gençyazılımcı0er
Centipat
- Katılım
- 8 Eylül 2019
- Mesajlar
- 104
OpenGL Kullanarak Java için basit bir oyun yazmak istiyorum.
ekran görüntüleme aşamasında bir hata ile karşılaşıyorum.
Hatam :
Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: org/lwjgl/LWJGLException
DisplayManager Kodu :
GameLoop Kodu :
ekran görüntüleme aşamasında bir hata ile karşılaşıyorum.
Hatam :
Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: org/lwjgl/LWJGLException
DisplayManager Kodu :
Kod:
package renderEngine;
import org.lwjgl.LWJGLException;
import org.lwjgl.opengl.ContextAttribs;
import org.lwjgl.opengl.Display;
import org.lwjgl.opengl.DisplayMode;
import org.lwjgl.opengl.GL11;
import org.lwjgl.opengl.PixelFormat;
public class DisplayManager {
private static final int GENISLIK = 1280;
private static final int YUKSEKLIK = 720;
private static final int FPS = 120;
public static void goruntuOlustur() {
ContextAttribs ozNitelik = new ContextAttribs(3,2);
ozNitelik.withForwardCompatible(true);
ozNitelik.withProfileCore(true);
try {
Display.create(new PixelFormat() , ozNitelik);
Display.setDisplayMode(new DisplayMode(GENISLIK, YUKSEKLIK));;
} catch (LWJGLException e) {
e.printStackTrace();
}
GL11.glViewport(0, 0, GENISLIK, YUKSEKLIK);
}
public static void goruntuGuncelle() {
Display.sync(FPS);
Display.update();
}
public static void goruntuKapat() {
Display.destroy();
}
}
GameLoop Kodu :
Kod:
import org.lwjgl.opengl.Display;
import renderEngine.DisplayManager;
public class MainGameLoop {
public static void main(String[] args) {
DisplayManager.goruntuOlustur();
while(!Display.isCloseRequested()) {
DisplayManager.goruntuGuncelle();
}
DisplayManager.goruntuKapat();
}
}
Son düzenleyen: Moderatör: