Onu da cevapladım okuduysan. Çoklu izlek üzerinde "aç kapa" haricinde son kullanıcının bir tasarrufu yoktur eğer reverse enginerring ile işlemciyi donanım olarak kırmazsan.Demek istediğim bu değil hocam.
Bu.
Çünkü çoklu izlek ile ilgili kodlar işlemci içinde donanımsal olarak yüklüdür. İzleklerin nasıl yönetileceği hangi çekirdekte hangi izlek guruplarının çalıştırılacağı hatta bunun için yeni nesil işlemcilerde AI çekirdekleri var bu işi optimize etmek için. Yani işlemciyi donanımsal olarak kırman gerek.neden çalışmaz peki hocam? Açtığım konu bence de çok ütopik ama aklıma takıldı niyeyse. Açıklarsanız güzel olur.
Sen sadece hali hazırdaki çoklu izlek teknolojisini en iyi çekilde çalıştırabilecek bir "program" yazabilirsin. O nedenle bazı programlar ve oyunlar HT gibi çoklu izlek teknolojisini çok iyi kullanırken bazıları kullanamıyor.