Karakterin canını arttırma komutu

Witches

Decapat
Katılım
16 Haziran 2021
Mesajlar
422
Çözümler
1
Yer
İstanbul
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Geliştirici
Karakterimin canını arttırmam lazım fakat komutu bulamadım


C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class CharacterHealth : MonoBehaviour
{
    // Health

    public int maxHealth = 500;
    public int currentHealth;
    public HealthBar healthBar;

    // Enemy Spacing

    public bool enemyattack;

    public float enemytimer;

    public Animator anim;

    void Start()
    {
        currentHealth = maxHealth;
        enemytimer = 1.5f;
        anim = GetComponent<Animator>();
    }

    // Düşmanın bize zarar verme aralığı

    void EnemyAttackSpacing()
    {
        if (enemyattack == false)
        {
            enemytimer -= Time.deltaTime;
        }

        if (enemytimer < 0)
        {
            enemytimer = 0f;
        }

        if (enemytimer == 0f)
        {
            enemyattack = true;
            enemytimer = 0.5f;
        }
    }

    // Düşmanı kitlemek

    void CharacterDamage()
    {
        if (Input.GetMouseButtonDown(0))
        {
            enemyattack = false;
        }
    }

    // Karakterimizin zarar görmesi

    public void TakeDamage(int damage)
    {
        if (enemyattack)
        {
            currentHealth -= 10;
            enemyattack = false;
            anim.SetTrigger("Hurt");
        }
        healthBar.SetHealth(currentHealth);

        if (currentHealth <= 0)
        {
            currentHealth = 0;
            Die();
        }
    }

    void Die()
    {
        anim.SetBool("Dead", true);

        GetComponent<CharacterMove>().enabled = false;

        Destroy(gameObject, 1.8f);


    }

    // Update is called once per frame
    void Update()
    {
       EnemyAttackSpacing();
       CharacterDamage();
    }
}

Karakterin canını oluşturan .cs dosyasını ekledim karakterin canını arttırmak için kod lazım. başka bir .cs dosyasında envanter yazdım ve potion içtiğimizde o kodun çalışması lazım fakat kodu nasıl yazacağımı bulamadım. Karakterin canını 100 arttıran bir kod yazarsanız sorun çözülecek.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
C#:
// Potion içildiğinde
void DrinkPotion()
{
    // Karakterin canını 100 arttır
    characterHealth.IncreaseHealth(100);
}

Hocam tanımlamamışsınız çalışmıyor.

Kimse cevap vermedi fakat ben 3 saattir bunu çözmeye çalıştım ve buldum sonucu
 
Son düzenleme:

Geri
Yukarı