GTA 4 sevilmeme nedeni

Katılım
1 Eylül 2018
Mesajlar
4.090
Makaleler
6
Çözümler
22
GTA Serisi daha çok cıvıl cıvıl atmosferi ve arcade tadında oynanışı ile bilinir. GTA 4 ise cıvıl cıvıl atmosfer yerine daha karanlık bir atmosfere geçiş yaptı. Sadece grafikler değil, hikayesi de.

Yine aynı şekilde özellikle araba sürüşü oynanışı vs. inanılmaz zor geldi oyunculara. Bir de optimizasyon sorunu tuzu biberi oldu. Tabi karanlık dünya seven kişiler için çok güzel bir oyun fakat eski GTA'ların cıvıl cıvıl ortamına alışanlar için garip.

Bir de GTA: SA açık dünya konusunda öyle bir çığır açtı ki Rockstar GTA 4'te kendi yaptıkları rekoru geçemedi.
 

Letho of Gulet

Hectopat
Katılım
28 Nisan 2020
Mesajlar
4.015
Makaleler
2
Çözümler
26
Yer
Darhan / Mongolia
Optimizasyonunun berbatlığı.

San Andreas gibi bir açık dünya efsanesinden sonra çıkışı. Ve açık dünya namına neredeyse hiçbir şeyden ibaret olmaması.

Atmosferinin kötülüğü, New York'u gerçek anlamıyla yansıtmaması.

Haritada bir düzlüğün, tepenin bile olmaması.

Hikayesinin çok da iyi olmaması.

Bir tek fiziği ve gerçekçiliği ile kurtarıyor oyun. Ancak şunu bir öğrenemediler, GTA serisi gerçekçiliği ile öne çıkan bir seri değil. Jet kaçırdık, 800 kişiye daldık ama olsun, hikayesi çok gerçekçi. Bu yüzden serinin en gerçekçi oyunu 😎

GTA IV, hiçbir GTA oyunundan iyi değildir. Serinin en fos kalmış oyunudur maalesef. Rockstar, 4. oyunda yaptığı hataları anlayıp GTA V gibi bir efsaneyi çıkarttı sonrasında zaten. Her tezi burada çürütebilirim, yeterki "GTA IV en iyi moruq yaw" diye triplere girmeyin 👍
 

Gnaur Kmapla

Centipat
Katılım
28 Haziran 2020
Mesajlar
1.916
Makaleler
6
Çözümler
14
Hmm, aklıma gelenleri yazayım.
- GTA serisinin en önemli kozu olan açık dünya bu oyunda rezalet.
- Oyunun renk paleti seçimi facia. Gerçekçi falan demeyin, kaç tane oyun ciddi hikayeler anlatmasına rağmen gayet canlı.
- Görevler git şunu takip et, git şunu öldürden öteye geçemiyor.
- Karakter inanılmaz itici. En azından benim için öyle. Tipini parçaladığımın Niko'su.
- Optimizasyon rezalet. Daha yeni 60 FPS çalışmaya başladı konsollarda.
 

r3711

Centipat
Katılım
29 Ocak 2020
Mesajlar
140
Optimizasyonunun berbatlığı.

San Andreas gibi bir açık dünya efsanesinden sonra çıkışı. Ve açık dünya namına neredeyse hiçbir şeyden ibaret olmaması.

Atmosferinin kötülüğü, New York'u gerçek anlamıyla yansıtmaması.

Haritada bir düzlüğün, tepenin bile olmaması.

Hikayesinin çok da iyi olmaması.

Bir tek fiziği ve gerçekçiliği ile kurtarıyor oyun. Ancak şunu bir öğrenemediler, GTA serisi gerçekçiliği ile öne çıkan bir seri değil.

GTA IV, hiçbir GTA oyunundan iyi değildir. Serinin en fos kalmış oyunudur maalesef. Rockstar, 4. oyunda yaptığı hataları anlayıp GTA V gibi bir efsaneyi çıkarttı sonrasında zaten.

Hikayesi bence gayet iyi.
 

Gnaur Kmapla

Centipat
Katılım
28 Haziran 2020
Mesajlar
1.916
Makaleler
6
Çözümler
14
Hmm, aklıma gelenleri yazayım.
- GTA serisinin en önemli kozu olan açık dünya bu oyunda rezalet.
- Oyunun renk paleti seçimi facia. Gerçekçi falan demeyin, kaç tane oyun ciddi hikayeler anlatmasına rağmen gayet canlı.
- Görevler git şunu takip et, git şunu öldürden öteye geçemiyor.
- Karakter inanılmaz itici. En azından benim için öyle. Tipini parçaladığımın Niko'su.
- Optimizasyon rezalet. Daha yeni 60 FPS çalışmaya başladı konsollarda.
Ha checkpoint kıtlığı da çıldırtıyor insanı. Bir görevde ufak bir hatadan dolayı ta göreve bile gitmeden önceki yerlerde başlıyorsunuz.
 

Yeni konular

Yukarı