Hocam bu işe 1 yıl bilekleri sıvayıp ev arkadaşımla girmiştik. Ben mimarlık okuduğumdan 3D biliyorum ve o yazılım mühendisi olduğundan programlama biliyordu. Sen bu işin yazılımını yapacaksan 2 adet program var kullanman gereken. Bisi Unity daha Basic, Low poly, telefon veya platform oyunlarına odaklıdır kendisi. 3D gibi büyük projelere giriceksende Unreal Engine. 3D çalışan bir arkadaşa ihtiyacın var çünkü bu iş aldım modeli koydum değil bunların Node oluşumları ve bağlamları var. Mesela sculpting yapınca iş bittiği anda repoly yaparak yüzey ve boyut küçülme işlemi gerekiyor. Daha sonrasına model için bir iskelet sistemi ve animasyon kayıdı gerekiyor artık oyununuz ne üstüneyse. Bunların hepsi olunca bu işin unwrap işlemi yapıp texture çıkarması ve kaplama oluşturması var. Sonra bunu alıp oyun yazılımı yapıcağınız programa atıp texture model ve animasyonları bağlayarak kendi içindeki komuta zincirini oluşturmak var gibi gibi gibi. Bu iş için ciddi bir emek ve zaman gerekiyor hobi olarak girerek bir şey yapamazsınız kısacası. Ama varsa hevesli arkadaşınız öneririm zevklidir günde 10 saat gömerken aldığınız zevki anlatamam.