RT ne kadar önemli?

RTX ile Online bir oyunda oynamak pek mantıklı değil diye düşünüyorum Single oynayınca daha efektif oluyor. Daha çok detay göze çarpıyor Online da o kargaşa ve aksiyonun içerinde gözle görebileceğin çok bir detay görünmez focus adamı öldürmek olduğu için.
Hikayeyi oynarken kullanıyordum zaten ama BF V de çok bi etkisi yok. Online da fps önemli diye kapattım RTX i.
 
RT teknolojisini çok iyi kullanan oyun var laf olsun diye RT özelliği konmuş oyun var misal Cyberpunk 2077, Control gibi oyunlarda RT'nin nasıl bir görsel şölen sunduğunu görebilirsin DLSS ile ciddi performans kaybı olmadan gözlerin bayram eder ama gidip Metro Exodus, Battlefield 5 oyunlarını RT açıp oynarsan bu ne ya bu muymuş dersin

RTX daha doğrusu DXR demek daha doğru Ray Tracing DX12 Ultimate API'da DXR olarak geçer sadece 1 özellik değil kendi içinde farklı farklı özelliklere ayrılıyor kimi oyun bunların hepsini destekliyor kimisi bir kaçını.

Cyberpunk 2077'de DXR açık kapalı çeşiti görsel karşılaştırmalarda ciddi farklar var keza Control'de de ama Bfv'de laf olsun diye konmuş misal

Benim görüşüm şahsen oyun yansımalı ortamları çok sık kullanıyorsa DXR'ın kalitesini görürsün ama RPG gibi çok büyük haritalar kullanan oyunlarda RT çok fark eder mi emin değilim DXR'ı tam kullanıyor mu ona bakmak lazım.
 
Son düzenleme:
RT teknolojisini çok iyi kullanan oyun var laf olsun diye RT özelliği konmuş oyun var misal Cyberpunk 2077, Control gibi oyunlarda RT'nin nasıl bir görsel şölen sunduğunu görebilirsin DLSS ile ciddi performans kaybı olmadan gözlerin bayram eder ama gidip Metro Exodus, Battlefield 5 oyunlarını RT açıp oynarsan bu ne ya bu muymuş dersin

RTX daha doğrusu DXR demek daha doğru Ray Tracing DX12 Ultimate API'da DXR olarak geçer sadece 1 özellik değil kendi içinde farklı farklı özelliklere ayrılıyor kimi oyun bunların hepsini destekliyor kimisi bir kaçını.

Cyberpunk 2077'de DXR açık kapalı çeşiti görsel karşılaştırmalarda ciddi farklar var keza Control'de de ama Bfv'de laf olsun diye konmuş misal

Benim görüşüm şahsen oyun yansımalı ortamları çok sık kullanıyorsa DXR'ın kalitesini görürsün ama RPG gibi çok büyük haritalar kullanan oyunlarda RT çok fark eder mi emin değilim DXR'ı tam kullanıyor mu ona bakmak lazım.
BFV'teki problemin sebebi belki Frostbite'dan kaynaklı da olabilir, 9 yıllık oyun motoruna (3.0 sürümünden bahsediyorum) RT entegre etmek sıkıntı olmuş sanırım veya şey de olabilir, saf DX12 olmayan oyunların DX12 performansları berbat olabiliyor belki bundan dolayı yeterli verimlilik yani görsel şölen olmadı RT için, Cyberpunk ise muhtemelen motoru revize ettiklerinden ve astronomik derecede poligon içerdiğinden dolayı grafikleri bu kadar iyi ve az FPS veriyor. BFV'teki örnek, CoD MW2019 için de geçerli gibi. Ellerinde mükemmel bir potansiyel varken RT böyle fark olmaması garip bir durum, ki IW 8.0 bayağı iyi fizik açısından bence, grafiksel olarak aşırı iyi olmasa da (renk paleti de hoşuma gitmemişti şu an bile hala aynı) MW2019'un animasyonları şu ana kadar gördüğüm en gerçekçi geri tepmeli sliahlara sahip.
 
Gariban tesellisi mi Rx 6000 serisi kullaniyorum suan Rtx 3 tane ekran kartıni kullandım ve AMD Fsr kadar Fps veremiyor.
Aglama Fsr sadece AMD de var.
Teknoloji bilgini belli ettin. Daha fazla konuşursan batarsın. Kendim de 6600 XT kullanıyorum. FSR, DLSS kadar iyi değil. Normal de. Ayrıca FSR açık kaynaklı ve NVIDIA kartlarda da kullanılabilen bir özellik.
İki kuruşluk grafik kartı bilgin ile konuyu kirletme. FSR'ın DLSS'den daha kötü olduğunu göremeyecek kadar körsen sana önerim en yakın zamanda göz doktoruna gitmen olacaktır.
 
Teknoloji bilgini belli ettin. Daha fazla konuşursan batarsın. Kendim de 6600 XT kullanıyorum. FSR, DLSS kadar iyi değil. Normal de. Ayrıca FSR açık kaynaklı ve NVIDIA kartlarda da kullanılabilen bir özellik.
İki kuruşluk grafik kartı bilgin ile konuyu kirletme. FSR'ın DLSS'den daha kötü olduğunu göremeyecek kadar körsen sana önerim en yakın zamanda göz doktoruna gitmen olacaktır.
Ben bile ultra kalite modunda Cyberpunk videosu izlerken (telefondan bile farkettim yani) bulanıklığı fark ettim.
 
RT teknolojisini çok iyi kullanan oyun var laf olsun diye RT özelliği konmuş oyun var misal Cyberpunk 2077, Control gibi oyunlarda RT'nin nasıl bir görsel şölen sunduğunu görebilirsin DLSS ile ciddi performans kaybı olmadan gözlerin bayram eder ama gidip Metro Exodus, Battlefield 5 oyunlarını RT açıp oynarsan bu ne ya bu muymuş dersin

RTX daha doğrusu DXR demek daha doğru Ray Tracing DX12 Ultimate API'da DXR olarak geçer sadece 1 özellik değil kendi içinde farklı farklı özelliklere ayrılıyor kimi oyun bunların hepsini destekliyor kimisi bir kaçını.

Cyberpunk 2077'de DXR açık kapalı çeşiti görsel karşılaştırmalarda ciddi farklar var keza Control'de de ama Bfv'de laf olsun diye konmuş misal

Benim görüşüm şahsen oyun yansımalı ortamları çok sık kullanıyorsa DXR'ın kalitesini görürsün ama RPG gibi çok büyük haritalar kullanan oyunlarda RT çok fark eder mi emin değilim DXR'ı tam kullanıyor mu ona bakmak lazım.
+1

Control de gerçekten aşırı iyi.
 
Teknoloji bilgini belli ettin. Daha fazla konuşursan batarsın. Kendim de 6600 XT kullanıyorum. FSR, DLSS kadar iyi değil. Normal de. Ayrıca FSR açık kaynaklı ve NVIDIA kartlarda da kullanılabilen bir özellik.
İki kuruşluk grafik kartı bilgin ile konuyu kirletme. FSR'ın DLSS'den daha kötü olduğunu göremeyecek kadar körsen sana önerim en yakın zamanda göz doktoruna gitmen olacaktır.
Çok zeki birisin ben yazmak istemedim ama illa zorluyorsun 1 ben rx 6600/6600Xt kullanmiyirum benim kullandığım kartta 4k da guzel oynanıyor.
Ve açık kaynak kodlu oldugunu bende biliyorum ama senin ve seni begenenlerinde bi halt bilmediği aşikar çünkü tamam FSR Nvidia da da var ama AMD de ki FSR gibi çalışmıyor.
Hatta git Rx 6500 XT ile diğer kartların karşılaştırmasını DA inden izle de gör o kör gözlerinle. Saf güçte geçemediği 1650 yi (E.K. modelini tam hatırlamıyorum) saf güçte aralarında 7-8 Fps varken ikisinde de Fsr açınca 6500 Xt 10/15Fos fark atıyor.
FSR AMD de stabil çalışıyor.
Ama burdan anlaşılıyor ki senin sadece ordan burdan toplama bilgilerinle konuştuğun senin ve seni begenenlerin...
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.
Ne dion bos boş vidyo atmış.
Gel 100 lirasina idiiaya girek at parayı özelden sana vidyo eşliğinde nah çekmeyen...
FSR 1.0 teknolojisi bildiğin Japon p. Gibi yapıyor istediği kadar FPS versin çamur yapacaksa görüntüyü çöpe at daha iyi CS:GO mu oynuyorum dersin. Vallahi bu hafta veya bir sonraki haftaya RTX 3070 ya da 3070 Ti alma gibi bir hedefim var. Bir kere ekran kartı alayım ki kafam rahat 7-8 sene götürsün RT zaten gelişecek bir teknoloji DLSS 2.3 de geliyor artık havada uçuşan partiküller bile DLSS de gözükecek.
Ve evet hocam E.K. harcadigim para yüzünden steamden oyun indiremiyorum.
Tek CS oynuyorum ve gayet guzel bence zaten benim için önemli olan görüntü değil Fps.
 
Son düzenleme:

Geri
Yukarı