LoL DX11 Desteği Başladı

Yani onları yaptım. Şimdi oyuna giricem. Farklılıkları yazarım.
DX11 olduğuna emin olmak istiyorsan MSI Afterburner ile bakabilirsin.
Eğitim modu ile denedim. FPS artışı olmuş. En düşük 140-150 FPS gördüm. Ortalama 180 FPS aldım diyebilirim. Normal maç oynarken ne olur bilmiyorum.
Sistemim:
-RX480 8GB
-Ryzen 5 1600(14nm)
-8+8(16)GB RAM
En yüksek ayar 1280x1024 çözünürlük ile oynadım.
Adsız.png
 
Son zamanlarda Windows 7'den de ellerini çekmeye hazırlanıyorlardı. Sonrasında ne oldu bilmiyorum. Sanıyorum ki bu da yeniliğe ufak bir adım. Daha modern ve yenilikçi teknolojilere geçiş süreci.

Umarım biz kullanıcılar tarafında sancılı bir dönem olmaz. Bolca istemci sorunu, çökmeler ve buglarla karşılaşmayız. 😁
Benim anlamadığım DX11'e yeni destek geliyor. Windows 7 ile sunulan DX11.
 
Benim anlamadığım DX11'e yeni destek geliyor. Windows 7 ile sunulan DX11.
Hayır, Windows 7'ye olan desteği kesmelerinin amacı DX11 değildi zaten. Onun için söylememiştim. Hatırladığım kadarıyla, Chromium tabanlı istemciye geçiş yaptıkları için Windows 7'ye olan destek sona eriyordu Riot tarafında.

Eğer bahsettiğin şey bunun için geç kaldıklarıysa bu konuda haklısın.
 
Benim anlamadığım DX11'e yeni destek geliyor. Windows 7 ile sunulan DX11.

Yıllar önce çıkmasına rağmen DX12, çok az DX12 destekli oyun var. Yeni nesli oyunlar, Windows 10 ile gelen DX12'yi kullanacak. Yani eski teknoloji yeni oyunlar.
Microsoft mesela DX12 ile FPS artacak demişti. Lakin DX12 gerektiren oyunların neredeyse hepsi yüksek kaynak gerektiren oyunlar.
Biraz abartı olmuş grafikleri fena değil. Zaten güncellenen bir oyun.

Hayır abartmadım. Yakınlaştır ve gör. Biraz iyi gözükmesinin sebebi DX9'un sınırlarını zorlamaları.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı