Neden sesten kaçan zombi yok?

FPS düşüşü olur, ciddi söylüyorum bak. Left 4 Dead 2'de bazen FPS zombilerden dolayı yerin dibine giriyor. Üstüne üstlük bu şekil zombiler de olursa daha da düşer. Silah sesinden kaçıyor diyorsun, kaçtığı için vuramıyorsun. Vuramadığın için ikide bir spamlanıyor. Böyle böyle gidiyor.

Bu yazıyı yazarken beynim yandı.
 
FPS düşüşü olur, ciddi söylüyorum bak. Left 4 Dead 2'de bazen FPS zombilerden dolayı yerin dibine giriyor. Üstüne üstlük bu şekil zombiler de olursa daha da düşer. Silah sesinden kaçıyor diyorsun, kaçtığı için vuramıyorsun. Vuramadığın için ikide bir spamlanıyor. Böyle böyle gidiyor.

Bu yazıyı yazarken beynim yandı.

Ben sanıyordum ki arkadaş hayatı sorguluyor.
Meğerse oyundaki bir problemi anlatıyormuş.
 
Var, ben.

Bildiğime göre Minecraft'ta creeper patlayacağı zaman yaratıkların kaçma özelliği eklendi ama FPS'te düşüş yaşandığı için hemen kaldırıldı.

Bu da aynı şekilde olabilir. Büyük ihtimalle bunu sizin gibi düşünmüşlerdir fakat FPS düşüşü olmasın diye eklememişlerdir.
 
Zombiler genel olarak insansı özellikler sergilemiyorlar. Örneğin yerde çok fazla ceset varken, üstelik o cesetler de onu doyurabilecekken, her zaman daha taze olan canlı insanlara yöneliyorlar. Yani temel amaçları karınlarını doyurmak. Bu sebeple korku, mantık, şaşırma gibi şeylerden yoksunlar. Duygusuzlar yani. Ondan dolayı bir zombinin sesten korkup kaçması mantıksız.
 
Zombiler genel olarak insansı özellikler sergilemiyorlar. Örneğin yerde çok fazla ceset varken, üstelik o cesetler de onu doyurabilecekken, her zaman daha taze olan canlı insanlara yöneliyorlar. Yani temel amaçları karınlarını doyurmak. Bu sebeple korku, mantık, şaşırma gibi şeylerden yoksunlar. Duygusuzlar yani. Ondan dolayı bir zombinin sesten korkup kaçması mantıksız.
Tamam korkup kaçmasın. Ama yüksek sese karşı savunmasız olsun. Esrarengis Kasabadaki zombiler gibi.
 
Öyle bir zombi var olmasının oyunda hiçbir amacı olmaz. Oyunun içindeki zombinin amacı, senin gitmek istediğin yere ulaşmanı engellemek zaten. Senden kaçıyorsa neden koysunlar.

"Yüksek sese karşı savunmasız olsun" demişsin. Zaten oyunun her saniyesinde duyulan ve gayet fazla olan Silah sesinden daha yüksek Bir ses yaratan eşyayı oyuna eklersen, oyuncu bunu kullanmaktan keyif almaz.

Belki tüm oyun boyunca karşına tek seferliğine çıkacak bir boss için bu "sese duyarlılık" özelliği koyulabilir. Ama oyuncunun kulakları için bu bossu yenmek gerçekten işkence olur :)
 
Son düzenleme:

Yeni konular

Geri
Yukarı