Micecraft Bedrock mod yapımı bölüm 4: Entity oluşturma

Rehber devam edilsin mi?

  • Evet

  • Hayır


Sonuçları sadece ankete oy verdiğinizde görebilirsiniz.

Petrax

Picopat
Katılım
11 Kasım 2023
Mesajlar
113
Çözümler
2
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Minecraft Bedrock mod yapma - entity oluşturma ve modelleme.

merhaba yine döndüm bugün yine temel işlemlerden olan entity oluşturma ve modellemeden devam edeceğiz. Kullanacağımız programlar bridge V2 ve blockbench.
Öncelikle, blockbench programını açalım ve Bedrock entity dosyası oluşturalım.

Ekran Alıntısı1.PNG


Tabii eğer Minecraft içindeki bir modeli değiştirmek isterseniz ise,

resim_2023-11-16_210715433.png


Pluginini kullanabilirsiniz.

Ekran Alıntısı2.PNG


Bu alanı istediğiniz gibi doldurabilirsiniz.
UV Mode'un per-face UV ayarında olması lazım.

Ekran Alıntısı3.PNG


Ardından istediğiniz gibi modellemelerinizi yapabilirsiniz, ben kafama göre bir model yapmaya çalıştım.

Ekran Alıntısı4.PNG


110000021285366.jpg

Şimdi modelimizi export edelim.

Ekran Alıntısı5.PNG


Ekran Alıntısı6.PNG


Bridge V2 programımıza giriş yapalım ve New files / entity / blank entity.

Ekran Alıntıs7ı.PNG



Spawn egg dosyası istenirse yapılabilir.

Ekranresmi12.png


Components kısmına kodlarımızı yazabiliriz.
Eğer talep olursa hepsini detaylıca anlatabilirim.

şimdi modumuzu export edelim ve oyunu açalım.

Ekran Alıntısı7.PNG


Ekran Alıntısı8.PNG


Ekran Alıntısı11.PNG


(O kötü biri)


Eğer sorularınız veya talepleriniz olursa cevaplayabilirim.
Kötü Adam Modeli ( Drive )

kotuadam.png

Sanırım artık talep yok eğer isternise sadece modların bitmiş hallerini yayınlayabilirim.
 
Son düzenleme:
Minecraft Bedrock mod yapma - entity oluşturma ve modelleme.

merhaba yine döndüm bugün yine temel işlemlerden olan entity oluşturma ve modellemeden devam edeceğiz. Kullanacağımız programlar bridge V2 ve blockbench.
Öncelikle, blockbench programını açalım ve Bedrock entity dosyası oluşturalım.

Eki Görüntüle 2018075

Tabii eğer Minecraft içindeki bir modeli değiştirmek isterseniz ise,

Eki Görüntüle 2018090

Pluginini kullanabilirsiniz.

Eki Görüntüle 2018076

Bu alanı istediğiniz gibi doldurabilirsiniz.
UV Mode'un per-face UV ayarında olması lazım.

Eki Görüntüle 2018077

Ardından istediğiniz gibi modellemelerinizi yapabilirsiniz, ben kafama göre bir model yapmaya çalıştım.

Eki Görüntüle 2018078

Eki Görüntüle 2018097

Şimdi modelimizi export edelim.

Eki Görüntüle 2018079

Eki Görüntüle 2018080

Bridge V2 programımıza giriş yapalım ve New files / entity / blank entity.

Eki Görüntüle 2018074


Spawn egg dosyası istenirse yapılabilir.

Eki Görüntüle 2018084

Components kısmına kodlarımızı yazabiliriz.
Eğer talep olursa hepsini detaylıca anlatabilirim.

şimdi modumuzu export edelim ve oyunu açalım.

Eki Görüntüle 2018081

Eki Görüntüle 2018082

Eki Görüntüle 2018083

(O kötü biri)


Eğer sorularınız veya talepleriniz olursa cevaplayabilirim.
Kötü Adam Modeli ( Drive )

Eki Görüntüle 2018112

Sanırım artık talep yok eğer isternise sadece modların bitmiş hallerini yayınlayabilirim.

Elinize emeğinize sağlık hocam. Geri dönüş olmamasına pek takılmayın. İleride bu işler ile uğraşan birinin işine yarayacaktır.
 
Minecraft Bedrock mod yapma - entity oluşturma ve modelleme.

merhaba yine döndüm bugün yine temel işlemlerden olan entity oluşturma ve modellemeden devam edeceğiz. Kullanacağımız programlar bridge V2 ve blockbench.
Öncelikle, blockbench programını açalım ve Bedrock entity dosyası oluşturalım.

Eki Görüntüle 2018075

Tabii eğer Minecraft içindeki bir modeli değiştirmek isterseniz ise,

Eki Görüntüle 2018090

Pluginini kullanabilirsiniz.

Eki Görüntüle 2018076

Bu alanı istediğiniz gibi doldurabilirsiniz.
UV Mode'un per-face UV ayarında olması lazım.

Eki Görüntüle 2018077

Ardından istediğiniz gibi modellemelerinizi yapabilirsiniz, ben kafama göre bir model yapmaya çalıştım.

Eki Görüntüle 2018078

Eki Görüntüle 2018097

Şimdi modelimizi export edelim.

Eki Görüntüle 2018079

Eki Görüntüle 2018080

Bridge V2 programımıza giriş yapalım ve New files / entity / blank entity.

Eki Görüntüle 2018074


Spawn egg dosyası istenirse yapılabilir.

Eki Görüntüle 2018084

Components kısmına kodlarımızı yazabiliriz.
Eğer talep olursa hepsini detaylıca anlatabilirim.

şimdi modumuzu export edelim ve oyunu açalım.

Eki Görüntüle 2018081

Eki Görüntüle 2018082

Eki Görüntüle 2018083

(O kötü biri)


Eğer sorularınız veya talepleriniz olursa cevaplayabilirim.
Kötü Adam Modeli ( Drive )

Eki Görüntüle 2018112

Sanırım artık talep yok eğer isternise sadece modların bitmiş hallerini yayınlayabilirim.

Takipteyim.
 
Minecraft Bedrock mod yapma - entity oluşturma ve modelleme.

merhaba yine döndüm bugün yine temel işlemlerden olan entity oluşturma ve modellemeden devam edeceğiz. Kullanacağımız programlar bridge V2 ve blockbench.
Öncelikle, blockbench programını açalım ve Bedrock entity dosyası oluşturalım.

Eki Görüntüle 2018075

Tabii eğer Minecraft içindeki bir modeli değiştirmek isterseniz ise,

Eki Görüntüle 2018090

Pluginini kullanabilirsiniz.

Eki Görüntüle 2018076

Bu alanı istediğiniz gibi doldurabilirsiniz.
UV Mode'un per-face UV ayarında olması lazım.

Eki Görüntüle 2018077

Ardından istediğiniz gibi modellemelerinizi yapabilirsiniz, ben kafama göre bir model yapmaya çalıştım.

Eki Görüntüle 2018078

Eki Görüntüle 2018097

Şimdi modelimizi export edelim.

Eki Görüntüle 2018079

Eki Görüntüle 2018080

Bridge V2 programımıza giriş yapalım ve New files / entity / blank entity.

Eki Görüntüle 2018074



Spawn egg dosyası istenirse yapılabilir.

Eki Görüntüle 2018084

Components kısmına kodlarımızı yazabiliriz.
Eğer talep olursa hepsini detaylıca anlatabilirim.

şimdi modumuzu export edelim ve oyunu açalım.

Eki Görüntüle 2018081

Eki Görüntüle 2018082

Eki Görüntüle 2018083

(O kötü biri)


Eğer sorularınız veya talepleriniz olursa cevaplayabilirim.
Kötü Adam Modeli ( Drive )

Eki Görüntüle 2018112

Sanırım artık talep yok eğer isternise sadece modların bitmiş hallerini yayınlayabilirim.
Takipteyim. Benim işime yaradı elbet ilerde başkalarınında işine yarayacaktır.
 
Minecraft Bedrock mod yapma - entity oluşturma ve modelleme.

merhaba yine döndüm bugün yine temel işlemlerden olan entity oluşturma ve modellemeden devam edeceğiz. Kullanacağımız programlar bridge V2 ve blockbench.
Öncelikle, blockbench programını açalım ve Bedrock entity dosyası oluşturalım.

Eki Görüntüle 2018075

Tabii eğer Minecraft içindeki bir modeli değiştirmek isterseniz ise,

Eki Görüntüle 2018090

Pluginini kullanabilirsiniz.

Eki Görüntüle 2018076

Bu alanı istediğiniz gibi doldurabilirsiniz.
UV Mode'un per-face UV ayarında olması lazım.

Eki Görüntüle 2018077

Ardından istediğiniz gibi modellemelerinizi yapabilirsiniz, ben kafama göre bir model yapmaya çalıştım.

Eki Görüntüle 2018078

Eki Görüntüle 2018097

Şimdi modelimizi export edelim.

Eki Görüntüle 2018079

Eki Görüntüle 2018080

Bridge V2 programımıza giriş yapalım ve New files / entity / blank entity.

Eki Görüntüle 2018074



Spawn egg dosyası istenirse yapılabilir.

Eki Görüntüle 2018084

Components kısmına kodlarımızı yazabiliriz.
Eğer talep olursa hepsini detaylıca anlatabilirim.

şimdi modumuzu export edelim ve oyunu açalım.

Eki Görüntüle 2018081

Eki Görüntüle 2018082

Eki Görüntüle 2018083

(O kötü biri)


Eğer sorularınız veya talepleriniz olursa cevaplayabilirim.
Kötü Adam Modeli ( Drive )

Eki Görüntüle 2018112

Sanırım artık talep yok eğer isternise sadece modların bitmiş hallerini yayınlayabilirim.
Bu işin peşinde birisiyim🤨📝📸
Teşekkürler👍
Ancak hâla kodlamalara ne yazdığınızı anlamadım._.
 
Bu işin peşinde birisiyim🤨📝📸
Teşekkürler👍
Ancak hâla kodlamalara ne yazdığınızı anlamadım._.
ekran resmindeki fotoğrafta 10 atacak gücüne sahip ve binilebilir olarak yazdım. eğer siz kendi canlınıza özellik vermek isterseniz bedrock.dev kütüphanesinden components kısmına yazabilirsiniz. bende tüm işlevlerini türkçe olarak açıklamayı planlıyorum rehberi devam ettirdikce
 
ekran resmindeki fotoğrafta 10 atacak gücüne sahip ve binilebilir olarak yazdım. eğer siz kendi canlınıza özellik vermek isterseniz bedrock.dev kütüphanesinden components kısmına yazabilirsiniz. bende tüm işlevlerini türkçe olarak açıklamayı planlıyorum rehberi devam ettirdikce
Peki bişey daha soracam
Hareketleri nasıl istediğimiz animasyonlara bagliyabiliyoz
Msl yüzme animasyonu için bir animasyon yaptın ve onu karaktere ekletmek istiyon
Nasıl oluyor ._.
 
Peki bişey daha soracam
Hareketleri nasıl istediğimiz animasyonlara bagliyabiliyoz
Msl yüzme animasyonu için bir animasyon yaptın ve onu karaktere ekletmek istiyon
Nasıl oluyor ._.
1.20 sonrası sürümler için
description
Bölümü içerisine
"animations": { "anim1": "animation.anim1", "anim2": "animation.anim2", "anim_controller1": "controller.animation.test1", "anim_controller2": "controller.animation.test2"
tarzında blockbenchte yaptığınız animasyon dosyalarının uzantısı seçtikten sonra oyun içinde göreceksiniz
"animations": [ { "walk": "query.modified_move_speed" } ], "transitions": [ { "grazing": "query.is_grazing" } ]
bu tarz kodlarlada yapabilirsinz

1.20 sonrası sürümler için
description
Bölümü içerisine
"animations": { "anim1": "animation.anim1", "anim2": "animation.anim2", "anim_controller1": "controller.animation.test1", "anim_controller2": "controller.animation.test2"
tarzında blockbenchte yaptığınız animasyon dosyalarının uzantısı seçtikten sonra oyun içinde göreceksiniz
"animations": [ { "walk": "query.modified_move_speed" } ], "transitions": [ { "grazing": "query.is_grazing" } ]
bu tarz kodlarlada yapabilirsinz
1.20 öncesi sürümle içini ise description dışına yazılırdı
 
1.20 sonrası sürümler için
description
Bölümü içerisine
"animations": { "anim1": "animation.anim1", "anim2": "animation.anim2", "anim_controller1": "controller.animation.test1", "anim_controller2": "controller.animation.test2"
tarzında blockbenchte yaptığınız animasyon dosyalarının uzantısı seçtikten sonra oyun içinde göreceksiniz
"animations": [ { "walk": "query.modified_move_speed" } ], "transitions": [ { "grazing": "query.is_grazing" } ]
bu tarz kodlarlada yapabilirsinz


1.20 öncesi sürümle içini ise description dışına yazılırdı
Teşekkürler umarım bu bilgiler Türkler arası yayılır ve artık güzel addon/mod yapımcıları ortaya çıkar 🙂👍
 

Geri
Yukarı