Unity 2D - karakter yönü değişince ışınlanıyor

Böyle deneyin bakalım. Sürükleme yapmanıza gerek yok.
C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using Unity.Mathematics;
using UnityEngine;

public class PlayerHareket : MonoBehaviour.
{
 Rigidbody2D rb;
 SpriteRenderer renderer;

 [SerializeField]
 Transform ZeminKontrolNoktasi;
 [SerializeField]
 Animator anim;

 public LayerMask zeminMaske;

 public float hareketHizi;
 public float ziplamaGucu;
 bool zemindemi;
 bool ikincikezziplasinmi;

 void Awake()
 {
 rb = GetComponent<Rigidbody2D>();
 renderer = GetComponent<SpriteRenderer>();
 }

 private void Update()
 {
 HareketEt();
 ZiplaFNC();

 anim.SetBool("zemindemi", zemindemi);
 anim.SetFloat("hareketHizi", Mathf.Abs(rb.velocity.x));
 }

 void HareketEt()
 {
 float h = Input.GetAxis("Horizontal");
 rb.velocity = new Vector2(h* hareketHizi, rb.velocity.y);

 if(rb.velocity.x<0)
 {
 renderer.flipX = false;
 }
 else if (rb.velocity.x>0)
 {
 renderer.flipX = true;
 }
 }

 void ZiplaFNC()
 {
 zemindemi = Physics2D.OverlapCircle(ZeminKontrolNoktasi.position, .2F, zeminMaske);

 if (Input.GetButtonDown("Jump") && (zemindemi || ikincikezziplasinmi))
 {

 if (zemindemi)
 {
 ikincikezziplasinmi = true;
 }
 else.
 {
 ikincikezziplasinmi = false;
 }
 rb.velocity=new Vector2(rb.velocity.x, ziplamaGucu);

 }
 }

}

There is no 'spriterenderer' attached to the "Player" Game object, but a script is trying to Access it.
You probably need to add a spriterenderer to the Game object "Player". Or your script needs to check if the component is attached before using it.

Kullandırmaya çalıştığınız ayar flip ayarı mı? Eğer oysa videoda onu kullanmanın sağlıklı olmadığını söylüyor anlatan şahıs çünkü karakterin eline bir weapon verildiğinde fliple dönen karakter sola döndüğü zaman weapon ne taraftan verildiyse o tarafta sabit kalıyor.
 
Kullandırmaya çalıştığınız ayar flip ayarı mı? Eğer oysa videoda onu kullanmanın sağlıklı olmadığını söylüyor anlatan şahıs çünkü karakterin eline bir weapon verildiğinde fliple dönen karakter sola döndüğü zaman weapon ne taraftan verildiyse o tarafta sabit kalıyor.
Bununda çözümü vardı, silah ile beraber dönebiliyordu. Yıllar önce yaptığımdan hatırlamıyorum.

There is no 'spriterenderer' attached to the "Player" Game object, but a script is trying to Access it.
You probably need to add a spriterenderer to the Game object "Player". Or your script needs to check if the component is attached before using it.
Player objesinde sprite renderer olmadığını söylüyor.
 
Bununda çözümü vardı, silah ile beraber dönebiliyordu. Yıllar önce yaptığımdan hatırlamıyorum.

Player objesinde Sprite renderer olmadığını söylüyor.

Karakteri scale ile döndürüyorum fakat internette hiçbir çözümü yok şaşırtıcı gerçekten.
 

Geri
Yukarı