TXT TXD DFF FXT dosya türleri

FURYMUSTİ

Femtopat
Katılım
30 Aralık 2020
Mesajlar
87
Yer
MONSTER'IN OFİSİNDE BİLGİSAYAR AŞIRMAYA ÇALIŞIYOR
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Meslek
ÖĞRENCİ
GTA SA'ya drift modla rampa araç modu kurmaya çalışıyorum. Manuel olarak, hep bu uzantılı dosyalarla karşılaşıyorum. Bu nedir? Bu uzantılı dosyalar hangi klasörlere atılmalı? Kafam çok karışık.

GI.PNG


FH.PNG


HC.PNG
 
Modun readme yazısını okursanız orada anlatılır diye düşünüyorum. Genellikle gta3.img dosyasının içine atılıyor. O dosyayı da Alci's img editor programıyla açabilirsiniz.
 
Fxt Cleo klasörünün içinde bulunan cleo_text içinde kalacak. Txd ve Dff'ler ise imgtool ile models klasörünün içinde bulunan gta3.img'yi açarak onun içindeki aynı txd ve dff dosyaları ile değiştireceksiniz. Txt ise açıklamadır, ona gerek yok.
 
Şimdi imgtool indiriyorsun bir siteden. Daha sonra Imgtool'u çalıştırıyorsun, açılırken "failed to..." gibi bir hata verebilir ona tamam de. Sonra küçük bir pencerede program açılacak "file" sekmesinden "open" diyerek San Andreas'ın kurulu olduğu klasörde "models" adında bulunan klasörün içindeki "gta3.img" dosyasını seçerek aç. Daha sonra "edit" sekmesinden "find" diyerek "bandito. Dff" yaz. Bu dosyayı bulup kendisi otomatik seçecektir. "commands" sekmesinden "replace" seçeneğine tıklayarak diğer "bandito. Dff" ile değiştir. Daha sonra "bandito. Txd" dosyası için de aynı işlemi uygula.
 

Geri
Yukarı