envanterlerinde görev eşyalarından biri bulunan oyuncuların Vital Equipment'ı gün içinde birden fazla defa tamamlayabilmelerine olanak sağlayan hata giderildi.
SESLER
  • C.A.M.P.: Artık C.A.M.P.'te “Repair All Items” (Bütün Eşyaları Tamir Et) seçeneğini seçtikten sonra ses efektleri çalıyor.
  • Müzikler: Artık Atomic Shop'taki müziğin ses düzeyi ilk şarkı bittikten sonra varsayılan ayarına dönmüyor.
KULLANICI ARAYÜZÜ
  • Kontroller: Oyun modlarını değiştirdikten sonra quick-heal (hızlı iyileştirme) butonunun doğru çalışmasını engelleyen hata düzeltildi.
  • Kontroller: Belirli koşullar altında Social menüsünü açarken kontrollerin yanıt vermemesine neden olan hata düzeltildi.
  • Hasar Miktarı: Grenade'lerin (El Bombaları) ve Mine'ların (Mayınlar) düşmanlara vurdukları hasar miktarı artık doğru görünüyor.
  • Eşya Aktarımı: Transfer butonuna tekrar tekrar basıldığında, eşyaların istemeden envanter kategorilerinden aktarılmalarına yol açan hata düzeltildi.
  • Bildirimler: Sezon rütbe ilerleme göstergesi ve rütbe atlama bildirimlerinin boyutları küçültüldü, artık ekranda daha az yer kaplıyorlar.
  • Bildirimler: “Challenge Complete” (Görev Tamamlandı) bildirimi, oyunun İngilizce olmayan sürümlerine doğru şekilde çevrildi.
  • Bildirimler: S.C.O.R.E. rütbe ilerleme ve ödül bildirimleri artık Power Armor giyen oyunculara doğru bir biçimde görünüyor.
  • Bildirimler: Atom kullanarak birden fazla rütbe atlama satın alınıp Sezon tablosundan çıkıldıktan sonra meydana gelen S.C.O.R.E. sayacının yavaşlaması ve rütbe atlama ses efektlerinin döngüye girmesi sorunu çözüldü.
DÜNYA
  • Genel:Aşağıdaki mekânlar artık her zaman erişilebilir hale geldi ve buralara girmeye çalışırken çıkan “Location available at a later date” (Mekâna daha sonraki bir tarihte girilebilir) hatası düzeltildi.
    • Arktos Pharma Biome Lab
    • Eta Psi House
    • Pi House
    • The Burrows
    • The Nukashine
    • Van Lowe Taxidermy
  • Fort Defiance: Line in the Sand etkinliği sırasında düşmanları etkileyen bir açığı gidermek amacıyla, Fort Defiance'taki C.A.M.P. kurulamayan bölge, Allegheny Asylum'ın önündeki yolu da kapsayacak şekilde genişletildi.
Kaynak: Fallout 76 | Fallout 76: Update 22 Patch Notes – September 15, 2020
 

Yeni konular

Geri
Yukarı