Radeon Software Adrenalin 2020 Edition 20.11.3optional 20.11.2(WHQL)

volkankelebek

Kilopat
Katılım
24 Temmuz 2016
Mesajlar
3.146
Makaleler
2
Çözümler
5
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
20.11.2(WHQL) https://www.amd.com/en/support/kb/release-notes/rn-rad-win-20-11-2
20.11.3 optional https://www.amd.com/en/support/kb/release-notes/rn-rad-win-20-11-3

Destek.

  • Immortals: Fenyx rising™
  • Vulkan® Ray Tracing extensions.

Vulkan® desteği eklendi​

  • Vk_khr_fragment_shading_rate.
    • This extension provides the ability to change the shading Rate per fragment. This extension allows for multiple pixels to be shaded VIA'a Single fragment shader invocation as opposed to the normal Rate of One invocation per pixel.
  • Vk_khr_acceleration_structure.
    • This extension provides acceleration structures for representing geometry that is spatially sorted. Acceleration structures are the most common way for quickly identifying potential ray intersections by Ray Tracing techniques.
  • Vk_khr_ray_tracing_pipeline.
    • This extension introduces Ray Tracing pipelines along with New shader domains and an indirection table to link shader groups with acceleration structures.
  • Vk_khr_ray_query.
    • This extension introduces ray queries, which can be used by any shader type outside of the optional dedicated Ray Tracing pipeline to return traversal results to the calling shader.
  • Vk_khr_deferred_host_operations.
    • This extension defines the infrastructure and usage patterns for deferrable commands, which allows dependent extensions to defer their own operations. The VK_KHR_DEFERRED_HOST_OPERATIONS extension itself does not specify any commands as deferrable.
  • Vk_khr_pipeline_library.
    • This extension introduces pipeline libraries. A pipeline library is a New Special pipeline type that defines a set of pipeline states. It cannot be bound, rather it can be linked into other pipelines.
  • Vk_khr_shader_terminate_invocation.
    • This extension indicates Support for the SPV_KHR_TERMINATE_INVOCATION spır-v extension. The spır-v extension introduces a New instruction opterminateınvocation that allows a shader invocation to immediately terminate, which provides the behavior required by the glsl discard statement.

Çözülen sorunlar​

  • Watchdogs: ® Legion ve Dirt ™ 5'teki Radeon ™ RX 6000 serisi grafik ürünlerinde beklenenden daha düşük performans elde edilebilir.
  • Godfall ™ içindeki Radeon ™ RX 5000/500/400 serisi grafik ürünlerinde beklenenden daha düşük performans elde edilebilir.
  • Godfall ™ algılanmıyor veya Radeon Software oyun sekmesinde listelenmiyor.
  • Crysis ™ Remastered, Radeon ™ RX 6800 serisi grafik ürünlerindeki karakter modellerinde bozulma yaşayabilir.
  • Total War ™ saga: Troy ve World of Warcraft®: Shadowlands'de ara sıra ortaya çıkan bazı çökmeler düzeltildi.
  • World of Warcraft®: Shadowlands, Windows®7 sistem yapılandırmalarında DirectX®12 API seçildiğinde başlatılamayabilir.
  • DirectX® raytracing etkinken Call of Duty®: Black Ops cold War'da bulunan bazı aralıklı çökmeler düzeltildi.
  • Doom® Eternal ™, HDR modunda işlemeye başladığında desteklenen Windows 10 masaüstlerinde HDR devre dışı bırakılabilir.
  • Adobe ™ ıllustrator, Adobe ™ Premier ve finalwire AIDA64'te bulunan sabit sorunlar.
  • Radeon ™ RX 6800 serisi grafik ürünlerinde 1080P çözünürlükte Red Dead Redemption 2'deki bozulma sorunları düzeltildi.

Bilinen sorunlar​

  • Radeon ™ FreeSync etkinleştirildiğinde ve oyun kenarlıksız tam ekran kullanmak üzere ayarlandığında bazı oyunlarda aralıklı olarak parlaklık titremesi meydana gelebilir.
  • Metro Exodus ™, Shadow of the Tomb Raider ™, Battlefield ™ v ve Call of Duty®: Modern Warfare, DirectX® raytracing etkinken aralıklı uygulama çökmeleri yaşayabilir.
  • Radeon ™ yazılımı grafik ayarlarında anisotropik filtreleme, RDNA grafik ürünlerindeki DirectX®9 uygulamalarında etkili değildir.
  • Bazı oyunlar, kenarlıksız tam ekrana ayarlandığında ve RDNA grafik ürünlerinde Netflix ™ Windows Store uygulamasını çalıştıran genişletilmiş bir ekran bağlandığında kekemelik yaşayabilir.
  • Radeon ™ kayıt ve akış özellikleri, AMD Radeon ™ HD 7800 serisi grafik ürünlerinde etkinleştirilemeyebilir.
  • HDMI ölçekleme kaydırıcısını değiştirmek, FPS'nin 30'a kilitlenmesine neden olabilir?
  • Performans ölçüleri yerleşimi ve performans ayarlama sekmesi, Radeon ™ RX 5700 serisi grafik ürünlerinde beklenenden daha yüksek boşta saat hızlarını hatalı olarak bildiriyor. Performans ve güç tüketimi bu yanlış raporlamadan etkilenmez.
  • Gelişmiş senkronizasyon, bazı oyunlarda ve sistem yapılandırmalarında etkinleştirildiğinde siyah bir ekranın oluşmasına neden olabilir? Gelişmiş senkronizasyon etkinken sorun yaşayan kullanıcılar, geçici bir çözüm olarak bunu devre dışı bırakmalıdır.
  • Oculus link kullanıcıları, polaris ve Vega serisi grafik ürünlerinde çökmeler yaşayabilir.
  • Immortals: Fenyx rising ™ genişletilmiş bir ekranda çalışırken Radeon Software overlay çalıştırılırsa titreme gözlemlenebilir.
  • Tom Clancy's Rainbow Six® Siege, Vulkan API'yi genişletilmiş bir ekranda kullanırken hibrit grafik senaryolarında bozulma yaşayabilir.
  • MSI Afterburner kullanılırken ekran titremesi gözlemlenebilir.
 
Uzun süredir 20.9.1 kullanıyorum, bu güncelleme RX470 kartıma bir şey kazandırmayacak sanırım. İndirmem neyi değiştirir?
 
Uzun süredir 20.9.1 kullanıyorum, bu güncelleme RX470 kartıma bir şey kazandırmayacak sanırım. İndirmem neyi değiştirir?

Eğer hata alıyorsan oyunlarda FPS düşük ise ve bir kararsızlık varsa geçebilirsin yoksa stabilse kalsın çünkü bazı oyunlar kendisine destek veren sürücü ister benim bildiğim bir dene istersen.
 
Uzun süredir 20.9.1 kullanıyorum, bu güncelleme RX470 kartıma bir şey kazandırmayacak sanırım. İndirmem neyi değiştirir?

Merhaba aynı kart bende de var. Geçtiniz mi? Ben 2 gün önce 20.11.2'ye geçtim, ekranda görüntü aniden kesilme gibi sorunlar yaşıyorum ya tekrardan 2.9.1 kuracağım ya da bunu deneyeceğim.
 

Geri
Yukarı