Bunu 40xx serisinde yukleyip Hem AMD'nin hem de NVIDIA'nin Frame Gen'ini kullanirsak ne olur?
3060 Ti ile Ratchet & Clank: Ayrı dünyalar ile denedim fakat yazılar ve göstergeler hareket edince bozuluyor ve büyük oranda ghosting vardı bunu nasıl düzeltebilirim?
Öyle bir şey olacak olsa (mümkünlüğü tartışılır), NVIDIA RTX 5000 serisine RTX 3050 gücünde kartlarla DLSS 4.0 + FG Plus ile 4X kare kazanımı getirirdi.
Lakin her kare başına 4 adet kopya kare oluşturmak kaliteyi ve gecikmeyi saçmalatır. İmkansız değil ama güncel teknoloji ile sıkıntılı. En fazla olacak şey 1 kare başına 2.5 kare olabilir, eğer NVIDIA optik akış güçlendiricileri adam edip algoritmayı da toparlarsa.
Şu altyapısını ve algoritmayı oturttuğu zaman neden olmasın. Neler imkansız geliyor da olmuyor?
Şimdi biliyorsun her kare arasına bir tane kopya kare yerleştirilerek performans artıyor. Bu sayıyı artırmak Motion blur, ghosting, gecikmeyi kat kat yükseltmeye başlar.
Düşün 1 adet kare için bile çözülmesi gereken kaç tane sorun çıktı, üzerine 1 adet daha koymaya çalışmak bu sorunların çözümünü ilkinden bile zor hale getirir. Kaya kaya oyun oynarsın gecikmeyi sıfırlasan dahi, testlerin verdiği gecikme değeri ile gerçek gecikme "hissi" arasında farklar olur.
Önemli olan karelerin sayısından çok görüntü ve deneyim kalitesi. 1-2 sene daha onlara ayar çeksinler adam etmek için belki daha sonra 1 kare daha eklemek için çalışma yapabilirler.
Bu gecikme işini Intel çözecek gibi. Ekstrapolasyon yani tek kareyi baz alarak kare üretecek. Bu da gecikme olmamasını sağlıyor.
Bu gecikme işini Intel çözecek gibi. Ekstrapolasyon yani tek kareyi baz alarak kare üretecek. Bu da gecikme olmamasını sağlıyor.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.