FSR 3 nasıl olacak sizce?

Spyhis

Kilopat
Katılım
22 Kasım 2022
Mesajlar
5.147
Makaleler
1
Çözümler
131
Yer
Samsun
Bunu tahmin etmek güç ama fikirlerinizi merak ettim. AMD de zaten öldü sanki hiçbir şey demiyor.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
FSR 2.0'ın biraz iyileştirilmiş halini eski nesil jenerasyon kullananların üzerine FSR 3.0 diye atıp RX 7000 serisi için de Frame Generation tanıtacaklar büyük ihtimalle.

Frame Generation ne hocam? RX 7600 kullanıyorum gelir mi? 7000 serisinin en güçsüz kartı şu an.
 
Frame Generation ne hocam? RX 7600 kullanıyorum gelir mi? 7000 serisinin en güçsüz kartı şu an.

Kare yaratma özelliği. Şu anda NVIDIA bunu DLSS 3.0, AMD de gelecek FSR 3.0'a bağlı bir özellik gibiymiş gibi lanse etsede tamamen bağımsız bir olay.

DLSS ile FSR normalde ne yapıyor biliyor musun? Oyunu alt çözünürlükten oynatıyor. Şöyle düşün sen 1080P görüyorsun ama gerçekte oyun 720P'den oynatıldığı için onun performansını alıyorsun. Oyunu ise 720P kalitesinde görmemenin sebebi bu teknolojilerin kareleri yeniden işlemesi. Bunun dezavantajı ise eğer elindeki işlemci GPU'ya göre güçsüzse darboğaza gireceğinden fazladan tek kare bile alamayabiliyorsun.

Frame Generation ise adı üzerine kare yaratma teknolojisi. Kareleri yoktan var ediyor. Senin bilgisayarın 2 kare çizerken ekran kartının kendi optik akış gücü ve yapay zeka çekirdekleri bu ikisinin arasında 1 kare daha koyuyor. 1080P'de oynuyorsan kareyi 1080P'den koyuyor, 4K'da oynuyorsan 4K. Tamamen bağımsız bir olay ve bunun gerçek zamanlı yapılabilmesi için de özel donanıma ihtiyacın var.

DLSS ile FSR çocuk oyuncağı bunun yanında anlayacağın. Alt çözünürlükten tüm donanımın oluşturduğu karenin yalnızca kalitesini iyileştirerek performans artışı nere, yoktan kare var etmek nere.

Ne zaman çıkacağı belli mi.

Hala değil.
 
Kare yaratma özelliği. Şu anda NVIDIA bunu DLSS 3.0, AMD de gelecek FSR 3.0'a bağlı bir özellik gibiymiş gibi lanse etsede tamamen bağımsız bir olay.

DLSS ile FSR normalde ne yapıyor biliyor musun? Oyunu alt çözünürlükten oynatıyor. Şöyle düşün sen 1080P görüyorsun ama gerçekte oyun 720P'den oynatıldığı için onun performansını alıyorsun. Oyunu ise 720P kalitesinde görmemenin sebebi bu teknolojilerin kareleri yeniden işlemesi. Bunun dezavantajı ise eğer elindeki işlemci GPU'ya göre güçsüzse darboğaza gireceğinden fazladan tek kare bile alamayabiliyorsun.

Frame Generation ise adı üzerine kare yaratma teknolojisi. Kareleri yoktan var ediyor. Senin bilgisayarın 2 kare çizerken ekran kartının kendi optik akış gücü ve yapay zeka çekirdekleri bu ikisinin arasında 1 kare daha koyuyor. 1080P'de oynuyorsan kareyi 1080P'den koyuyor, 4K'da oynuyorsan 4K. Tamamen bağımsız bir olay ve bunun gerçek zamanlı yapılabilmesi için de özel donanıma ihtiyacın var.

DLSS ile FSR çocuk oyuncağı bunun yanında anlayacağın. Alt çözünürlükten tüm donanımın oluşturduğu karenin yalnızca kalitesini iyileştirerek performans artışı nere, yoktan kare var etmek nere.



Hala değil.
İnşallah çıkarırlar ben bu kadar geçikeceğini öngörememiştim
 

Geri
Yukarı