Ne yapmadan duramazsınız?

Haruki Murakami

Centipat
Katılım
11 Ağustos 2020
Mesajlar
3.767
Makaleler
3
Çözümler
9
Yer
Muğla/Bodrum
Dersi severim, o ayrı. Herif 40dk'lık derste 2 ünite bitiriyor. Ağzımı açıp hocam biraz daha yavaş gider misiniz diyemeden ders bitiyor. Zaten yeterince çalışıyorum, bir de matematik en önemli ders olduğu için ona ekstra çalışıyorum. 9. sınıfım, insanda bir hayat zevki bırakın yahu. Hobilerimizle falan ilgilenelim azıcık.
 

İrfan B

Hectopat
Katılım
22 Haziran 2018
Mesajlar
1.837
Makaleler
5
Çözümler
6
Yer
This PC > Local Disk (C:) > RPCS3 > RPCS3.log.gz
Dersi severim, o ayrı. Herif 40 dakikalık derste 2 ünite bitiriyor. Ağzımı açıp hocam biraz daha yavaş gider misiniz diyemeden ders bitiyor. Zaten yeterince çalışıyorum, bir de matematik en önemli ders olduğu için ona ekstra çalışıyorum. 9. sınıfım, insanda bir hayat zevki bırakın yahu. Hobilerimizle falan ilgilenelim azıcık.
Bence durumu anlatabilirsiniz hocaniza. Bizim felsefe hocamiz da boyleydi. Her ders 20 dakika sozlu yapip 10 dakika konu anlatiyor. Cok da agresif, kimse bir sey diyemiyordu. Donem sonunda sordu, baske neler yapabiliriz diye. O zaman soyledim, su an daha iyi. 15 dakika sozlu yapiyor.

En azindan dene derim sansini. Gerci sen calisiyorsan cok da onemli degil. Biraz Duman dinle. Rahatlarsin. :D

 

Tortue

Hectopat
Katılım
1 Aralık 2018
Mesajlar
5.973
Makaleler
1
Çözümler
17
Bu üçünü dinlemeden duramıyorum.
 

Haruki Murakami

Centipat
Katılım
11 Ağustos 2020
Mesajlar
3.767
Makaleler
3
Çözümler
9
Yer
Muğla/Bodrum
Hocam sizin gibi harika hocalara lafımız yok. 😍 Gerçi bizim hocamız da gayet iyi ama sadece biraz hızlı işte.
Bence durumu anlatabilirsiniz hocaniza. Bizim felsefe hocamiz da boyleydi. Her ders 20 dakika sozlu yapip 10 dakika konu anlatiyor. Cok da agresif, kimse bir sey diyemiyordu. Donem sonunda sordu, baske neler yapabiliriz diye. O zaman soyledim, su an daha iyi. 15 dakika sozlu yapiyor.

En azindan dene derim sansini. Gerci sen calisiyorsan cok da onemli degil. Biraz Duman dinle. Rahatlarsin. :D

Sağ ol. Denerim, şarkı için sağ ol. Bilsem de iyi geldi dinlemek. Senin çalışmalar ne alemde?😀
 

Yeni konular

Yukarı