Starfield'ta bir oyuncunun denk geldiği tuhaf glitch

Glitch değil bu muhtemelen. Oyunlardaki NPC'lerin geldiği ve yok olduğu noktalar olur, bu oyunda NPC'lerin ışınlanacağı bölgeyi asansör olarak belirlemişler belli ki ama çok göz önünde olunca dikkat çekmiş. :D

200 milyon dolarlık bir oyunda bunu normal mi görüyorsun?
 
200 milyon dolarlık bir oyunda bunu normal mi görüyorsun?
Oyun Starfield mı bilmiyorum ama Bethesda'dan bu tür özensiz işler görmek şaşırtıcı değil, hep böyleydi bu şirket. İşin kolayına kaçarlar, hataları ayıklamakla pek uğraşmazlar, bu tür detayları çok umursamazlar. Nasılsa oyuncular mod yağmuruna tutuyorlar oyunlarını. :D

Skyrim en sevdiğim oyun mesela, ilk çıktığında birkaç saat oynayıp oyunu sildim. Birkaç yıl sonra yine başladım hataları düzeltmişlerdir diye, hiçbirine ellerini bile sürmemişlerdi. Modlarla oyuna geri döndüğümde yüzlerce saatimi gömdüm. Bethesda oyunları ham halleriyle kötü ama oyun motorları modlamaya öyle bir platform sağlıyor ki oyuncular oyunu bambaşka bir seviyeye getiriyorlar. Bethesda da buna güveniyor maalesef.
 
Buna bir hata değil geliştiricilerin kasten ekledikleri ama oyuncuların görmelerini beklemedikleri bir şey olarak belirtmiş. Hata olsa daha kabul edilebilir bir şey bu.
Spawn de despawn noktaları olur NPC'ler için, o NPC'ler sen görmediğinde de etrafta aynı şekilde dolaşmıyorlar. Özenli bir şirket bu noktaları dikkatli seçer ki oyuncuların çok gözünün önünde olmasın, Bethesda o kadar özenli bir şirket değil işte bunu diyorum.

Sizler o NPC'lerin oyunun başından oyunun sonuna kadar hep olduklarını sanıyorsunuz herhalde. :D Bu bir hata değil, Bethesda'nın özensizliği sadece.
 

Bethesda her zaman sorunlu oyunlarıyla bilinen bir firma ve günümüzde hala değişmediğini görmek şaşırtmadı beni.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

Bence oyun çıktığı zaman çok fazla bug olur aynı cyberpunk gibi.
 
Spawn de despawn noktaları olur NPC'ler için, o NPC'ler sen görmediğinde de etrafta aynı şekilde dolaşmıyorlar. Özenli bir şirket bu noktaları dikkatli seçer ki oyuncuların çok gözünün önünde olmasın, Bethesda o kadar özenli bir şirket değil işte bunu diyorum.

Sizler o NPC'lerin oyunun başından oyunun sonuna kadar hep olduklarını sanıyorsunuz herhalde. :D Bu bir hata değil, Bethesda'nın özensizliği sadece.

Aynı şeyden bahsediyoruz dostum. Bunu bizim görmememiz lazım anlamak istemiyorsun galiba. Bunu görebilmemiz bir hatadır.
 

Bethesda her zaman sorunlu oyunlarıyla bilinen bir firma ve günümüzde hala değişmediğini görmek şaşırtmadı beni.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

Starfield 6 Eylülde çıkmıyor mu?
 

Yeni konular

Geri
Yukarı