Neden sesten kaçan zombi yok?

Öyle bir zombi var olmasının oyunda hiçbir amacı olmaz. Oyunun içindeki zombinin amacı, senin gitmek istediğin yere ulaşmanı engellemek zaten. Senden kaçıyorsa neden koysunlar.
Aynen mesela köprüden geçeyim derken tank tam kafana kocaman bir kaya fırlatıp seni denize düşürdüğündeki o heyecan olmazsa oyunun tadı çıkmaz.
 
Dying Light kaçkın öyle değil miydi?
 
"Aylak", "Enfekte" ya da direkt "Zombi". L4D2'de mutasyona uğramış zombiler cidden kaliteliydi. The Last of Us'da kör sese duyarlı aylaklar gördük. Ama neden hiç yüksek sesten, silah sesinden kaçan zombi olmadı?
FPS den kaynaklı aynı şey L4D de oynarken de var. Kasmalar ve zombilerin birden çarpılmışa dönmesi gibi sorunlardan kaynaklı yok.
 

Geri
Yukarı