Oyun geliştirmek için tavsiyeler

Kodu Gamelab dene. Şahsen oyun yapmışlığım yok. İnternette videoları var. Yardım istenince o videolara yönlendiriyor.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Pygame vsden ziyade oyun motorlarına yönelip kafana esen oyunu yapmaya çalış. Her mekaniği tek tek internetten araştırıp düşünüp öğren. Mekanikleri denedikçe farklı farklı oyunlar yaptıkça işleyişe ve oyun yapımına hakim olursun. Denemekten hata yapmaktan ve araştırmaktan korkma yeter.
 
TR dışında eu ve Usa'da sana diploma sormayacaklar!

Böyle bir dünya yok bu arada, diğer denilenlere katılıyorum ama diploma konusunda yanlışınız var. Evet diploma Türkiye'deki kadar ön planda tutulmuyor ve "şart" olarak görülmüyor ancak her koşulda sizi bir adım ileriye taşıyor, eğer geçmiş tecrübeniz yoksa diploma olmadan sizi işe alabilecek şirket yok denilecek kadar azdır(Startup konu dışı)
 
Hocam bu işe 1 yıl bilekleri sıvayıp ev arkadaşımla girmiştik. Ben mimarlık okuduğumdan 3D biliyorum ve o yazılım mühendisi olduğundan programlama biliyordu. Sen bu işin yazılımını yapacaksan 2 adet program var kullanman gereken. Bisi Unity daha Basic, Low poly, telefon veya platform oyunlarına odaklıdır kendisi. 3D gibi büyük projelere giriceksende Unreal Engine. 3D çalışan bir arkadaşa ihtiyacın var çünkü bu iş aldım modeli koydum değil bunların Node oluşumları ve bağlamları var. Mesela sculpting yapınca iş bittiği anda repoly yaparak yüzey ve boyut küçülme işlemi gerekiyor. Daha sonrasına model için bir iskelet sistemi ve animasyon kayıdı gerekiyor artık oyununuz ne üstüneyse. Bunların hepsi olunca bu işin unwrap işlemi yapıp texture çıkarması ve kaplama oluşturması var. Sonra bunu alıp oyun yazılımı yapıcağınız programa atıp texture model ve animasyonları bağlayarak kendi içindeki komuta zincirini oluşturmak var gibi gibi gibi. Bu iş için ciddi bir emek ve zaman gerekiyor hobi olarak girerek bir şey yapamazsınız kısacası. Ama varsa hevesli arkadaşınız öneririm zevklidir günde 10 saat gömerken aldığınız zevki anlatamam.
 

Geri
Yukarı