Oyun yapmaya nereden başlanmalı?

ZwayleR

Zeptopat
Katılım
6 Nisan 2024
Mesajlar
3
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Arkadaşlar ben oyun yapmak istiyorum. Bu iş benim mesleğim olmasını istiyorum ama bu işe nasıl başlamalıyım, ne yapmalıyım, nereden başlamalıyım? Bilmiyorum. Bana yardımcı olur musunuz?
 
Arkadaşlar ben oyun yapmak istiyorum. Bu iş benim mesleğim olmasını istiyorum ama bu işe nasıl başlamalıyım, ne yapmalıyım, nereden başlamalıyım? Bilmiyorum. Bana yardımcı olur musunuz?

Yazılım öğrenerek başlamalısın. Sanırım C#, C++ ve Java bu yazılım dillerine bak.
 
Arkadaşlar ben oyun yapmak istiyorum. Bu iş benim mesleğim olmasını istiyorum ama bu işe nasıl başlamalıyım, ne yapmalıyım, nereden başlamalıyım? Bilmiyorum. Bana yardımcı olur musunuz?
Godot öğren mantığını kavra. Yazılımı da çok basit yormaz seni. Kendine çok güvenip mantığı anladıktan sonra UE5 geçersin. Ki bu birkaç seneni alabilir. Sabırlı ol.
 
Ben de bir hevesle başlamıştım ancak ortaya güzel bir şey çıkartabilmek için çok fazla bilgi, zaman ve kaynak gerekiyor. Dolar üzerinden alındığı için eklentiler bize çok da uygun fiyata yansımıyor bunları göz önünde bulundurarak zaman harcamanızı tavsiye ederim.
 
İşin içinde olmayan pek bilmez bu durumu genel tavsiyelere takılı kalma. Eğer solo ilerleyeceksen konsept olarak proje bazlı ilerleyen ve ortalama 10-20 saat içeriğe sahip yabancı dilde bir Unity/Godot Engine kursu ile başlamanı öneririm. Buradaki amaç kısa sürede sıkılmadan bir şeyler üretmeni sağlayıp çeşitli mekaniklerin temellerini atman. Sonrasında daha kapsamlı/detaylı başka bir proje bazlı kurs ile devam ettikçe tek başına bir şeyler yapabilmeyi öğreneceksin.

Başlarda hiçbir şey anlamayacak gibi bile olabilirsin ama bu da işin içine dalınca pişebileceğin bir alan tıpkı yüzmek ya da bisiklet sürmek gibi. Sana burada teorik 2 saat pedalı anlatsam tamam der geçersin ama bisiklete bindiğinde düşmen an meselesi. O yüzden bu şekilde bir start vermek bu alan için en doğru yaklaşımlardan biri. Platform konusu ise tamamen sana kalmış.
 
Yapmak istediğin oyun proje için gerekli programlama dilini öğren ve bu dili öğrenerek yazılım için temellerini at
 
İşin içinde olmayan pek bilmez bu durumu genel tavsiyelere takılı kalma. Eğer solo ilerleyeceksen konsept olarak proje bazlı ilerleyen ve ortalama 10-20 saat içeriğe sahip yabancı dilde bir Unity/Godot Engine kursu ile başlamanı öneririm. Buradaki amaç kısa sürede sıkılmadan bir şeyler üretmeni sağlayıp çeşitli mekaniklerin temellerini atman. Sonrasında daha kapsamlı/detaylı başka bir proje bazlı kurs ile devam ettikçe tek başına bir şeyler yapabilmeyi öğreneceksin.

Başlarda hiçbir şey anlamayacak gibi bile olabilirsin ama bu da işin içine dalınca pişebileceğin bir alan tıpkı yüzmek ya da bisiklet sürmek gibi. Sana burada teorik 2 saat pedalı anlatsam tamam der geçersin ama bisiklete bindiğinde düşmen an meselesi. O yüzden bu şekilde bir start vermek bu alan için en doğru yaklaşımlardan biri. Platform konusu ise tamamen sana kalmış.
Verdiğin cevap için teşekkür ederim dostum. Şu an Godot öğrenmeye başladım ve YouTube'da Godot'la alakalı eğitim videoları var mı derken "
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.
" bu kanalda ki videoları gördüm. Bu videolar sence işe yarar mı?
 

Geri
Yukarı