Sosyal kullanıcılarının RSR deneyimleri

Katılım
8 Nisan 2021
Mesajlar
17.330
Makaleler
10
Çözümler
166
Daha fazla  
Sistem Özellikleri
-Red Devil RX 6600 XT
-R5 3600 (4.4GHz 1.225v)
-TUF B550M-E Wi-Fi
-Ballistix 2x8 3200C16
-A2000 500GB
-Gammaxx L240 V2 RGB
-MB511 ARGB + MWE 650 Bronze V2
TUF VG249Q1R 165Hz 1ms
K55 Pro XT
Basilisk V2
BlackShark V2 X
Cinsiyet
Erkek
Bu konuyu açmamın sebebi Sosyal kullanıcılarının şu henüz 1-2 günlük RSR'den ne bulduklarını görmek ve başkalarının da görmesini sağlamak.
RSR ile ilgili ilk izlenimlerinizi ve ileri ki zamanlardaki deneyimlerinizi bu konuda paylaşabilirsiniz.

Benim deneyimlerim 1-2 saatlik ufak bir deneyim, Witcher 3'te. 1600x900 çözünürlükten 1080P'ye upscale edilmiş şekilde ayarladım Witcher 3'ü.

Görüntü bir tık bozuldu Witcher 3'te, FPS olarak da bir katkısı yoktu hatta garip şekilde eksisi oldu. 6600 XT + 3600 ikilim normalde 120 FPS ortalama verirken (High-Ultra karışık) RSR'yi aktif ettiğimde bırakın ortalamayı, 120 FPS'i göremedim bile. Bu belki sadece Witcher 3 kaynaklıdır bilmiyorum, başka oyunlarda da denedikçe konuya yazacağım. Sonraki hedefim Control ve Metro 2033 Redux.
@kino hocam denediniz mi siz RSR'yi? Sizden birkaç izlenim fena olmaz.
 
Son düzenleme:
Şimdilik pek deneyimleme şansım olmadı, Cyberpunk 2077'de FSR, RSR kıyaslaması yapmaya çalıştım arada pek fark göremedim yalnız MSI Afterburner verilerinin seçili çözünürlükte kalması can sıkabiliyor yalnızca oyun penceresine etki ettiği için. FSR 2.0'ı bekliyorum mevcut FSR destekli oyunlara, kalite konusunda 1.0'dan bayağı iyi görünüyor.

Bir de RSR'ı en iyi 5500 XT ve 6500 XT kullanıcıları deneyimler diye düşünüyorum eğer işlemcileri güçlü ise.
 
Yalnız MSI Afterburner verilerinin seçili çözünürlükte kalması can sıkabiliyor yalnızca oyun penceresine etki ettiği için.

Bende ona da etki etti aslında, 1600x900 yaptığımda MSI Afterburner da ona göre şekil aldı. Sanırım ben bir şeyi yanlış yaptım, ama Alt+R yaptığımda da etkin gözüktü RSR.

Özellikle Control için bekliyorum, hala indirmedim Epic Games'te duruyor, ondaki deneyimleri de yazacağım.
 
Afterburner'ın seçilen çözünürlüğe göre şekil alması benim de canımı sıktı. Ayrıca oyun içi yazıların da blurlanmasi meselesi var. Bunu bir guncellemeyle duzeltebilirler sanırım. FSR algoritmasını kullanıyorsa HUD'larin upscale edilen çözünürlge göre şekil alması ayarlanabilir. Performans olarak örneğin Coldwar (1080p > 2K)'da ortalama %30 FPS artışı aldım. Vanguard'da 1440p FSR Ultra Quality modda yine ortalama %25 performans artışı alıyorum.
 
Hcam bence şuan bu dlss rsr falan çok gereksiz bende denedim ikisini de en iyisi kartın gücü neyse ona göre alıp geçmek. 1080p ultrada 50 fps aldığın oyundan 60 fps alıyosun ama 900p işliyor arkaplanı düzgün optimize etmeyince çamur gibi oluyor oyun.
 
Hcam bence şuan bu dlss rsr falan çok gereksiz bende denedim ikisini de en iyisi kartın gücü neyse ona göre alıp geçmek. 1080p ultrada 50 fps aldığın oyundan 60 fps alıyosun ama 900p işliyor arkaplanı düzgün optimize etmeyince çamur gibi oluyor oyun.
HUD bozulması olayını düzeltirlerse FSR desteği olmayan oyunlarda RSR kullanırım. 1080p den 2K ya öyle aşırı bir bozulma görmedim. Akıcılık ciddi arttı. Normal render resolution kullansam nasıl olur diye baktım RSR daha iyi çalışıyor. FSR destekleyen oyunlarda zaten açıyorum. kartı overclocklu kullanıp FSR de açınca neredeyse monitörün frekansında fpsleri alabiliyorum
 
Biraz uğraştırsa da RX 5600M'de çalıştırmayı başardım. MUX olmayan sistemlere resmi RSR desteği sunmamışlar, şaka gibi. Neyse, Deep Rock Galactic'te 1680x1050 çözünürlükte yaklaşık %15 FPS kazandırdı. Görüntüde çok bi' kayıp yok diyebilirim. Başlangıç için fena değil ancak FPS zaten yüksek olduğundan pek bir şey değişmedi. Daha ağır bir oyunda denemek gerek.
 
Biraz uğraştırsa da RX 5600M'de çalıştırmayı başardım. MUX olmayan sistemlere resmi RSR desteği sunmamışlar, şaka gibi. Neyse, Deep Rock Galactic'te 1680x1050 çözünürlükte yaklaşık %15 FPS kazandırdı. Görüntüde çok bi' kayıp yok diyebilirim. Başlangıç için fena değil ancak FPS zaten yüksek olduğundan pek bir şey değişmedi. Daha ağır bir oyunda denemek gerek.

Witcher 3'te benim görüntü pörtledi 900P'de, ben mi yanlış yaptım acaba onu düşünüyorum.
 
AMD 23.3.1 sürücüsü ile ilk kez RSR denedim. Battlefield 2042'de 1080p görüntüyü 1440p'ye upscale ettiğimde ortalama 180 fps alıyorum; ki 1440p monitörde native olarak 100 fps civarı alıyordum. Görüntü kalitesi çamur gibi, ama gülü seven dikenine katlanır. FSR olsa mutlaka daha iyi kalitede görüntü verir ama EA/DICE Battlefield 2042 oyununda resmi ortak olarak Nvidia'yı seçmiş, yani FSR desteği getirmesi imkânsız; ben de RSR ile bir deneme yapayım dedim. Yani çalışıyor ama görüntü kalitesi olarak pek bir şey beklemeyin derim. FSR desteği olmayan oyunlarda hiç yoktan iyidir.
 

Geri
Yukarı