i5-2500 ve R9 280 BF1 MP için yeterli mi?

kayadoqan

Decapat
Katılım
30 Aralık 2018
Mesajlar
9
İyi akşamlar BF1'i almayı düşünüyorum ama MP'de kasmasından korkuyorum. Sistemim 8 GB DDR3 RAM i5 2500 işlemci R9 280 ekran kartı sizce BF1 MP'de drop yemeden +50FPS'de oynuyabılır mıyım? Cevaplarsanız sevinirim teşekkürler.
 
RAM'i çift kanal 16 GB yapabilirseniz o işlemci ve ekran kartıyla hafif ayar kısarak çoğu haritada dropsuz 60 FPS alabilirsiniz gibime geliyor, ek olarak aşağıya atacağım cfg kodlarını da yeni bir metin belgesi oluşturup içine yapıştırdıktan sonra dosya ismini user.cfg olarak değiştirip kaydedin. Daha sonrasında oyunun kurulu olduğu dosya konumuna oyuna giriş yapmadan atın, bu ayarlarla kendi i5-7500 + GTX 1060 6 GB sistemimde 1080p düşük grafiklerde ortalama 100-130 FPS bandını yakalayabildiğim gibi ultra ayarlarda genel olarak birkaç harita dışında darboğazın d'sini yaşamıyorum artık, zaten bundan öncesinde de ufak oranlarda verim kaybı dışında performans bazında herhangi bir ciddi sorunum yoktu. Sizde de 4C/4T bir CPU olduğu için bu ince detayın size yararlı olabileceğini düşündüm, oyunu aldıktan sonra mutlaka deneyin derim, ha işe yaramazsa 'RenderDevice.RenderAheadLimit' komutunun karşılığını 1'den 4'e kadar değiştirerek en iyi performansı yakalayıncaya kadar deneyin, hiç olmadı; istediğiniz zaman dosyayı silebilirsiniz elbette 😀:

Client.XInputOverridesDirectInput 1
UI.DrawEnable 1
Window.PosX 0
Window.PosY 0
Window.Width 0
Window.Height 0
GameTime.MaxVariableFps 0
Render.DrawScreenInfo 0
Render.ResolutionScale 1
Render.FrameSynthesisScaleH 0
Render.FrameSynthesisScaleV 0
Render.ResolutionScaleDynamicDrawDebug 0
Render.ResolutionScaleDynamicGraphMax 0
Render.ClampGpuMemory 0
Render.VSyncFlashTestEnable 0
Render.OutputBrightnessTestEnable 0
Render.DisplayMappingSdrPeakLuma 200
Render.DisplayMappingHdr10PeakLuma 0
Thread.ProcessorCount 4
Thread.MaxProcessorCount 4
Thread.MinFreeProcessorCount 4
Thread.JobThreadPriority 1
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.MotionBlurRadialBlurMax 0
WorldRender.MotionBlurQuality 0
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
WorldRender.FrameSynthesisMode 0
WorldRender.FilmicEffectsEnable 0
WorldRender.EmitterSunTransmittanceMapEnable 0
WorldRender.EmitterSunTransmittanceMapResolution 0
WorldRender.LightTileCombineOutdoorLightsEnable 0
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
WorldRender.PlanarReflectionEnable 0
WorldRender.InterpupillaryDistance 0
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowMapResolution 0
RenderDevice.VSyncEnable 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
RenderDevice.RenderAheadLimit 3
RenderDevice.StereoConvergenceScale 0
RenderDevice.StereoSeparationScale 0
RenderDevice.StereoSoldierZoomConvergenceScale 0
RenderDevice.DxDiagDriverDetectionEnable 0
RenderDevice.Dx11Dot1Enable 1
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 1
PerfOverlay.Enable 1
PerfOverlay.DrawGraph 0
PerfOverlay.DrawGraphMethod 0
PerfOverlay.DrawCpuGraph 0
PerfOverlay.DrawGpuGraph 0
PerfOverlay.DrawFrameGraph 0
PerfOverlay.DrawVblankGraph 0
PerfOverlay.DrawFps 1
PerfOverlay.DrawFpsMethod 3
PerfOverlay.DrawFcat 0
PerfOverlay.FcatWidth 0
PerfOverlay.LegendDisplayFormat 0
PerfOverlay.FpsTimePeriod 1
PerfOverlay.FpsDisplayAlpha 255
PerfOverlay.FpsDisplayFormat 0
PerfOverlay.FpsDisplayScale 2
PerfOverlay.FpsDisplayOffsetX 10
PerfOverlay.FpsDisplayOffsetY 10
PerfOverlay.FrameFileLogEnable 0
NetworkPerfOverlay.Enable 0
NetworkPerfOverlay.ShowOnProblemsTimeout 0
PostProcess.ForceDofEnable 0
PostProcess.DofMethod 0
PostProcess.BlurMethod 0
PostProcess.SpriteDofEnable 0
PostProcess.SpriteDofHalfResolutionEnable 0
PostProcess.DynamicAOEnable 0
PostProcess.DynamicAOMethod 0
PostProcess.ScreenSpaceRaytraceEnable 0
PostProcess.ScreenSpaceRaytraceDeferredResolveEnable 0
PostProcess.ScreenSpaceRaytraceSeperateCoverageEnable 0
PostProcess.ScreenSpaceRaytraceFullresEnable 0
PostProcess.ScreenSpaceRaytrace32BitEnable 0
PostProcess.ScreenSpaceRaytraceQuality 0
 
Son düzenleme:

Geri
Yukarı