snageX
Hectopat
- Katılım
- 9 Mart 2023
- Mesajlar
- 2.977
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 60
Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
CS2 bildiğimiz gibi dün tam anlamıyla çıkış yaptı ve çıkış yaptığı gibi gerek sosyal platformlar olsun gerek de Steam olsun gerçek bir yoğunluk yaşandı. Oyunun ilk izlenimini tam çıktıktan 5 dakika sonra yapabilme imkanım oldu ve oyuna girdiğimde direkt karşıma mağaza ve seviye atlandığında ödül seçme olayı geldi. Öncelikle ödülünü seçme ve oyun içerisinde mağaza mantığı çok iyi olmuş, ileride Valorant gibi özel setler getirir ve onları satışa açarlar mı bilemedim. Ayarlar menüsünün sadeliği, oyunun görsel ayarlarının yapılırken oyuna dönülmesi gerekmeden ayarın yapılabilmesi gerçekten mükemmel olmuş. Oyuna girmeden önce fark edilen Premier ve normal rekabetçi maçlar kısmında anlaşılan şu ki gerçekten her map için rankımız olacak. Bu özelliği çoğu kişi beğenmese de ben sadece Dust 2 oynayan arkadaşlara karşı alınmış güzel bir önlem olduğunu düşünüyorum. Premier ve ban sistemi olayına zaten edilecek laf yok, gerçekten harika.
Oyun içerisine girdikten sonra ilk fark edilen şu ki, silah seslerinde ve görünümlerinde bir iyileştirme olduğu CS2 gerçekten çıktığında daha net fark edilebilir hale gelmiş. M4A4 namlusunun altına bir tutamaç eklenmiş olması, USP üzerinde çeşitli eklentiler ve Deagle'ın biraz daha kallavi gözükmesi gibi. Oynanışa geçtiğimizde ise şu fark ediliyor ki movement ciddi anlamda değişmiş, karakter sağa sola kayarken (Jiggle, A-D yaparken) gerçek bir insan ağırlığına sahip olduğunu hissettirmeye başlamış, o yapmacık tat gitmiş ve daha gerçekçi shoulder peekler atılabilmeye başlanmış. Nadeler atılırken yapılan animasyon ve artık atılan bombaların havada süzülme animasyonunun daha gerçekçi olduğunu da söylemem gerek. Artık o basit duvara çarptırmalı smokelar ezber değil de biraz öğrenilerek yapılacak gibi duruyor çünkü artık JumpThrow'da yok. Bombanın zıplayarak atıldığında çıkan AGH! sesi de güzel bir ekleme olmuş. Silah sesleri, hasar ses ve efektleri konusunda hala iyileştirme olması gerektiğini düşünüyorum ama. Sesler sanki Cloud 2 üzerinde 7.1 özelliğini açmışsınız da yankılı geliyormuş gibi geliyor şu anda.
CS2'nin Limited Test sürümünde gerçekten Tickrate olayının kaldırılmadığına, CS2'ye bir sunucu ayrılmadığına inanmaya başladım ilk maçımda. Mermiler nereye istersem oraya gidiyor, yıllardır üzerinde çalıştığım spray sonunda dağa taşa değil gerçekten adama gidiyordu ve bunu çok net hissediyordum. Onetap atmak için adamın kafasına tutup ateş etmek yetiyor olması o kadar tatlı ki bunu iliklerime kadar hissettim dün. Gerek 64 tickrate gerek 128 tickrate olarak binlerce maç attım fakat CS2 gerçekten ikisinden de farklı. Oyun içerisinde kaldırılmış komutlara gelecek olursak da; sol el, RAW input, cl_bob, viewmodel_recoil vb. birçok komutun kaldırılması bence hiç hoş olmamış, evet command ekranının sadece kodun hatırladığımız kısmını yazdığımızda benzerlerini sıralaması güzel fakat neden var olan komutları kaldırdınız arkadaş?
Lafın sonuna gelecek olursak ben şu anda CS2'den 2014 CS:GO vibeı alıyorum, şu anda gözümüze CS 1.6'dan sonra gelen CS:GO kadar tatlı fakat 2014 hali gibi 2023'e göre eksik geliyor gözüme. Aylarca belki de yıllarca bu oyuna güncelleme alacağımız kesin, CS:GO'da dimdik yürüyen animasyonlardan buralara gelen Valve, aylar içerisinde bizi şaşırtacaktır eminim.
Ben beklentiyi karşıladığını düşünüyorum ve görüşlerinizi bekliyorum.
Oyun içerisine girdikten sonra ilk fark edilen şu ki, silah seslerinde ve görünümlerinde bir iyileştirme olduğu CS2 gerçekten çıktığında daha net fark edilebilir hale gelmiş. M4A4 namlusunun altına bir tutamaç eklenmiş olması, USP üzerinde çeşitli eklentiler ve Deagle'ın biraz daha kallavi gözükmesi gibi. Oynanışa geçtiğimizde ise şu fark ediliyor ki movement ciddi anlamda değişmiş, karakter sağa sola kayarken (Jiggle, A-D yaparken) gerçek bir insan ağırlığına sahip olduğunu hissettirmeye başlamış, o yapmacık tat gitmiş ve daha gerçekçi shoulder peekler atılabilmeye başlanmış. Nadeler atılırken yapılan animasyon ve artık atılan bombaların havada süzülme animasyonunun daha gerçekçi olduğunu da söylemem gerek. Artık o basit duvara çarptırmalı smokelar ezber değil de biraz öğrenilerek yapılacak gibi duruyor çünkü artık JumpThrow'da yok. Bombanın zıplayarak atıldığında çıkan AGH! sesi de güzel bir ekleme olmuş. Silah sesleri, hasar ses ve efektleri konusunda hala iyileştirme olması gerektiğini düşünüyorum ama. Sesler sanki Cloud 2 üzerinde 7.1 özelliğini açmışsınız da yankılı geliyormuş gibi geliyor şu anda.
CS2'nin Limited Test sürümünde gerçekten Tickrate olayının kaldırılmadığına, CS2'ye bir sunucu ayrılmadığına inanmaya başladım ilk maçımda. Mermiler nereye istersem oraya gidiyor, yıllardır üzerinde çalıştığım spray sonunda dağa taşa değil gerçekten adama gidiyordu ve bunu çok net hissediyordum. Onetap atmak için adamın kafasına tutup ateş etmek yetiyor olması o kadar tatlı ki bunu iliklerime kadar hissettim dün. Gerek 64 tickrate gerek 128 tickrate olarak binlerce maç attım fakat CS2 gerçekten ikisinden de farklı. Oyun içerisinde kaldırılmış komutlara gelecek olursak da; sol el, RAW input, cl_bob, viewmodel_recoil vb. birçok komutun kaldırılması bence hiç hoş olmamış, evet command ekranının sadece kodun hatırladığımız kısmını yazdığımızda benzerlerini sıralaması güzel fakat neden var olan komutları kaldırdınız arkadaş?
Lafın sonuna gelecek olursak ben şu anda CS2'den 2014 CS:GO vibeı alıyorum, şu anda gözümüze CS 1.6'dan sonra gelen CS:GO kadar tatlı fakat 2014 hali gibi 2023'e göre eksik geliyor gözüme. Aylarca belki de yıllarca bu oyuna güncelleme alacağımız kesin, CS:GO'da dimdik yürüyen animasyonlardan buralara gelen Valve, aylar içerisinde bizi şaşırtacaktır eminim.
Ben beklentiyi karşıladığını düşünüyorum ve görüşlerinizi bekliyorum.