The Last of Us Part II beni üzdü

Bir önceki oyunda çok sevdirdiğin karakterleri öldürtüp ses getirmek istersin bunu anlarım, ancak bunu yapmanın bile bir adabı vardır. Üzerine oturup düşünmelisin nasıl olmalı acaba diye, gidip de önceki oyunda hiçbir niteliği, hiçbir yeri olmayan bir karakteri öldürdük diye 1.oyunda onlarla gülüp, onlarla ağladığımız karakterleri hiçe atamazsın.

Benim oyunda kızdığım nokta bu ve bunu anlayabilen yok. Hikaye basite kaçılmış diyorum herkese, insanlar bana "mutlu son bekliyordun" diyor, yahu kötü sonun bile bir derinliği olur bu hikayenin neresi derin? Üzerine düşünülmemiş baştan savma bir hikaye bu resmen, çıktığından beri yerin dibinden çıkmayan Cyberpunk 2077'nin hikayesi çok daha derin ve çok daha ünik. O da iyi sonuçlanmıyor ancak bayıldım onun hikayesine.

The Last of Us 2'nin hikayesi basite kaçılmış bir hikayedir arkadaşlar kabullenin artık şunu.
 
Bir önceki oyunda çok sevdirdiğin karakterleri öldürtüp ses getirmek istersin bunu anlarım, ancak bunu yapmanın bile bir adabı vardır. Üzerine oturup düşünmelisin nasıl olmalı acaba diye, gidip de önceki oyunda hiçbir niteliği, hiçbir yeri olmayan bir karakteri öldürdük diye 1.oyunda onlarla gülüp, onlarla ağladığımız karakterleri hiçe atamazsın.

Benim oyunda kızdığım nokta bu ve bunu anlayabilen yok. Hikaye basite kaçılmış diyorum herkese, insanlar bana "mutlu son bekliyordun" diyor, yahu kötü sonun bile bir derinliği olur bu hikayenin neresi derin? Üzerine düşünülmemiş baştan savma bir hikaye bu resmen, çıktığından beri yerin dibinden çıkmayan Cyberpunk 2077'nin hikayesi çok daha derin ve çok daha ünik. O da iyi sonuçlanmıyor ancak bayıldım onun hikayesine.

The Last of Us 2'nin hikayesi basite kaçılmış bir hikayedir arkadaşlar kabullenin artık şunu.
Bence The Last Of Us 2'nin hikayesinin iyi olmasının kanıtı sensin 😉 oyunun amacı zaten seni öyle hissettirmek, sinirlendirmek.
 
Bence The Last Of Us 2'nin hikayesinin iyi olmasının kanıtı sensin 😉 oyunun amacı zaten seni öyle hissettirmek, sinirlendirmek.
Dostum yazdıklarımı okuduğuna emin misin? Hikaye basite kaçılmış diyorum, "çok öfkeliyim niye öldürdünüz lan o karakterleri" demiyorum. Yazdıklarımı iyice okuyun, fanboyluğu bir kenara bırakın.
 
Dostum yazdıklarımı okuduğuna emin misin? Hikaye basite kaçılmış diyorum, "çok öfkeliyim niye öldürdünüz lan o karakterleri" demiyorum. Yazdıklarımı iyice okuyun, fanboyluğu bir kenara bırakın.
Daha oyunu oynamadım bile nasıl fanboy ilan edersin?
Sen hikayenin derin olmadığını söylüyorsun ama neden derin olmadığını söylemiyorsun.
Eğer karakterler öldü diye sinirlensen sana hak verebilirdim ama sen sadece üzerine düşünülmemiş diyorsun.
Mesela bende RDR2'nin mağlum bir yerini beğenmedim.
 
İkinci oyunun hikayesi daha iyi olabilirmiş ama mekanik, grafik anlamında süper, beni 4-5 kere ağlattı bende sinir olsam da o kadar sürmedi.
İlk oyun hikayesi baba-kız ilişkisi iyi işlenmişti, ikinci oyunda da nefret-üzüntü duygusu iyi işlendi, başarısız bir hikaye değil.
The Walking Dead 1 Season sonu daha çok üzmüştü.
 
Daha oyunu oynamadım bile nasıl fanboy ilan edersin?
Sen hikayenin derin olmadığını söylüyorsun ama neden derin olmadığını söylemiyorsun.
Eğer karakterler öldü diye sinirlensen sana hak verebilirdim ama sen sadece üzerine düşünülmemiş diyorsun.
Mesela bende RDR2'nin mağlum bir yerini beğenmedim.
Oynamadığın oyunun fanboyluğunu yapma o zaman. Bir RDR2'deki o malum yerin nasıl oluştuğuna, derinliğine bak. Bir de The Last of Us 2'deki hikayeye bak, demek istediğimi anlayacaksın. Olay beğenip, beğenmemek değil. Hikayesi basit abi The Last of Us 2'nin neyini anlamıyorsunuz?

Resmen, ya biz bu karakterleri öldürcez ama nasıl yaptığımızın pek bir önemi yok, ölsünler, ses getirsinler de gerisi pek mühim değil kafasıyla yazılmış bir hikaye. Ben adım gibi eminim Neil'in bu şekilde düşünüp yazdığına. Olay bu arkadaşlar anlayamadığınız veya anlamamak için direttiğiniz şey bu; hikayede neler olduğu değil nasıl olduğu. Bu oyunun ana karakterleri (?) çok daha derin, çok daha zekice yazılmış bir hikayeyle de ölebilirdi.

RDR2'de Arthur Morgan'ın hastalığının nerden bulaştığına bak, borcunu ödemesi için zorlaması nedeniyle öldürdüğü fakir bir çiftçiden bulaşıyor Arthur Morgan'a o hastalık. En sonunda da dönüp dolaşıp kendisini öldürüyor. İşte oyunun tam isminde bulunan "Redemption" yani kefaret kısmı burada başlıyor. Yaptığı hatalar yüzünden kefaret ödüyor Arthur Morgan. Oyunun anlatmak istediğiyle birebir uyumlu, harika bir hikaye yazılmış RDR2 için. Senin eleştirdiğin RDR2'nin hikayesini beğenip beğenmemen, bu tamamen senin fikrin. Benim eleştirdiğim ise beğenip, beğenmemek değil hikayenin basitliği.
 
Oynamadığın oyunun fanboyluğunu yapma o zaman. Bir RDR2'deki o malum yerin nasıl oluştuğuna, derinliğine bak. Bir de The Last of Us 2'deki hikayeye bak, demek istediğimi anlayacaksın. Olay beğenip, beğenmemek değil. Hikayesi basit abi The Last of Us 2'nin neyini anlamıyorsunuz?

Resmen, ya biz bu karakterleri öldürcez ama nasıl yaptığımızın pek bir önemi yok, ölsünler, ses getirsinler de gerisi pek mühim değil kafasıyla yazılmış bir hikaye. Ben adım gibi eminim Neil'in bu şekilde düşünüp yazdığına. Olay bu arkadaşlar anlayamadığınız veya anlamamak için direttiğiniz şey bu; hikayede neler olduğu değil nasıl olduğu. Bu oyunun ana karakterleri (?) çok daha derin, çok daha zekice yazılmış bir hikayeyle de ölebilirdi.
He öyle düşünüyor olabilirsin.
Ama The Last Of Us 2 hikayesini seven herkese The Last Of Us 2 fanboyu deme hakkın yok.
 
Oynamadığın oyunun fanboyluğunu yapma o zaman. Bir RDR2'deki o malum yerin nasıl oluştuğuna, derinliğine bak. Bir de The Last of Us 2'deki hikayeye bak, demek istediğimi anlayacaksın. Olay beğenip, beğenmemek değil. Hikayesi basit abi The Last of Us 2'nin neyini anlamıyorsunuz?

Resmen, ya biz bu karakterleri öldürcez ama nasıl yaptığımızın pek bir önemi yok, ölsünler, ses getirsinler de gerisi pek mühim değil kafasıyla yazılmış bir hikaye. Ben adım gibi eminim Neil'in bu şekilde düşünüp yazdığına. Olay bu arkadaşlar anlayamadığınız veya anlamamak için direttiğiniz şey bu; hikayede neler olduğu değil nasıl olduğu. Bu oyunun ana karakterleri (?) çok daha derin, çok daha zekice yazılmış bir hikayeyle de ölebilirdi.

RDR2'de Arthur Morgan'ın hastalığının nerden bulaştığına bak, borcunu ödemesi için zorlaması nedeniyle öldürdüğü fakir bir çiftçiden bulaşıyor Arthur Morgan'a o hastalık. En sonunda da dönüp dolaşıp kendisini öldürüyor. İşte oyunun tam isminde bulunan "Redemption" yani kefaret kısmı burada başlıyor. Yaptığı hatalar yüzünden kefaret ödüyor Arthur Morgan. Oyunun anlatmak istediğiyle birebir uyumlu, harika bir hikaye yazılmış RDR2 için. Senin eleştirdiğin RDR2'nin hikayesini beğenip beğenmemen, bu tamamen senin fikrin. Benim eleştirdiğim ise beğenip, beğenmemek değil hikayenin basitliği.
RDR2 hikayesi her türlü daha iyi, The Last Of Part 2 vermek istediği duygularını verebiliyor ama daha iyisi olabilirmiş.
 
Yaklaşık 6 ay önce çıkan oyunu daha yeni oynama fırsatım oldu. Hiçbir spoiler yemeden, video izlemeden oyuna giriş yaptım, ve 2 günde oyunu bitirdim.
16 yaşındayım hiçbir oyun oynarken bu kadar öfke bu kadar intikam alma hissi bu kadar hayal kırıklığı hissetmedim. Oyunu bitirdikten sonra bile hala aklımdan çıkmadı ve çıkmamaya devam ediyor. Siz bu oyun hakkında ne düşünüyorsunuz arkadaşlar?
Bence
Yaklaşık 6 ay önce çıkan oyunu daha yeni oynama fırsatım oldu. Hiçbir spoiler yemeden, video izlemeden oyuna giriş yaptım, ve 2 günde oyunu bitirdim.
16 yaşındayım hiçbir oyun oynarken bu kadar öfke bu kadar intikam alma hissi bu kadar hayal kırıklığı hissetmedim. Oyunu bitirdikten sonra bile hala aklımdan çıkmadı ve çıkmamaya devam ediyor. Siz bu oyun hakkında ne düşünüyorsunuz arkadaşlar?
 
Oynamadığın oyunun fanboyluğunu yapma o zaman. Bir RDR2'deki o malum yerin nasıl oluştuğuna, derinliğine bak. Bir de The Last of Us 2'deki hikayeye bak, demek istediğimi anlayacaksın. Olay beğenip, beğenmemek değil. Hikayesi basit abi The Last of Us 2'nin neyini anlamıyorsunuz?

Resmen, ya biz bu karakterleri öldürcez ama nasıl yaptığımızın pek bir önemi yok, ölsünler, ses getirsinler de gerisi pek mühim değil kafasıyla yazılmış bir hikaye. Ben adım gibi eminim Neil'in bu şekilde düşünüp yazdığına. Olay bu arkadaşlar anlayamadığınız veya anlamamak için direttiğiniz şey bu; hikayede neler olduğu değil nasıl olduğu. Bu oyunun ana karakterleri (?) Çok daha derin, çok daha zekice yazılmış bir hikayeyle de ölebilirdi.

RDR2'de arthur Morgan'ın hastalığının nereden bulaştığına bak, borcunu ödemesi için zorlaması nedeniyle öldürdüğü fakir bir çiftçiden bulaşıyor arthur Morgan'a o hastalık. En sonunda da dönüp dolaşıp kendisini öldürüyor. İşte oyunun tam isminde bulunan "redemption" yani kefaret kısmı burada başlıyor. Yaptığı hatalar yüzünden kefaret ödüyor arthur morgan. Oyunun anlatmak istediğiyle birebir uyumlu, harika bir hikaye yazılmış RDR2 için. Senin eleştirdiğin RDR2'nin hikayesini beğenip beğenmemen, bu tamamen senin fikrin. Benim eleştirdiğim ise beğenip, beğenmemek değil hikayenin basitliği.

Hikayesi basit falan değil anlamadığın ya da anlamaya çalışmadığın birçok detay var muhtemelen. Hikaye istediğiniz gibi şekillenmediği için kötü demeniz bu oyunun gelmiş geçmiş en iyi hikayeye sahip olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Bütün oyunları masal gibi iyiler kazanır mottosuyla oynayıp kendinizi tatmin etmeye alışmışsınız. Karakterlerin yaptığı her hamlenin mantıklı açıklamaları var. Buna Abby'nin Joel'a yaptığı muamele de dahil. Hayatını allak bullak etmiş bir adamı senelerce aramışsın. Ondan sadece nefret etmiyorsun aynı zamanda da korkuyorsun bu adam sana karşındayken sadede gel gibi bir tavırla konuşuyor. Senin bir sevdiğin canice değil normal bir sayısız insanla birlikte joelun yaptığı katliam şeklinde öldürülseydi ve katilinin hiçbir pişmanlık duymadığını görsen nasıl intikam alırdin bir düşün.
Last of Us 2 şu ana kadar çıkmış en iyi hikayeli oyunlardan biri olay örgüsünü sevmemeniz bu gerçeği değiştirmiyor.
RDR2 ve hatta Last of Us'dan da iyi bir hikayesi var. Teknik olarak değerlendiremiyorsanız hikaye kötü gibi kafalara girmeyiniz.
 

Geri
Yukarı