Fallout 76 - 30 Haziran 2020 yama notları

Katılım
3 Şubat 2017
Mesajlar
13.432
Makaleler
98
Çözümler
55
Yer
Çengelköy
Fallout 76 - 30 Haziran 2020 yama notları

Bugün, yeni ilerleme ve ödül sistemimizin ilk sezonu olan The Legendary Run'ı başlatan Yama 20'yi yayınlıyoruz. Yeni yamayla birlikte takım kurmayı hiç olmadığı kadar kolay ve faydalı hale getiren Public Teams özelliğini de oyuna ekliyoruz. Ayrıca Fallour 76'ya bir dizi iyileştirme ve hata düzeltmesi de geliyor, yani değişiklikleri merak ediyorsanız yama notlarını okumanızı öneririz.

20 YAMASI'NDA ÖNE ÇIKANLAR
  • 76 Sezonları: Görev sistemini baştan aşağı değiştiren yepyeni ilerleme sistemimizde rütbe atlayın ve bir dolu gösterişli ödüle sahip olmak için S.C.O. R. E. Kazanın.
  • The Legendary Run: İlk 10 haftalık sezonumuz bugün başlıyor! Kötü Dr. Zorbo'yla galaksi boyunca yarışın ve eşsiz kozmetik içerikler, oyun içi para ve çok daha fazlasını kazanın.
  • Public Teams: Kolaylıkla takımlara göz atmak, takımlardan birine katılmak ya da kendi takımınızı oluşturmak için Social (Sosyal) menüsünü kullanabilirsiniz. Public Teams, ortak bir hedef için oyuncuları bir araya getirip onlara temalı oyun içi güçlendirmeler sunuyor.
GÜNCELLEME SÜRÜMÜ
Yeni yamanın platformlara göre sürüm numarasını ve indirme boyutunu aşağıdan kontrol edebilirsiniz:
  • PC (Bethesda.net): 1.3.2.10 (4.0 GB)
  • PC (Steam): 1.3.2.10 (4.3 GB)
  • PS4: 1.3.2.9 (11.2 GB)
  • Xbox: 1.3.2.9 (11.6 GB)
76 SEZONLARI: S.C.O. R. E. KAZANIN, RANK (RÜTBE) ATLAYIN, ÖDÜLLERI TOPLAYIN!
Yeni yamayla oyuna eklenen 76 Sezonları sistemi, görevleri baştan aşağı yenileyen ve bir sürü oyun içi ödül sunan yeni bir hesap genelinde ilerleme sistemi getiriyor. İlk sezonumuzun adı “The Legendary Run” ve yama bakımı biter bitmez herkes eğlenceye katılıp ücretsiz ödülleri kapmaya başlayabilir.
76 Sezonları sisteminin ve The Legendary Run sezonunun nasıl işleyeceğini aşağıda açıkladık. Daha ayrıntılı bilgi almak isterseniz lütfen son yayınlanan Inside the Vault yazısını okuyun ya da Fallout.com üzerinde yer alan Seasons (Sezonlar) sayfasını ziyaret edin.
YILDIZLAR ARASINDA YARIŞ
  • The Legendary Run için Main Menu'ye (Ana Menü) eklediğimiz yeni seçenekle 1. Sezon ilerlemenizi görüntüleyip takip edebilir ve kazanabileceğiniz ödüllere önden göz atabilirsiniz.
    • The Legendary Run ilerleme ekranında Captain Cosmos'dan ilham alan bir kutu oyunu yer alıyor. Oyunda kötü Dr. Zorbo'ya karşı galaksi boyunca yarışa gireceksiniz.
    • İlerlemeniz oyun tahtası üzerindeki uzay gemisi ikonuyla gösteriliyor. 10 haftalık sezon sona ermeden önce yarışı Dr. Zorbo'dan önce bitirebilecek misiniz?
  • “The Legendary Run” sezonuna Rank 1'den (1. Rütbe) başlayacaksınız; Günlük ve Haftalık Görevleri tamamlayarak kazandığınız S.C.O. R. E. Sayesinde oyun tahtasında ilerleyebilirsiniz. Public Event'leri (Herkese Açık Etkinlikler) tamamlayarak ve karakter seviyenizi yükselterek de ilerleyebilirsiniz.
    • Rütbeniz arttıkça yeni ödüller kazanacaksınız; bunlar eşsiz zırhlar, C. A. M.P. Eşyaları, silah görünümleri, Power Armor boyaları, tüketim eşyaları, Perk Card paketleri, Atom ve hatta Scrip, Cap ve Gold Bullion gibi oyun içi para birimleri olabilir!
      1. Sezon boyunca ulaşabileceğiniz maksimum rütbe seviyesi 100. Bu yolda sizi 40'tan fazla yeni kozmetik içerik bekliyor.
    • Tüm oyuncular aynı ilerleme ve ödül yollarından geçecek, yani sezon boyunca herkes aynı ödüller için çabalayacak.
  • Oyuncular, The Legendary Run başladıktan iki hafta sonra, bir sonraki rütbeyi açmak ve ödülü almak için 150 Atom harcama imkânına sahip olacak.
    • Lütfen unutmayın: Rütbelerin sırayla ve ayrı ayrı satın alınması gerekmektedir.
YENI GÖREVLERIN ÜSTESINDEN GELIN
  • Yeni yamayla Günlük ve Haftalık Görevlerde önemli değişiklikler yapıldı.
    • Günlük ve Haftalık Görevler artık Atom yerine S.C.O. R. E. Ödülü verecek ve bu görevleri tamamlamak sezon boyunca ilerlemenin ana yolu olacak.
    • Nuclear Winter Günlük ve Haftalık Görevleri artık diğer ödüllerle birlikte S.C.O. R. E. Ödülü de verecek.
    • Aldığınız Günlük ve Haftalık Görevleri de elden geçirdik, böylece görevler daha net ve bunları tamamlamak daha kolay olacak.
    • Ayrıca günlük ve haftalık bazda aldığınız görevlerin sayısını da değiştirdik, böylece görevler artık daha öngörülebilir ve istikrarlı hale geldi.
  • Oyun dünyasındayken The Legendary Run ilerleme ekranı üzerinden Günlük ve Haftalık Görevlerinize direkt ulaşabilirsiniz.
    • İlerleme durumunu takip etmek istediğiniz belirli görevleri Challenge (Görev) menüsü üzerinden Challenge Tracker'a (Görev İzleyici) ekleyebilirsiniz.
  • Character (Karakter), Social (Sosyal), World (Dünya) Görevleri vb. Lifetime Görevlerinde bir değişiklik yapmadık. Bu görevler aynı miktarda Atom ödülü vermeye devam edecek.
ÖDÜLLERI TOPLAYIN
  • Rütbe atladıktan sonra The Legendary Run ilerleme ekranını açın ve oyun tahtasında uygun rütbeye karşılık gelen ödülünüzü alın.
    • Repair Kits (Onarım Kitleri) gibi tüketim eşyaları ve Cap gibi oyun içi para birimleri açıldığında yalnızca bir karakterinizle alınabilir olacak. Ödülü almasını istediğiniz karakteri seçtiğinizden emin olun.
    • Rütbeler hesaba bağlanır ve ödülleri sezon boyunca yalnızca bir kez kazanılabilir.
  • The Legendary Run boyunca kazanabileceğiniz Lunchbox tüketim eşyaları, Ammo Converter ve çok daha fazlasından oluşan ödüller hakkında ayrıntılı bilgi almak için Fallout.com üzerinden 1. Sezon başlangıcıyla ilgili yazıyı okuyabilirsiniz.
PUBLIC TEAMS (HERKESE AÇIK TAKIMLAR)
Yeni Public Teams sistemi diğer oyuncularla bir araya gelmeyi hiç olmadığı kadar kolay hale getiriyor. Yeni sistem, ortak bir hedefe ulaşmak için birlikte oynamayı tercih eden oyunculara özel bonuslar sunuyor.

BIR PUBLIC Team'E KATILIN!
  • Social menüsünün en üstüne yeni “Public Teams” sekmesini ekledik; buradan, geçerli dünyadaki Public Team'lere göz atabilir, içlerinden birine katılabilir ya da kendi takımınızı kurabilirsiniz.
    • Her Public Team, Team Leader (Takım Lideri) tarafından belirlenen bir Team Goal'a (Takım Hedefi) sahip. Bu hedef Exploration (Keşif) ya da Events (Etkinlikler) olabilir. Bu sayede kafa dengi oyuncular bulabilirsiniz.
    • Bir Public Team'de aynı anda en fazla 4 oyuncu bulunabilir, yani boş yer olduğu sürece listedeki takımlardan birine tıklayabilir ve hemen katılabilirsiniz.
  • Haritayı açıp Public Team'lerin Appalachia'daki konumlarını görebilir, onlara doğrudan buradan katılabilirsiniz.
    • Team Leader'lar, güncel hedeflerini belirten özel simgelere sahiptir; bir takıma katılmadan önce bu simgelere tıklayarak ayrıntıları görebilirsiniz.
KENDI TAKIMINIZI KURUN
  • Kendi Public Team'inizi kurmak için Social menüsündeki Public Teams sekmesinde yer alan “Create New Team” (Yeni Takım Oluştur) butonuna tıklamanız gerekiyor.
    • Sonraki adım, takımınız için bir hedef belirlemek. Şu anda oyunda altı seçenek yer alıyor: Hunting (Avlanma), Roleplay (Rol Yapma), Events (Etkinlikler), Exploration (Keşif), Building (İnşa) ve Casual (Eğlence).
    • Bir hedef belirledikten sonra bulunduğunuz dünyadaki tüm oyuncular yeni bir Public Team'in kurulduğuna dair bildirim alacak.
    • Public Team bildirimleriniz engellemiş olduğunuz oyuncularda görünmeyecek. Aynı şekilde onların kurduğu takımlara ait bildirimler de size gelmeyecek.
  • Aynı türden Public Team'ler aynı anda bulunabilir, yani istediğiniz hedefi seçebilirsiniz.
    • Team Leader olarak, Team Goal'u Social menüsü üzerinden istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.
    • Ayrıca gerekirse takımınızdan istediğiniz oyuncuyu atma ya da engelleme şansına da sahipsiniz.
  • İsterseniz arkadaşlarınızı ya da başka oyuncuları özel olarak davet ederek özel bir takım kurabilirsiniz. Bu takımı sonradan Social menüsü üzerinden Public Team'e çevirebilirsiniz.
    • Lütfen unutmayın: Main Menu (Ana Menü) üzerinden ya da doğrudan davetlerle kurulan takımlar her zaman özel takım olarak kurulur.
Team GOALS VE BONDS (TAKIM HEDEFLERI VE BAĞLARI)
  • Bir Public Team'deyken, sahip olduğunuz Team Goal'a göre özel bir güçlendirme alırsınız.
  • Zaman içinde takım arkadaşlarınızla aranızda Bond (Bağ) gelişir; bağ geliştirdiğiniz her bir takım arkadaşına karşılık Team Goal güçlendirmeniz artar.
  • Güncel Team Goal'lar ve onlara ait bonuslar şöyle:
    • Hunting (Avlanma) - Bonus: Legendary Kill'ler için +%25 XP (tam olarak bağ geliştirmiş bir takım için %100)
    • Roleplay (Rol Yapma) - Bonus: +1 Charisma (Karizma) (tam olarak bağ geliştirmiş bir takım için +4)
    • Events (Etkinlikler) - Bonus: Tamamlanan etkinlikler için +%25 XP (tam olarak bağ geliştirmiş bir takım için %100)
    • Exploration (Keşif) - Bonus: +1 Endurance (Dayanıklılık) (tam olarak bağ geliştirmiş bir takım için +4)
    • Building (İnşa) - Bonus: +1 Intelligence (Zekâ) (tam olarak bağ geliştirmiş bir takım için +4)
    • Casual (Eğlence) - Bonus: +1 Luck (Şans) (tam olarak bağ geliştirmiş bir takım için +4)
Bir Public Team'deyken göz önünde bulundurmak isteyebileceğiniz birkaç şey daha var:
  • Takım arkadaşlarınız muhtemelen o anki Team Goal'a odaklanmış olacak. Bu yüzden ilgi duyduğunuz şeylere uyan bir takıma katıldığınızdan emin olun. Aradığınız türde bir takım bulamazsanız kendi takımınızı da kurabilirsiniz.
  • Takım arkadaşlarınızla birbirinizin C. A. M.P.'Lerinde herhangi bir şey inşa edemeyeceksiniz. Ancak normal bir özel takım kurarak ya da bir özel takıma katılarak bunu yapabilirsiniz.
  • Ayrıca Wanted (Aranıyor) durumuna girmeden kilitli kapıları ve Public Team'inizdeki takım arkadaşlarınızın oluşturduğu saklama yerlerini açamazsınız.
Bu yeni sistem hakkında ayrıntılı bilgi almak için Fallout.com üzerinden yayınladığımız Public Teams bilgilendirme yazısını okuyabilirsiniz.
TASARIM GÜNCELLEMELERI
  • Team PVP (Takımlı PvP):Team PVP kurallarını hem özel takımlar hem de Public Teams için düzenledik. Artık bir takım arkadaşınız, takımınızdan olmayan biriyle PVP başlattığında bütün takım PVP için işaretlenmeyecek.
    • Takımdan olmayan oyuncuyla savaşmak isteyen takım arkadaşları PvP'yi ayrı ayrı başlatmak zorunda.
    • Bu sayede PVP savaşına girmek istemeyen oyuncuların savaşa çekilmesi önlenmiş olacak.
SESLER
  • Müzik: The Legendary Run süresince kulaklarınızın pasını silmek için Atomic Shop'a olağanüstü parçalar ekledik.
KULLANICI ARAYÜZÜ
  • Simgeler: Topluluk geribildirimini göz önüne alarak, Purveyor'ın konumunu daha iyi gösterebilmek adına harita ve pusulaya Mole Miner temalı özel bir simge ekledik.
  • Harita: Haritadaki takım arkadaşı işaretleri daha rahat görülebilmeleri için büyütüldü ve hareketli hale getirildi. Ek olarak, takım arkadaşlarınızın adları ve oyuncu simgeleri, artık yalnızca imleci haritadaki işaretlerinin üzerine getirirseniz görünecek.
  • Ayarlar:Chat Volume (Sohbet Ses Düzeyi) ayarı artık Master Volume (Ana Ses Düzeyi) ayarından tamamen bağımsız.
    • Bu yenilik sayesinde, sesli sohbette diğer oyuncuları duymakta sorun yaşayan oyuncular için bir çözüm geliştirmiş olduk. Master Volume ayarı, diğer ses düzeyi ayarlarını etkilemeye devam edecek, ancak artık Chat Volume ayarını etkilemeyecek.
HATA GIDERMELERI
GÖRSELLER VE ANIMASYON
  • Animasyon: Rustic Water Mill artık doğru bir şekilde dönecek.
  • Animasyon: Grognak’s Axe, üçüncü şahıs kamera açısında iki elle savurma animasyonunu artık Stanley görünümüyle de doğru bir şekilde gerçekleştirecek.
  • Animasyon: Üçüncü şahıs kamera açısındayken Secret Service Armor Jetpack kullanımından sonra karakter, Tesla Rifle'ı yanlış şekilde tutuyordu. Bu sorun giderildi.
  • Görseller: Treasure Hunter ve Insurgent şapkalarını takınca saç ve sakalın kaybolması sorunu giderildi.
  • Görseller: Menüden incelendiğinde Experimental Pip-Boy Schematic'in önizleme görüntüsü artık ters görünmeyecek.
  • Görseller: Menüden incelendiğinde Grognak’s Axe'in Stanley görünümünün önizlemesi artık ekranın dışına taşmayacak.
  • Görseller: Menüden incelendiğinde Hazmat Cooler Backpack'in önizlemesi artık Nuka-Cola Backpack olarak görünmeyecek.
  • Görseller: Red Rocket Ranger Power Armor'ın gövde parçası, artık diğer Power Armor kol parçalarının içinden geçmeyecek.
  • Efektler: Ring of Fire Pit'i yok ettikten sonra ses efektlerinin ve görsel efektlerin kesilmeden devam etmesi sorunu giderildi.
C. A. M.P. VE WORKSHOP'LAR
  • Saklama Yerleri: C. A. M.P. Bütçesi maksimum durumdayken eşyaların Fermenter'lara, Vending Machine'lere, Keg'lere, Punch Bowl'lara ve Refrigerator'lara atanmasına engel olan bir hata giderildi.
  • Açık: Circus Cage ile alakalı bir C. A. M.P. Bütçesi açığı düzeltildi.
  • Grain Silo: Grain Silo'nun havada asılı halde yerleştirilmesine sebep olan bir sorun giderildi.
  • Modify (Düzenleme): Modify menüsündeki “Replace” seçeneği, artık bir takım arkadaşınızın C. A. M.P.'İnde veya Workshop'ındayken inşa edilemeyen Atomic Shop, Fallout 1ST ve Gold Bullion nesnelerini göstermeyecek.
  • Punji Boards: Artık üst üste istiflenemeyecek.
  • Red Rocket Garage Door: Red Rocket Garage Door'un yanlış ve işe yaramayan bir eşyayla değişmesi sorunu giderildi.
  • Seedy Shed: Ally (Müttefik) ve Collectron'lar artık Seedy Shed'e daha kolay girip çıkabilecek.
  • Survival Tent: Bir Survival Tent'in etrafındaki inşa edilemez alan, artık Tent'in sahibi oyundan çıktıktan veya dünya değiştirdikten sonra oyun dünyasında kalmayacak.
  • Turrets (Taretler):İmha edildikten sonra tamir edilen Turret'ların düşmanlarla çarpışmaya girerken önemli ölçüde gecikme yaşaması sorunu giderildi.
    • Lütfen unutmayın: Turret'ların bir düşmanı tespit edip ateş etmeye başlaması hâlâ olması gerektiği gibi 2-3 saniye sürmekte.
GÖREVLER
  • Genel: Günlük ve Haftalık Görevlerin kendi kendilerine otomatik olarak tamamlanması sorunu giderildi.
  • Social (Sosyal): “Claim Different Workshops” görevine “Dabney Homestead” yan görevi eklendi.
  • World (Dünya): “Complete Different Events” görevi için “Campfire Tales”, “Free Range” ve “Project Paradise” yan görevleri eklendi.
  • World (Dünya): “Complete Different Events” görevinin “The Battle that Never Was” yan görevi kaldırıldı.
  • World (Dünya): “Complete Different Daily Quests” görevi için “The Importance of Communication”, “Photo Opportunity”, “Retirement Plan” ve “Vital Equipment” yan görevleri eklendi.
COMBAT (ÇATIŞMA)
  • Açık: Oyuncuların çok spesifik durumlarda öldükten sonra hasar almamaya başlamalarına yol açan bir açık giderildi.
  • VATS: Bow (Yay) ve Gauss silahları gibi atışa hazır hale gelmesi zaman alan silahların VATS modundayken verdiği hasar artık yüklenme miktarlarına göre doğru hesaplanacak.
DÜŞMANLAR
  • Scorchbeast: Artık öldüklerinde Ash ya da Goo Pile'a dönüştürülemeyecekler.
  • Wendigo Colossus: Doğabileceği yerlere atom bombası atılınca Wendigo Colossus'un ortaya çıkma şansı artık %10.
EŞYALAR
  • Zırh: Modlar artık Robot Armor kol parçalarına doğru bir şekilde uygulanabilecek.
  • Zırh: Shadowed Mod artık bütün zırh türlerine uygulanabilecek.
  • Sırt Çantaları: 19 Yaması'ndan önce üretilen sırt çantalarının önizlemeleri menüde incelerken yanlış yöne dönüyordu. Bu sorun giderildi.
  • Berry Mentats: Artık Sol gibi görevle alakalı NPC'leri doğru bir şekilde gösterecek.
  • Bow (Yay): Bow ve Compound Bow için standart tamam menzili, diğer tamam türleriyle uyuşması için düşürüldü.
  • Bow (Yay): Plasma Mod'a sahip olan Bow'lar ve Crossbow'lar artık normal hasarlarına ek olarak, olması gerektiği gibi enerji hasarı da verecek.
  • Grognak’s Axe: Stanley görünümüne sahip olan Grognak’s Axe, artık Weapon Workbench'lerde olması gerektiği gibi görülebilecek.
  • Nuke Mine'lar: Nuke Mine'lardan yayılan radyasyon artık dostları ve tarafsız oyuncuları etkilemeyecek.
  • Kıyafetler: The Rootin’ Tootin’ Cowboy kıyafeti artık olması gerektiği gibi Armor Workbench'lerde üretilebilecek.
  • Plasma Caster: Oyuncular artık Plasma Caster için Prime Receiver Plan'i öğrendikten sonra Ultracite Plasma Ammo üretmeyi de öğrenebilecek.
  • Power Armor: Jetpack Power Armor Mod, artık Ultracite Power Armor'ın gövde parçası dışındaki hiçbir parçasına uygulanamayacak.
  • Power Armor: Bir Power Armor setine Fusion Core yerleştirmek, bazen kuşanılmış Power Armor parçalarının görsel olarak Chassis'ten kaybolmasına sebep oluyordu. Bu sorun giderildi.
  • Underarmor: Oyuna Secret Service Underarmor için bir dizi Mod Plan eklendi. Bunları Vault 79'daki Regs'den Gold Bullion ile satın alabilirsiniz.
MUTATIONS (MUTASYONLAR)
  • Electrically Charged: Artık PVP dışında bir oyuncunun saldırısına uğradığınız zaman tetiklenmeyecek.
NPC'ler
  • Müttefikler: Beckett, artık ana görevleri bittikten sonra olması gerektiği gibi Günlük Görev verecek.
  • Müttefikler: Raider Punk'ın oyunculara yeni Günlük Görevler vermesine engel olan bir sorun giderildi.
  • Müttefikler: Artık Raider Punk'ın radyosu elden çıkarılırken ekrana gelen mesaj, kuşandığı bütün eşyaların kaldırılacağını doğru bir şekilde belirtecek.
  • Crater: Düşmanların Crater'dayken Axel, Creed ve Rocksy'yi hedef alıp onlara saldırabilmelerine izin veren sorun giderildi.
  • Rocksy: Rocksy'nin yeri artık sabit, kendisini Crater'daki okul servisine yaslanırken bulabilirsiniz.
  • Smiley: Smiley artık Gold Bullion sınırına ulaştığı halde fazladan Gold Bullion satın almaya çalışan oyuncuların verdiği Cap'leri kabul etmeyecek.
  • Ward: Ward'un yeri artık sabit, kendisini Foundation'daki masasında otururken bulabilirsiniz.
  • Wren: Wren'in yeri artık sabit, kendisini Crater'daki konsolunun yanında bulabilirsiniz.
PERFORMANS VE KARARLILIK
  • İstemci Kararlılığı: NPC'lerle dolu bir bölge yüklenirken istemcide çökmeler yaşanabiliyordu. Bu sorun giderildi.
  • İstemci Kararlılığı: Pip-Boy envanteriyle alakalı bir istemci çökmesi sorunu giderildi.
  • İstemci Kararlılığı: Nuclear Winter'da tamamen dolu bir maç yüklenirken istemci çökmesi meydana gelebiliyordu. Bu sorun giderildi.
  • Sunucu Kararlılığı: Kuşanılmış eşyaları envanter ekranından düzenlerken sunucu çökmeleri yaşanabiliyordu. Bu sorun giderildi.
  • Sunucu Kararlılığı: Yol düzeniyle alakalı bir sunucu çökmesi sorunu giderildi.
  • Sunucu Kararlılığı: Aynı anda birden çok patlama efekti oluştuğunda sunucu çökmesi yaşanabiliyordu. Bu sorun düzeltildi.
  • Sunucu Kararlılığı: Mermi atışıyla alakalı bir sunucu çökmesi sorunu giderildi.
  • Sunucu Kararlılığı: Normal oynanış esnasında meydana gelebilen çeşitli sunucu çökmeleriyle ilgilenildi.
  • Sunucu Kararlılığı: Legendary değerlere sahip olan envanter öğeleriyle alakalı bir sunucu çökmesi sorunu giderildi.
  • Sunucu Kararlılığı: Bir NPC ile diyaloğu sonlandırdıktan sonra meydana gelebilen sunucu çökmesiyle ilgilenildi.
  • Sunucu Kararlılığı: Bir hücre yüklenirken meydana gelebilen sunucu çökmesi sorunu giderildi.
PERKS (AVANTAJLAR)
  • Cannibal: Cannibal avantajı artık humanoid (insansı) olmayan cesetleri yemenize olanak tanımayacak.
  • Hard Bargain: Artık Wayward'da Duchess'in fiyatlarını olması gerektiği gibi düşürecek.
  • Mysterious Stranger: Mysterious Stranger bazen saldırıya geçmiyordu. Bu sorun giderildi.
  • Perk Card Paketleri: Bazı Perk Card'ların Perk Card paketlerinde görünmemesi sorunu giderildi.
GÖREVLER VE ETKINLIKLER
  • AWOL Armaments: Oyuncular artık bir etkinlik alanını terk ettiklerinde doğru bir şekilde bildirim alıp etkinlikten çıkarılacak.
  • Cheating Death: “Speak with the Tracker” görevi tamamlandıktan sonra bile Carleton Mine'a tekrar girince ortaya çıkabiliyordu. Bu sorun çözüldü.
  • Fun and Games: Ra-Ra, ikinci lazer taret saldırılarından kurtarıldıktan sonra çok hızlı bir şekilde yanına gidildiğinde bazen takılıp kalıyor ya da yanlış yöne koşuyordu. Bu sorun giderildi.
  • Hunter for Hire: Daniel'la konuşurken Special yoklamasına sahip bir diyalog seçeneği seçildiğinde konuşma erken sonlanıyordu. Bu sorun çözüldü.
  • Secrets Revealed: A.C.'Nin belli koşullarda yanıt vermemesine sebep olabilen, bu nedenle görev ilerlemesine de engel olan bir hata giderildi.
  • Strange Bedfellows: Oyuncular artık Aldridge'in [Charisma +8] diyalog seçeneğini seçebilecek.
  • Strength in Numbers: Artık tamamlandığında diğer ödüllere ek olarak Cap ödülünü de olması gerektiği gibi verecek.
  • Thicker Than Water: Beckett artık görev sırasında Watoga Underground'un dışına çekilemeyecek.
  • Vital Equipment: Ward'la konuşurken ödülü bağışlamayı seçmek artık konuşmanın geri kalanının atlanmasına sebep olmayacak.
SESLER
  • Eyebot'lar: Artık imha edildiklerinde patlama sesleri olması gerektiği gibi çalınacak.
  • Rustic Water Mill: Artık imha edildikten sonra ses efekti çalınmaya devam etmeyecek.
KULLANICI ARAYÜZÜ
  • Saklama Yerleri: Bazı saklama yerlerine erişmeye çalışırken Transfer butonunun gri görünüp kullanılamaması sorunu giderildi.
  • Kontroller: PC oyuncularının Perk Card'ları kuşanıp çıkarırken fareyi kullanmalarına engel olan bir sorun çözüldü.
  • HUD (Gösterge Paneli): Decontamination Shower, RadAway vb. ile Rad hasarını iyileştirirken arayüzdeki Health (Sağlık) göstergesinin üzerinde Rad'in düşmediği görülüyordu. Bu sorun giderildi.
  • HUD (Gösterge Paneli): Pip-Boy açıkken sağlık göstergesinin Power Armor arayüzüyle üst üste binmesi sorunu giderildi.
  • Simgeler: Nuclear Winter Görevleriyle kazanılan Oyuncu Simgeleri artık kuşanıldıklarında oyunda olması gerektiği gibi görünecek.
  • Eşya Adlandırma: Bir Combat Rifle'ı düzenlemek artık silahın adında iki kez “Combat Rifle” ibaresinin yazmasına sebep olmayacak.
  • Bildirimler: “You can’t do that while in Power Armor” (Power Armor giyerken bunu yapamazsın) bildirimi, Power Armor giyerken yapılamayacak şeyler (örneğin bir müzik enstrümanı çalmak) yapmaya çalıştığınızda doğru bir şekilde ekrana gelecek.
  • Pip-Boy: Görevler artık Pip-Boy'da alfabetik sıralanacak.
  • Pip-Boy: Wendigo Colossus'un Fear (Korku) yeteneğinden etkilenince Pip-Boy'un Effects (Etkiler) sekmesindeki açıklama artık “Uncontrollable Fear” (Dizginlenemez Korku) olarak görünecek.
  • Respawn (Yeniden Doğma): Oyuncuların ölünce ağırlık taşıma bonuslarını kaybetmelerine yol açan bir sorun giderildi. Bu sorun, oyuncuların Vault 76 dışında bir yerde yeniden doğmalarına engel olabiliyordu.
  • Ayarlar: Oyuncuların Chat Audio (Sohbet Sesi) ayarında yaptıkları değişiklikler artık istemci yeniden başlatıldıktan sonra düzgün bir şekilde kaydedilmiş olacak.
  • Takımlar: Bir oyun aşamasında öldükten sonra takımdan atılan bir oyuncu, artık aynı takımın oyun aşamasında doğmayacak.
DÜNYA
  • Genel: Oyuncuların takılıp kalabileceği birçok yer düzeltildi.
  • Random Encounter (Rastgele Karşılaşma): Cooking Station, Tent vb. Random Encounter nesnelerinin aniden ortadan kaybolmasına sebep olan bir sorun giderildi.
NUCLEAR WINTER HATA GIDERMELERI
  • Açık: Oyuncuların Storm ve Rad hasarı almamalarına yol açan bir açıkla ilgilenildi.
  • Yerelleştirme: Nuclear Winter'a İngilizce olmayan bir dil sürümüyle katılmaya çalışıldığında oyun dosyalarında değişiklik yapıldığı gerekçesiyle oyundan atmalar oluyordu. Bu sorun giderildi.
  • Perks (Avantajlar): Overly Generous Perk Card kuşanılmışken yapılan saldırıların olması gerekenden daha az Rad hasarı vermesi sorunu giderildi.
Kaynak: Fallout 76 | Fallout 76: Update 20 Patch Notes – June 30, 2020
 
KS
Onur Altuğ Sever
Katılım
3 Şubat 2017
Mesajlar
13.432
Makaleler
98
Çözümler
55
Yer
Çengelköy
Oynadığım 29 saatin sonunda ben beğendim. Tek kişi oynuyorum, bana şu an Fallout 4 tadı veriyor. Fallout 4'e göre haritası daha büyük. Perk sistemi daha güzel olmuş. Gerçek zamanlı V.A.T.S sistemi ilerideki Fallout oyunlarında kullanılmalı. Hataların çoğu giderilmiş, oynarken çok nadir sıkıntı yaşadım.
 
Yukarı