Çözüldü Unity 2019'da kamera düşüyor

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

moonway 3D

Hectopat
Katılım
7 Kasım 2019
Mesajlar
217
Makaleler
1
Çözümler
2
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Android için bir VR oyunu geliştiriyorum ama bir sorunum var karakterimin kamerasında hiçbir fizik eklentisi olmamasına rağmen karakterin tam orta kısmına düşüyor. Sizce kameranın düşmesindeki neden nedir?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Çözüm
Birkaç görselle desteklersen ancak yardım edebilirim. Şuan için aklıma başka bir şey gelmiyor.
Hierarchy panelini ve karakter inspector kısmının fotoğraflarını atma şansın var mı?

Yada en iyisi kamerayı global taşıyıp follow script yazmak. Bilemiyorum şuan.
Arkadaşlar tamam kendimi aptal gibi hissediyorum ama sorunu çözdüm character Controller component üzerinde Center pozisyon değerini değiştirebileceğiniz bir seçenek var buradan kameranın nerede olacağını değiştirebiliyorsunuz.
Kamerada herhangi bir script var mı?
Kamera global de mi yoksa karaktere Child olarak mı verdin.
Detaylı bilgi vermen lazım.

Genelde bu tür hatalar karakteri takip etmek için kamera script yazılıyor. Ve bu script içerisinde kameranın transform değerlerini direk karakterin transformuna eşitleniyor. Bu büyük bir yanlış.
 
Kamerada herhangi bir script var mı?
Kamera global de mi yoksa karaktere Child olarak mı verdin.
Detaylı bilgi vermen lazım.

Genelde bu tür hatalar karakteri takip etmek için kamera script yazılıyor. Ve bu script içerisinde kameranın transform değerlerini direk karakterin transformuna eşitleniyor. Bu büyük bir yanlış.

Kamera child ama ana objede rigidbody yok sadece vrlookwalk ve character Controller var
Kamerada herhangi bir script var mı?
Kamera global de mi yoksa karaktere Child olarak mı verdin.
Detaylı bilgi vermen lazım.

Genelde bu tür hatalar karakteri takip etmek için kamera script yazılıyor. Ve bu script içerisinde kameranın transform değerlerini direk karakterin transformuna eşitleniyor. Bu büyük bir yanlış.

Şimdi normalde karakterimin ana sahnesinde hiçbir sorun olmuyor ama başka bir sahnede ortaya düşüyor hiçbir rigidbody yok ama kamerayı açıkken kaldırmaya çalışınca yerinden kıpırdamıyor.
 
Son düzenleme:
Hayır hiçbir yerde değişiklik yapmadım.
Birkaç görselle desteklersen ancak yardım edebilirim. Şuan için aklıma başka bir şey gelmiyor.
Hierarchy panelini ve karakter inspector kısmının fotoğraflarını atma şansın var mı?

Yada en iyisi kamerayı global taşıyıp follow script yazmak. Bilemiyorum şuan.
 
Birkaç görselle desteklersen ancak yardım edebilirim. Şuan için aklıma başka bir şey gelmiyor.
Hierarchy panelini ve karakter inspector kısmının fotoğraflarını atma şansın var mı?

Yada en iyisi kamerayı global taşıyıp follow script yazmak. Bilemiyorum şuan.
Arkadaşlar tamam kendimi aptal gibi hissediyorum ama sorunu çözdüm character Controller component üzerinde Center pozisyon değerini değiştirebileceğiniz bir seçenek var buradan kameranın nerede olacağını değiştirebiliyorsunuz.
 

Dosya Ekleri

  • 16456220433047173719492236137394.jpg
    16456220433047173719492236137394.jpg
    70,7 KB · Görüntüleme: 34
  • 16456220725233549531203705385014.jpg
    16456220725233549531203705385014.jpg
    82,8 KB · Görüntüleme: 43
Son düzenleme:
Çözüm

Yeni konular

Geri
Yukarı