Net Standard 2.1'de bağımlılık çözücü oluşturmak

Mustafa Eroğlu

Kilopat
Katılım
15 Kasım 2015
Mesajlar
218
Çözümler
3
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Ben Unity 2022.1 ile oyun geliştiriyorum ve bağımlılık çözücü bir yapıya ihtiyacım var. Ninject gibi bağlayan(bind) bir arayüz için bağlanan(to) bir sınıf vermesini istiyorum. Ninject'i Unity içinde kullanmayı denedim fakat çok hata veriyor.

C#:
    public class ManagersModule : NinjectModule
    {
        public override void Load()
        {
            Bind<IPlayerService>().To<PlayerManager>().InSingletonScope();
        }
    }
C#:
    public class InstanceFactory
    {
        public static T GetInstance<T>()
        {
            var kernel = new StandardKernel(new BusinessModule());
            return kernel.Get<T>();
        }
    }
C#:
    class PlayerController
    {
        var playerService = InstanceFactory.GetInstance<IPlayerService>();
        // TO DO
    }
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Geri
Yukarı