MMR'ı yüksek hesaplarla lig kasarsan kazandığında 29-30 gelir kaybettiğinde 14-15 gider. Bu hesaplar Riot hesabı olarak geçiyor. 50 level olup da Challenger ya da GrandMaster olanlar şu an bolca var. Bunların geçmişine bakarsan oyun geçmişi full dediğim şekilde. Bunu nasıl yapıyorlar da LP gitmiyor ama çok geliyor diye sorduğunu duyar gibiyim. Şöyle ki bu hesaplar 34-35 olana kadar (30 değil) dereceli girilmeden EXP boostlarla beraber full kapalı seçim (daha hızlı oyun bulduğundan) oynanıyor. Oynanan oyunlar sonucunda eğer %80 winrate civarı elde edersen zaten yeni hesap olduğundan artmaya elverişli olan MMR normal sınırlarının dışına çıkıyor. Sonra dereceli girince derecelide sana iyi takım (MMR'ı yüksek) karşıya kötü takım MMR'ı düşük) vermeye başlıyor ve bu bozuk MMR normal dışı olduğundan MMR'ı normale getirmek için üst üste feedler gibi 10'larca maç atman gerekiyor. Bu sayede normal hesabın Dia elo diyelim, Dia'ya kadar 2'şer 3'er lig atlayarak rahat çıkıyorsunuz. Ancak normal hesabınızda size sizin gibi MMR'ı düşük kişileri ve genelde AFK bırakanları oynamayı, bilmeyenleri verirken MMR'lı hesapta sizin gibi yüksek MMR'lı, Challenger smurf falan verip duruyor. Bu yüzden çok zor kaybediyorsunuz ve kaybedince giden LP çok minimal olurken kazanınca hayvan gibi LP geliyor. Bu hesaplara karşı Riot geçenlerde bi hamle yaptığını falan açıkladı ama hâlâ bu olayın çalıştığını iddia edenler ve kullananlar var.