Resident Evil Village 279TL'ye alınır mı?

Oguzlardan

Hectopat
Katılım
18 Mayıs 2017
Mesajlar
106
Arkadaşlar merhaba, vampir vb. konulara bayılıyorum ve Village çok hoşuma gidiyor. Fakat şu an en ucuz fiyat Steam'de 279TL oyun 7 mayısta çıkacak. Sizce mayısa kadar beklesem 200-210TL arasında bir fiyata alabilir miyim? Fiyatlar düşer mi?
 

Tihulu06

Zeptopat
Katılım
21 Ocak 2021
Mesajlar
4
Eğer seni sıkmayacak ise oyuna para ayırmak seni zorlamayacaksa tabiki orjinal al ama kur dan dolayı fiyatlar çok yükseldi ve bütçemizi darlıyor eğer böyle bi durumun yok ise bence bekleme torrente yönel bi çok güvenilir torrent sitesi var.
 
KS
Oguzlardan

Oguzlardan

Hectopat
Katılım
18 Mayıs 2017
Mesajlar
106
Eğer seni sıkmayacak ise oyuna para ayırmak seni zorlamayacaksa tabiki orjinal al ama kur dan dolayı fiyatlar çok yükseldi ve bütçemizi darlıyor eğer böyle bi durumun yok ise bence bekleme torrente yönel bi çok güvenilir torrent sitesi var.
Eskiden Torrent kullanıyordum fakat sonra bıraktım. Şimdi ise bilgisayar yeni olduğu için hiç girmek istemiyorum o konuya. Ama mecbur kalırsam harici depoya kurabilirim.
 

dksişm

Picopat
Katılım
4 Nisan 2020
Mesajlar
294
Çözümler
1
Eğer seni sıkmayacak ise oyuna para ayırmak seni zorlamayacaksa tabii ki orijinal al ama kurdan dolayı fiyatlar çok yükseldi ve bütçemizi darlıyor eğer böyle bir durumun yok ise bence bekleme torrente yönel birçok güvenilir torrent sitesi var.

Korsana destek vermiyoruz, siz paranız yok diye marketten bir şey çalıyor musunuz? Burasıda oyun marketi, yani sanal market sayılır buradanda hiçbir şey çalamazsınız, zaten village büyük ihtimalle güçlü bir sistem isteyecektir, ona paranız varsa bunuda alın bir zahmet.
 
KS
Oguzlardan

Oguzlardan

Hectopat
Katılım
18 Mayıs 2017
Mesajlar
106
Korsana destek vermiyoruz, siz paranız yok diye marketten bir şey çalıyor musunuz? Burasıda oyun marketi, yani sanal market sayılır buradanda hiçbir şey çalamazsınız, zaten village büyük ihtimalle güçlü bir sistem isteyecektir, ona paranız varsa bunuda alın bir zahmet.
Öncelikle moderatör arkadaş cevap vermeme bile imkan vermeden yasakladığı için farklı başlık açtım ve etiğin ne demek olduğunu yazdım fakat, o konuyu da cevaplamadan kapattı.

Şimdi öncelikle şu olayı açıklığa kavuşturayım: Korsan oyun vb. oyunlar sizlere göre etik değil ve kapatılması gerekiyor. (Benim konumu da o yüzden kapattılar fakat 2019-2020 konuları silinmemiş ve insanlar kendi konularına cevap verebilmiş. Bana olan etik kavramı çöktü ya da daha önce yasaklanmaması kişilerin kendinin de kullandığını gösteriyor.)
Genel bir ahlakın olmadığı bir dünyada yaşıyoruz. Tarihe bakınca etiğin ve ahlakın esnediğini göreceğiz. Roma'da gladyatör dövüşlerinde halk, kendisine zıt olan adamın ölümünü zevkle seyrederken ne kadar ahlaklı? Ne kadar etik?
Halkına hak etmediği bir yaşam kalitesini sunan devletler, onları korsana ve hırsızlığa sevk ederler... Bu etik bir devlet mi?
Yaratıcı, şeytanın kötü olacağını bile bile, insanların işlerini mahvedip onları sonsuz çileye götüreceğini bile bile şeytanı yarattı. İnsanlara göre etik miydi?
(Hak edilen ücretin kazanılması durumunda yapılan harcama etik değil mi? Peki hak edilmiş paranın hak edilmeyen şekilde masrafa dönüştürülmesi ve yine hak edenlerden çıkarılması ne kadar etik? Ahlaklı hareket denilen bir şey yoktur. Tanrı bile etik mi?
"Korsana destek vermiyoruz" diyerek yazdığınız yazıyı ele alalım. Genel hayatınızda kim bilir neleri yok saydınız ve kimse size yapma demedi ya da dedi, orasını bilemiyorum. Doğum bile etik değil, bizler etik değiliz. Güçlü olan yaşadı ve diğer kardeşlerin öldü, senin yaptığın etik miydi? Bilmeden yaptığımız şeyler ve bilerek yaptıklarımız diye ayırırsak, senin bilmeden yaptıkların bilerek yapmayanların hakkını geri ödeyebilecek mi? Etik nedir? Saçmalıktır.
Parası yokken, açlıktan ölecek kişi yemek çalsa haklı bulunur fakat sadece açken yemek çalan kişi için bile fikirler değişir. Söylemeye çalıştığım şey; sizin ahlak tanımınız bile her şekilde değişir.

Ek olarak yüksek sistem isteyecek demişsiniz ve "onu aldıysan bunu da al demişsin." Bunları demişsiniz fakat benim, üniversite 1'den üniversite 4'e kadar para biriktirip, indirimin indirimini bekleyip 2600TL'ye ancak bilgisayar toplayabildiğimi bilmeden yorum yapmışsın. Etik ve ahlak konusu ise olay, Türkçe hariç İngilizce ve Japonca öğrenen bir kişinin 10 saat köle gibi çalıştırılmak istenip, istenilen verimi veremediği takdirde ise cumartesi günleri de çalıştırılması etik mi? Bu da insanın kendine ve tinseline ayıracağı vakitten çaldığına göre, bana yaptıkları içsel bir görüşe göre etik mi? Hak, diğer hakları getirir ve elde edilen seçim hakkı, kişinin de(isteğine göre) karşısındakine uygulayacağı seçimli bir yoldur.
 
Son düzenleme:

Cute Devil Aku

Decipat
Katılım
26 Haziran 2019
Mesajlar
1.017
Çözümler
1
Yer
Whiterun
Korsana destek vermiyoruz, siz paranız yok diye marketten bir şey çalıyor musunuz? Burasıda oyun marketi, yani sanal market sayılır buradanda hiçbir şey çalamazsınız, zaten village büyük ihtimalle güçlü bir sistem isteyecektir, ona paranız varsa bunuda alın bir zahmet.
Şu komik örneği vermeyi bırakın :d. Oyunu çalamazsın kopyalarsın, orjinal olan ürün yerli yerinde durur.
 

Kryno

Decipat
Katılım
5 Eylül 2019
Mesajlar
2.617
Çözümler
9
Yer
Kocaeli
Arkadaşlar merhaba, vampir vb. konulara bayılıyorum ve village çok hoşuma gidiyor. Fakat şu an en ucuz fiyat Steam'de 279TL oyun 7 Mayıs'ta çıkacak. Sizce mayısa kadar beklesem 200-210TL arasında bir fiyata alabilir miyim? Fiyatlar düşer mi?

Oyunlara sürekli para verecek durumun varsa al bence.
 

Eryndaer

Picopat
Katılım
30 Mayıs 2020
Mesajlar
658
Çözümler
1
Resident Evil 3 remake 4 saat 15 dakika sürüyor.
Bence oynanışını görmeden almayın. 3 saat oynarsınız elinizde kalır sonra.
 
Yukarı