İlk önce hangi yazılım dili öğrenilmeli?

Programlama dillerinin temel kısımları olur.

Örnek olarak değişkenleri verebiliriz

C#:
int can = 100; // karakterin canını temsil eden değişken.
string oyuncuAdi = "oyuncu"; // oyuncu adını temsil eden değişken.
Bu temelleri öğrenebileceğim bildiğiniz bir youtube kanalı ya da bir kaynak var mı?
 
Örnek karakter hareket komutu.

  1. public class example: MonoBehaviour

  2. {​

  3. private CharacterController Controller;​

  4. private Vector3 playervelocity;​

  5. private bool groundedplayer;​

  6. private float playerspeed = 2.0F;​

  7. private float jumpheight = 1.0F;​

  8. private float gravityvalue = -9.81F;​

  9. private Void Start()​

  10. {​

  11. Controller = gameObject.AddComponent<CharacterController>();​

  12. }​

  13. Void Update()​

  14. {​

  15. groundedplayer = Controller. İsgrounded;​

  16. if (groundedplayer && playervelocity. Y < 0)​

  17. {​

  18. playervelocity. Y = 0F;​

  19. }​

  20. Vector3 move = New Vector3(Input.GetAxis("horizontal"), 0, Input.GetAxis("vertical"));​

  21. Controller. Move(move * Time.deltaTime * playerspeed);​

  22. if (move!= Vector3.zero)​

  23. {​

  24. gameobject. Transform. Forward = move;​

  25. }​

  26. // changes the height position of the Player.​

  27. if (Input.GetButtonDown("jump") && groundedplayer)​

  28. {​

  29. playervelocity. Y += Mathf.Sqrt(jumpheight * -3.0F * gravityvalue);​

  30. }​

  31. playervelocity. Y += gravityvalue * Time.deltaTime;​

  32. Controller. Move(playervelocity * Time.deltaTime);​

  33. }​

  34. }

Kısacası biraz temel sonra Unity'e dal.
 
Bu temelleri öğrenebileceğim bildiğiniz bir youtube kanalı ya da bir kaynak var mı?
Herhangi bir Unity3D kursunda anlatıyorlar zaten. Sana güzel bir Unity3D kursu bulalım.

Örnek karakter hareket komutu.

  1. public class example: MonoBehaviour

  2. {​

  3. private CharacterController Controller;​

  4. private Vector3 playervelocity;​

  5. private bool groundedplayer;​

  6. private float playerspeed = 2.0F;​

  7. private float jumpheight = 1.0F;​

  8. private float gravityvalue = -9.81F;​

  9. private Void Start()​

  10. {​

  11. Controller = gameObject.AddComponent<CharacterController>();​

  12. }​

  13. Void Update()​

  14. {​

  15. groundedplayer = Controller. İsgrounded;​

  16. if (groundedplayer && playervelocity. Y < 0)​

  17. {​

  18. playervelocity. Y = 0F;​

  19. }​

  20. Vector3 move = New Vector3(Input.GetAxis("horizontal"), 0, Input.GetAxis("vertical"));​

  21. Controller. Move(move * Time.deltaTime * playerspeed);​

  22. if (move!= Vector3.zero)​

  23. {​

  24. gameobject. Transform. Forward = move;​

  25. }​

  26. // changes the height position of the Player.​

  27. if (Input.GetButtonDown("jump") && groundedplayer)​

  28. {​

  29. playervelocity. Y += Mathf.Sqrt(jumpheight * -3.0F * gravityvalue);​

  30. }​

  31. playervelocity. Y += gravityvalue * Time.deltaTime;​

  32. Controller. Move(playervelocity * Time.deltaTime);​

  33. }​

  34. }

Kısacası biraz temel sonra Unity'e dal.
Kardeş büyük yazıyorsun. Göz korkutma.
Ayrıca çoğu değişken ve Unity3D'nin metotları. Kolayca öğrenilir :D.
 
Herhangi bir Unity3D kursunda anlatıyorlar zaten. Sana güzel bir Unity3D kursu bulalım.


Kardeş büyük yazıyorsun. Göz korkutma.
Ayrıca çoğu değişken ve Unity3D'nin metotları. Kolayca öğrenilir :D.
İkinize de teşekkür ederim. Şimdi yapmam gerekenleri sırasıyla sayıyorum yanlışım varsa lütfen düzeltin. İlk olarak temel bilgileri öğreneceğim. İkinci olarak C# e başlayacağım. Daha sonra da Unity3D nin kurslarına bakacağım.
 
İkinize de teşekkür ederim. Şimdi yapmam gerekenleri sırasıyla sayıyorum yanlışım varsa lütfen düzeltin. İlk olarak temel bilgileri öğreneceğim. İkinci olarak C# e başlayacağım. Daha sonra da Unity3D nin kurslarına bakacağım.
Bence öğreneceğin C#, doğrudan temel kısmını Unity3D'de kullanacaksın. Onun içinde C# öğrenmene gerek yok. Unity3D kurslarında temel bilgileri ve C# anlatıyorlar zaten.
 
Bence öğreneceğin C#, doğrudan temel kısmını Unity3D'de kullanacaksın. Onun içinde C# öğrenmene gerek yok. Unity3D kurslarında temel bilgileri ve C# anlatıyorlar zaten.
Teşekkürler. Hocam hala aklım biraz Pythonda kaldı. Acaba direkt en temel Pythondan başladıktan sonra yavaş yavaş mı öğrensem? Ne diyorsunuz? Son kararınız nedir?
 

Yeni konular

Geri
Yukarı