Katılım
7 Ağustos 2017
Mesajlar
Makaleler
Çözümler
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Merhaba son günlerde bilgisayarımın boşta duruken bile ses çıkarıp ısındığını fark ettim. Görev yöneticisine girdiğim zaman System.exe nin %10 civarında çalıştığını gördüm. Özelliklerden dosyaya baktığımda ise "ntoskrnl" isimli bir exe klasörü vardı. Bu klasörü nasıl silebilirim ? Virüs mü acaba?

dsa.PNG

Bu arada şunu fark ettim. Görev yöneticisini açtıktan 2-3 saniye sonra System görev yöneticisinde görünüp işlemci kullanımı sırasında en üst sıraya geçiyor. Görev yöneticisini kapatıp açınca gene 2-3 saniye görünmüyor sonra en üst sıraya geçiyor.

@Recep Baltaş
Burda daha fazla yöntem var. Bir de buraya bakınız.
Buda işe yaramadı, önceden denedim bu yöntemleri...
İşlemci ısısı da 43-46 derece arası seyrederken 5 saniyede bir 55 dereceye fırlayıp geri iniyor.

Altta böyle bir yorum vardı. İşe yaradı diyen var;

"Guys.. If you're like me and you spent HOURS trying to find the solutions and tried everything above and still doesn't work, AND you happened to have replaced your DVD drive with a HDD caddy tray, then you might be in luck.

There's a switch next to the SATA connector on the caddy, mine had 3 positions, you need to move it until the position works with your specific brand of PC. The reason it happens is because the BIOS is constantly sending a signal to the CPU that the DVD drive is open, which no longer exists so you can't close it, so the signal never stops. This switch does that.

You're welcome."

Altta böyle bir yorum vardı. İşe yaradı diyen var;

"Guys. If you're like me and you spent HOURS trying to find the solutions and tried everything above and still doesn't work, AND you happened to have replaced your DVD Drive with a HDD Caddy tray, then you might be in luck.

There's a Switch Next to the SATA connector on the Caddy, mine had 3 positions, you need to move it until the position works with your specific brand of PC. The reason it happens is because the BIOS is constantly sending a signal to the CPU that the DVD Drive is open, which no longer exists so you can't close it, so the signal never stops. This Switch does that.

You're welcome."

Laptop kullanıyorum, DVD sürücüsü bulunmuyor. Ayrıca denildiği gibi bir Switch'de yok...

görevyönaçık.PNG

Cinebench testinde sonuçlar normal çıktı. Kafam iyice karıştı ama.

@Recep Baltaş

Son düzenleyen: Moderatör:
  • Windows yapı numaranız nedir?
  • Cihazın marka/modelini de belirtin lütfen.
  • BIOS güncel mi?
  • Process Explorer ile Hardware Interrupts var mı, bakar mısınız?
Şu yazılımla da kontrol eder misiniz?

• Windows yapı numaranız nedir?
  • Cihazın marka/modelini de belirtin lütfen.
  • BIOS güncel mi?
  • Process Explorer ile Hardware Interrupts var mı, bakar mısınız?
Şu yazılımla da kontrol eder misiniz?

Çok geç cevapladım. Kusura bakmayın. Sorun hala devam ediyor.

1607609318564.png

Cihaz: Monster Tulpar T7 v19.5

BIOS: Hiç güncellemedim.

1607609529385.png

Yeni konular

Geri
Yukarı