HU'nun testi, bunun için özel bir kit kullanıyorlar. Direk bütün gecikmeyi ölçüyor fareden monitöre kadar. CapFrameX'in ölçtüğü şeyin verdiği 1/3, 1/5 sonuçların ne kadar saçma olduğunu anlama açısından açıklamak istedim.
Reflex'ten en fazla faydalanan CP'de bile FG ile birlikte yarıya inememiş gördüğün gibi, ki bu Reflex. Diğer bi detaysa DLSS2'ye FG ekleyince latency her zaman artmış. Kendi testlerimi söylüyorum CapFrameX'in Latency değerlerine göre
Native - 72 FPS - 33 ms Latency
FSR2Q - 110 FPS - 20 ms Latency
FSR3Q - 190 FPS - 5ms Latency
Ayarları düşürerek Native - 190 FPS - 12ms Latency
Programın dediğine göre ben FG ile hiç FG kullanmasam alacağım gecikmenin yarısından daha azını alıyorum... Yani gecikme arttıracağına azaltmış.
Herhalde bu doğru sonucu vermediğini göstermek için yeterlidir.
Nerede kafa karışıklığı yarattığımı tam anlayamadım
Tekrar yazdığıma baktığımda FSR3'le Reflex'i aynı yerde karşılaştırmak biraz karışıklık yaratmış olabilir, ayrı ele almak gereken şeyler çünkü.
Son olarak denediğim tek oyun Bright Memory Infinite. Steam'de sahip olduğum ve bu modu destekleyen en ufak oydu, hep onunla deniyorum.