Minecraft'ta piston aşağıda olursa karpuz fırlatma süresi sıfırlanır mı?

Mxpyma

Hectopat
Katılım
21 Temmuz 2021
Mesajlar
1.281
Makaleler
2
Çözümler
3
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Yeniliyicilerden bir tane zamanlıyıcı yaptım 10 saniyede bir pistoller karpuzun büyüçeği tarafa doğru iniyor. Biri büyüme süresi sıfırlanıyor dedi doğru mu?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Sıfırlıyor mu bilmiyorum ama anlattığınız gibi bir sistem yapmak yerine gözlemci kullanarak sistem yapın. Dediğiniz gibi bir sistemi ilk defa duyuyorum. Kendiniz yapamazsanız video paylaşayım. YouTube'da bulduğum ilk video bu oldu. Daha iyilerini bulabilirsiniz.
Sv de observe sınırlı sayıda kullanılabliyor. Başka bir fikriniz var mı?
Kusura bakmayın ben yazarken geldi mesaj.
 
Sv de observe sınırlı sayıda kullanılabliyor. Başka bir fikriniz var mı?

Sıfırlıyor mu bilmiyorum ama anlattığınız gibi bir sistem yapmak yerine gözlemci kullanarak sistem yapın. Dediğiniz gibi bir sistemi ilk defa duyuyorum. Kendiniz yapamazsanız video paylaşayım. YouTube'da bulduğum ilk video bu oldu. Daha iyilerini bulabilirsiniz.

Kusura bakmayın ben yazarken geldi mesaj.

1 karpuz ne kadar sürede büyür?
 
Sv de observe sınırlı sayıda kullanılabliyor. Başka bir fikriniz var mı?

Bir fikrim var ama düzgün anlatabilir miyim bilmiyorum yine de deneyeceğim.
Bir fikrim var ama düzgün anlatabilir miyim bilmiyorum yine de deneyeceğim.

Karpuz farmınızda klasik piston devresini kurun ama güç verecek herhangi bir yere bağlamayın. Sonra farmın içine veya çok yakınına(aynı ışık ve ortama sahip)bir karpuz ekin. Kontrolcü mantığında çalışacak bu. Karpuzun oluşacağı bloğun bir kenarına yineleyici koyup öbür ucuna kızıltaş koyun ve farmınızdaki pistonlara bağlayın. Böylece kontrol karpuzu oluştuğunda yineleyici ve kızıltaş arasında blok oluşacağı için devre tamamlanacak ve pistonlarınıza güç gidecek. Basit mantığı bu şekilde detaylarını halledersiniz.
 
Son düzenleme:
Bir fikrim var ama düzgün anlatabilir miyim bilmiyorum yine de deneyeceğim.

Karpuz farmınızda klasik piston devresini kurun ama güç verecek herhangi bir yere bağlamayın. Sonra farmın içine veya çok yakınına(aynı ışık ve ortama sahip)bir karpuz ekin. Kontrolcü mantığında çalışacak bu. Karpuzun oluşacağı bloğun bir kenarına yineleyici koyup öbür ucuna kızıltaş koyun ve farmınızdaki pistonlara bağlayın. Böylece kontrol karpuzu oluştuğunda yineleyici ve kızıltaş arasında blok oluşacağı için devre tamamlanacak ve pistonlarınıza güç gidecek. Basit mantığı bu şekilde detaylarını halledersiniz.

@Mxpyma ben anladım siz anlamadıysanız yarın ben görselli şekilde anlatabilirim.
 
Merhaba, bir karpuz oyun içinde tickspeed 3 olarak alındığı takdirde, 10dakika ile 30dk arasında bir sürede büyümektedir. (30dk tohumdan karpuza, eğer sap yeterince büyüdüyse ortalama 7 8 dakikada bir karpuz üretir.) Bu süreler göz önüne alındığında, bir kızıltaş yineleyicisi bir sinyali maksimum olarak 3 saniye geciktirebildiği göz önüne alındığında, yaklaşık tek bir pistonun 8 dakikalık gecikmesi için, 160 tane yineleyicinin kullanılması gerekir. Bu yüzden observer sınırı olsa bile bir piston için 160 yineleyici kullanmakm hem maliyetli, hem görüntü kirliligi ve plot mantığı varsa alan israfına yol açar. Tavsiyem sınır olsa bile observer ile farm yapmanız.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı