İşlemcim R5 3600. 3.8 GHz 1.00V sabit voltaj ve frekansta kullanıyorum.
Ekran kartım ise Gigabyte GTX1660 OC.
Diğer oyunlarda sıkıntı yaşamazken CS:GO'da darboğaz yaşıyorum.
1920x1080'de yaklaşık %10, 1280x960'da ise yaklaşık %30-40.
Afterburner'den ekran kartının bellek ve çekirdek hızını düşürsem de tam anlamıyla önlemiyor.
Neredeyse hiç takılma donma yaşamıyorum ama bunun ekran kartıma işlemcime zararı var mıdır?
Ya da çözümü var mıdır?
CS:GO'da darboğaz gözlemlemesi yapamazsın çünkü çok hafif bir oyun. BF5, Warzone gibi oyunlarda gözlemleyebilirsin. O ikilinin darboğaz yapması imkansız.
İşlemciyi neden 3.8GHz'de kullanıyorsunuz? Oyun içi kullanım değerlerin içeren (İşlemci kullanımı, işlemci saat hızı, GPU kullanımı, GPU saat hızı, bellek kullanımı vs.) bir video paylaşır mısınız?
Her ekran kartı-işlemci kombinasyonunda bu böyledir. Herhangi bir darboğaz söz konusu değildir, zaten bu kombinasyonda neredeyse imkansızdır. CS:GO'da ben hiçbir testte GPU %100 görmedim. Ekran kartına yüklenmeyen bir oyun çünkü.
İşlemciyi neden 3.8GHz'de kullanıyorsunuz? Oyun içi kullanım değerlerin içeren (İşlemci kullanımı, işlemci saat hızı, GPU kullanımı, GPU saat hızı, bellek kullanımı vs.) bir video paylaşır mısınız?
Fazla ısınmasını istemiyorum GTX1660 a fazla fazla yeteceği için. GPU kullanımını yukarda yazdım GPU saat hızı 1920 Mhz bunu 1400 e çekince biraz daha artıyor kullanım.
Her ekran kartı-işlemci kombinasyonunda bu böyledir. Herhangi bir darboğaz söz konusu değildir, zaten bu kombinasyonda neredeyse imkansızdır. CS:GO'da ben hiçbir testte GPU %100 görmedim. Ekran kartına yüklenmeyen bir oyun çünkü.