PC bozulacak diye korkuyorum

MEHMET SYCK

Decipat
Katılım
30 Ocak 2021
Mesajlar
1.352
Çözümler
8
2020 yazında sıfır sistem topladım. 2480TL tuttu. APU ve RX 550 falan vardı tabii sonralardan yükselttim 2. el ekran kartı aldım 1050 Ti. RAM'lar 8 idi 16 yaptım işlemciyi değiştirdim. Bazı parçaların garantisi bu yaz bitecek ve bozulurlar diye ödüm kopuyor. Mesela oyun oynuyorum bilgisayardan normalde gelmeyen sesler geliyor aha diyorum bir şey bozuldu. Veya CS:GO falan oynarken fareyi kaldırdığımda imleç hızlanıyor fare bozuldu diye korkuyorum. Xbox 360 kumandam var 2 kere falan kumanda gitti geldi bozuldu diye korktum. Yani bozulsalar tekrar alamam. Daha böyle verebileceğim çok örnekler var ama çok da yazmayayım.
 

Nova Ekrem78

Decapat
Katılım
1 Aralık 2019
Mesajlar
318
Çözümler
3
Kasmayın hocam garantisi bitse bile düzgün kullanırsanız bir şey olmaz 9 yıllık laptopum sağlam onca işkence yaşadı kasası falan ayrıldı fanı bozuk ama GTA 4 falan açıyor.
 

XEfe.Bey

Hectopat
Katılım
16 Nisan 2021
Mesajlar
5.083
Makaleler
2
Çözümler
2
Yav aklına öyle şeyler getirip kafanı bulandırma, ne olacak bozulursa yani dünya malı hocam bu kadar peşine düşme elinde kalır. Bırak istediğin gibi çalıştır oyna sıkma kendini sonra içinde kalır bak aha ben bu oyununu oynayamadım diye.
 
Yukarı