Deathstrooke
Hectopat
- Katılım
- 25 Kasım 2020
- Mesajlar
- 629
- Makaleler
- 1
Ben bu yapıma 2 saat katlanabildim internetten bakana kadar savaştığım düşmanın bir boss olduğundan bile haberim yoktu. The Order'a haksızlık etmişiz en azından onda savaştığımız şeyin bir boss olduğunu anlayabiliyorduk. Hatta o oyunda silah çeşitliliği bile vardı. Bunda savaşmak zaten keyifsiz ilk oyunu 4 saat kadar oynamıştım savaş sistemi çok daha iyiydi bundan. Şöyle bir göz gezdirdim savaş sistemi ileride çeşitlenmiyor sanırım. Nasıl daha kötüsünü yapmayı başarmışlar anlamadım. Millet sunum hikaye falan diyor bu bir oyun, oynanış yoksa bunun bir filmden veya diziden ana karakteri kontrol etmek (yürütmek) dışında ne farkı kalıyor? Bu yapımı "oyun" diye eleştirmek diğer oyunlara bir hakarettir. Bunun yanında The Order oyundur, Detroit bile oyundur en azından hikayeye yön veriyorsun. Hellblade 2'de öyle bir şey olmalıydı bence oyunun bir kısmında kafamızdaki seslerden biri düşmanı öldürmemizi söylüyor bir diğeri ise düşmanı öldürmememizi söylüyor, öldürüp öldürmemek arasında seçim yapabilirdik mesela. Belki bu söylediğim şey hikayede çelişkiler yaratırdı ama en azından oyun oynadığımızı hissederdik. Şu haliyle tek yaptığımız ilerleyip ara sahne izlemek ve arada kılıç savurmak.