Kena: Bridge of Spirits İncelemesi

Ali Güngör

Genel Yayın Yönetmeni
Yönetici
Katılım
22 Haziran 2011
Mesajlar
52.918
Çözümler
17
Yer
İstanbul Türkiye
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Technopat
Profil Kapağı
1523300036
ar8zp-1918x1080.jpg

Oynanışı, grafikleri ve pek çok yanı ile yılın en iyi bağımsız oyunu olmaya aday olması muhtemel Kena: Bridge of Spirits hakkında bilmeniz gereken tüm detaylar bu inceleme yazısında yer alıyor. Yazıya başlamadan evvel 2021 yılının oyun anlamında oldukça kurak geçtiğini belirtmek istiyorum. Bu bağlamda oynayacak pek de oyunun olmadığı şu zamanlarda Kena: Bridge of Spirits, […]

Devamı: Kena: Bridge of Spirits İncelemesi
Kaynak Technopat

Devamı için yukarıdaki bağlantıya tıklayın...
 
Oyununda diğer oyunlara nazaran daha çizgisel olması beni sevindirmişti. Her oyun da açık dünya olmasın be, bir göreve gidene kadar yarım saat geçiyor. Hani beceremiyorlar da boş arazide koşturuyorum.
Katılıyorum, yapmış olmak için yapılmış açık dünya çok sıkıyor.
 
Beklentilerimi yüksek tutmuştum sanırım nedense pek tatmin etmedi oyun beni. Grafikler ne kadar övülse de bana aşırı yapay geldi. Bağımsız yapımcıların çoğunda kullandıkları motora dibine kadar abanıp uzaktan güzel görünen ama içinden gözü rahatsız ettiren, baş ağrıtan garip bir anlayışı var. Hikaye ve oynanış eh işte. Immortals Fenyx Rising çok daha keyif vermişti.
 
Beklentilerimi yüksek tutmuştum sanırım nedense pek tatmin etmedi oyun beni. Grafikler ne kadar övülse de bana aşırı yapay geldi. Bağımsız yapımcıların çoğunda kullandıkları motora dibine kadar abanıp uzaktan güzel görünen ama içinden gözü rahatsız ettiren, baş ağrıtan garip bir anlayışı var. Hikaye ve oynanış eh işte. Immortals Fenyx Rising çok daha keyif vermişti.

Ne bekliyordun bilmiyorum ama bir indie oyunu ile Ubisoft oyununu karşılaştırmak ne kadar doğru?
 
Ne bekliyordun bilmiyorum ama bir indie oyunu ile Ubisoft oyununu karşılaştırmak ne kadar doğru?

Direkt olarak kıyaslamıyorum hem aralarında ciddi bir fiyat farkı da var. Indie oyun güzel ama Patreon'da bağış toplayıp 3D +18 oyun yapanlar adamlar gibi oyunun motorunda dibine kadar yardırma olayına bir düzen vermeleri gerektiğine inanıyorum eğer AAA hedefleniyorsa. Ekran görüntüleri, dışarıdan bakış ne kadar iyi olsa da oyun içerisinde bayağı bir karmaşık geliyor gözüne. Sanki devamlı motion blur açıkmış gibi. HellBlade'ın ilk versiyonu da böyleydi, enhanced ile bir tık düzeltmişler.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı