Weeping Angel
Hectopat
- Katılım
- 6 Aralık 2019
- Mesajlar
- 253
- Çözümler
- 2
Epiclauncher'dan açmaya çalıştığımda görev yöneticisinde sadece crashreportclienteditor adında bir işlem açılıp kapanıyor ve sonrasında hiçbir şey olmuyor.
Sadece daha önceden oluşturulmuş projeleri açabiliyorum.
5.0.3 ve 5.1 versiyonları denedim. Şu anda kullandığım sistemde bu versiyonlar daha önce açılıyordu, bir sıkıntı yoktu.
Ekran kartı sürücüm güncel Studio sürücüsü.
cef3.log; [1117/110615.307:ERROR:gpu_init.cc(426)] passthrough is not supported, GL is disabled.
sistem: AMD Ryzen 5 1600 AF | MSI A320M Pro-E | Apacer Panther 2x16 GB 3000MHz | Gigabyte GTX1650 Super Windforce 4 GB | Corsair Spec-Delta 550W 80+ kasa.
Sorunu çözdüm! Muhtemelen benden başka kimse karşılaşmamıştır bu durumla.
AppData>Local altındaki UnrealEngine klasörünü başka bir konuma taşıyıp buraya junction oluşturmuştum. UE'i kaldırdığımda bu işlemi geri almadığım ve motoru farklı bir konuma kurduğum için karşılıksız bir junction hataya sebep oluyormuş.
Sadece daha önceden oluşturulmuş projeleri açabiliyorum.
5.0.3 ve 5.1 versiyonları denedim. Şu anda kullandığım sistemde bu versiyonlar daha önce açılıyordu, bir sıkıntı yoktu.
Ekran kartı sürücüm güncel Studio sürücüsü.
cef3.log; [1117/110615.307:ERROR:gpu_init.cc(426)] passthrough is not supported, GL is disabled.
sistem: AMD Ryzen 5 1600 AF | MSI A320M Pro-E | Apacer Panther 2x16 GB 3000MHz | Gigabyte GTX1650 Super Windforce 4 GB | Corsair Spec-Delta 550W 80+ kasa.
Sorunu çözdüm! Muhtemelen benden başka kimse karşılaşmamıştır bu durumla.
AppData>Local altındaki UnrealEngine klasörünü başka bir konuma taşıyıp buraya junction oluşturmuştum. UE'i kaldırdığımda bu işlemi geri almadığım ve motoru farklı bir konuma kurduğum için karşılıksız bir junction hataya sebep oluyormuş.
Son düzenleme: