Çözümü defalarca söylendi lakin verilen cevapları beğenilmiyor. Shimmering donanım ile alakalı bir sorun değil. Shimmeringin çözümleri şuanda bunlar;
VSR/DSR(driver seviyesinde AA çözümü)
SMAA-FXAA(reshade injector)
TAA+Sharpening - Render Resolution(Grafik moturunun bu özellikleri desteklemesi oyun yapımcılarının elinde)
DX9-11 API kullanan oyunlar için NVIDIA Inspector üzerinden AA injection (e.g:
NVidia Anti-Aliasing Guide (updated))
Aynı zamanda TAA injector şuanda reshade üzerinden oyunlara inject edilebiliyor lakin shader şuanda yapım aşamasında olduğu için genel kullanım için önerilmiyor.(En büyük sorunlarından bi tanesi ghosting lakin shader'ın arkasındaki dev bu sorunun çözümüne yaklaştığını söylemişti)
NVIDIA halihazırda bu problem için DLSS teknolojisini çıkardı. Tek sıkıntısı sınırlı sayıda oyunun bu özelliği desteklemesi. AMD de DLSS benzeri bir teknoloji olan Super Resolution üzerinde çalışmakta. Bu teknolojilerin mainstream hale gelmesi ise tahmini 1,5-2 sene olucaktır.