Tüm denemelerim şu şekilde:
Daha yüksek FPS değerlerinde denemek için poligona girdim. Boş alan olduğu için akıcılığı daha iyi denetleyecektim (ayrıca sürekli ölüp durmayacaktım).
Tüm denemelerde NVIDIA Reflex açık veya kapalı olarak denedim. Değişen bir şey olmadı, bu yüzden ekstra olarak yazmayacağım.
FSR 3 (kalite) (AMD FG, kapalı) => FPS 80
Not: Akıcılık konusunda sorun yok.
FSR 3 (kalite) (AMD FG, açık) => FPS 128
Not: Hissiyat kesinlikle 128 FPS değil. AMD FG'nin arka planda yaptığı işlemlerden dolayı ana karede %20'lik kayıp yaşanıyor. Böylece 80x2 = 160 kare elde etmek yerine128 kare elde ediyoruz. Matematiği bir kenara bırakıp akıcılık konusuna odaklanırsak, dediğim gibi 128 FPS akıcılığı yok. Hatta 80 FPS akıcılığı da yok. Muhtemelen ana kare olarak 64 FPS alıyorum... Akıcılık da 64 FPS.
Kısaca, doğru çalışmıyor. Kapatılmasını öneriyorum.
Birkaç forumda gezindim ve birçok kişi de aynı bildiriyi yapmış. Performansı ve akıcılığı düşürüyor ama görüntüye etki etmiyor. Ayrıca, oyun bazen FG aç kapa yapınca çökebiliyor. Stabil çalışmıyor. Umarım sonraki güncellemelerde topluluğu dinlerler ve daha iyi bir entegre yaparlar.