The Witcher 3 at animasyonları geliştirme modu var mı?

1) "modRDRHorseControls" dosyasını oyunun ana dizinindeki "Mods" klasörüne at. (Mods klasörü yoksa kendin oluştur.)

2) Belgeler>The Witcher 3 klasörünün içindeki "input.settings" dosyasını herhangi bir metin düzenleyici ile aç,

2a) Şu satırları en başa yapıştır: (Yapıştırdığın satırlarla oradaki diğer satırların arasında bir satır boşluk olsun)

[Horse]
IK_Pad_B_CIRCLE=(Action=Decelerate)
IK_Pad_B_CIRCLE=(Action=Stop,State=Duration,IdleTime=0.2)
IK_Pad_Y_TRIANGLE=(Action=HorseJump)
IK_Pad_Y_TRIANGLE=(Action=HorseDismount,State=Duration,IdleTime=10000)
IK_Pad_Y_TRIANGLE=(Action=VehicleItemActionAbort)
IK_Pad_Y_TRIANGLE=(Action=DebugInput)
IK_X=(Action=Decelerate)
IK_X=(Action=Stop,State=Duration,IdleTime=0.2)

[Horse_Replacer_Ciri]
IK_Pad_B_CIRCLE=(Action=Decelerate)
IK_Pad_B_CIRCLE=(Action=Stop,State=Duration,IdleTime=0.2)
IK_Pad_Y_TRIANGLE=(Action=HorseJump)
IK_Pad_Y_TRIANGLE=(Action=HorseDismount,State=Duration,IdleTime=10000)
IK_Pad_Y_TRIANGLE=(Action=VehicleItemActionAbort)
IK_Pad_Y_TRIANGLE=(Action=DebugInput)
IK_X=(Action=Decelerate)
IK_X=(Action=Stop,State=Duration,IdleTime=0.2)

[Horse] ve [Horse_Replacer_Ciri] başlıklarının altındaki şu satırları sil:
IK_Pad_Y_TRIANGLE=(Action=VehicleAttack)
IK_Pad_B_CIRCLE=(Action=HorseJump)
IK_Pad_B_CIRCLE=(Action=HorseDismount,State=Duration,IdleTime=10000)
IK_Pad_B_CIRCLE=(Action=DebugInput)
IK_Pad_B_CIRCLE=(Action=VehicleItemActionAbort)
IK_X=(Action=Stop)

2b) Sonra [Horse] ve [Horse_Replacer_Ciri] başlıklarının altındaki şu satırları sil:

IK_Pad_Y_TRIANGLE=(Action=VehicleAttack)
IK_Pad_B_CIRCLE=(Action=HorseJump)
IK_Pad_B_CIRCLE=(Action=HorseDismount,State=Duration,IdleTime=10000)
IK_Pad_B_CIRCLE=(Action=DebugInput)
IK_Pad_B_CIRCLE=(Action=VehicleItemActionAbort)
IK_X=(Action=Stop)

2c) "input.settings" dosyasında yaptığın değişiklikleri kaydet ve bitti.
 
1) "modrdrhorsecontrols" dosyasını oyunun ana dizinindeki "mods" klasörüne at. (mods klasörü yoksa kendin oluştur.)

2) belgeler>the Witcher 3 klasörünün içindeki "input. Settings" dosyasını herhangi bir metin düzenleyici ile aç,

2a) şu satırları en başa yapıştır: (yapıştırdığın satırlarla oradaki diğer satırların arasında bir satır boşluk olsun)

[Horse]
Ik_pad_b_cırcle=(Action = decelerate)
Ik_pad_b_cırcle=(Action = stop, state = duration, ıdletime=0.2)
Ik_pad_y_trıangle=(Action = horsejump)
Ik_pad_y_trıangle=(Action = horsedismount, state = duration, ıdletime = 10000)
Ik_pad_y_trıangle=(Action = vehicleıtemactionabort)
Ik_pad_y_trıangle=(Action = debugınput)
Ik_x=(Action = decelerate)
Ik_x=(Action = stop, state = duration, ıdletime=0.2)

[Horse_Replacer_Ciri]
Ik_pad_b_cırcle=(Action = decelerate)
Ik_pad_b_cırcle=(Action = stop, state = duration, ıdletime=0.2)
Ik_pad_y_trıangle=(Action = horsejump)
Ik_pad_y_trıangle=(Action = horsedismount, state = duration, ıdletime = 10000)
Ik_pad_y_trıangle=(Action = vehicleıtemactionabort)
Ik_pad_y_trıangle=(Action = debugınput)
Ik_x=(Action = decelerate)
Ik_x=(Action = stop, state = duration, ıdletime=0.2)

[Horse] ve [Horse_Replacer_Ciri] başlıklarının altındaki şu satırları sil:
Ik_pad_y_trıangle=(Action = vehicleattack)
Ik_pad_b_cırcle=(Action = horsejump)
Ik_pad_b_cırcle=(Action = horsedismount, state = duration, ıdletime = 10000)
Ik_pad_b_cırcle=(Action = debugınput)
Ik_pad_b_cırcle=(Action = vehicleıtemactionabort)
Ik_x=(Action = stop)

2b) sonra [Horse] ve [Horse_Replacer_Ciri] başlıklarının altındaki şu satırları sil:

Ik_pad_y_trıangle=(Action = vehicleattack)
Ik_pad_b_cırcle=(Action = horsejump)
Ik_pad_b_cırcle=(Action = horsedismount, state = duration, ıdletime = 10000)
Ik_pad_b_cırcle=(Action = debugınput)
Ik_pad_b_cırcle=(Action = vehicleıtemactionabort)
Ik_x=(Action = stop)

2C) "input. Settings" dosyasında yaptığın değişiklikleri kaydet ve bitti.

Teşekkürler hocam ben sadece mods klasörüne atıyordum.
 

Yeni konular

Yeni mesajlar

Geri
Yukarı