Sony'nin kendi oyunu Rise of the Ronin, PS5'te Ray Tracing modunda 810p/30FPS çalışıyor

PS4 ile PS5 dönemini kıyaslamak çok mantıklı değil bence. Çünkü PS4 döneminde oyunlarda kullanılan teknolojiler ve donanım aşırı hızlı gelişmiyordu. Yani konsolun gücü hemen eskimiş sayılmıyordu. 2013-2018 arasında bir tek PhysX göze çarpan bir NVIDIA teknolojisiydi. 2019'dan itibaren RT, pt, DLSS 1, 2, 3 ve fg gibi neredeyse her sene yeni bir teknoloji çıkmaya başladı. 7 senelik ömrü olması planlanan konsollar ise her sene yeni bir teknoloji ortaya çıkınca dayanamıyor. Firmalar 2023'ten itibaren PC'nin yarısı kadar bir grafik sunup 30 veya 60 FPS'e kitleyip PS5 ve Xbox'a sunuyor. Halbuki oyunların çok çok büyük bir kısmı PS5 için tasarlanıp (Sony'e ait olmayan 3. parti oyunlar da buna dahil) sonradan Xbox ve PC'ye uyarlanıyor.

Birader gelişen teknoloji dediğin sene 2018 de RTX kartlar çıktı üstüne bir DLSS 3 çıktı. Ayni şekil FSR 3'te çıktı.Konsola uydurmak isteseler uydururlar ne büyüttün be öyle :)
 

Geri
Yukarı