Merhabalar,
Unity üzerinde yeni çalışmaya başladım. Platform oyunu tarzı bir şeyler yapmayı deniyorum.
Karakter sol ok veya a tuşuna basınca yatay olarak 180 derece dönsün ve o tarafa bakıyormuş gibi gözüksün istedim. Ama döndürmeye çalıştığımda karakterin konumu yatay olarak değişiyor.
Kullandığım kod bu şekilde.
Karakteri hareket ettirecek script player objesinde ekli.
Şimdiden teşekkür ederim.
Unity üzerinde yeni çalışmaya başladım. Platform oyunu tarzı bir şeyler yapmayı deniyorum.
Karakter sol ok veya a tuşuna basınca yatay olarak 180 derece dönsün ve o tarafa bakıyormuş gibi gözüksün istedim. Ama döndürmeye çalıştığımda karakterin konumu yatay olarak değişiyor.
C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class PlayerMovement : MonoBehaviour
{
Rigidbody2D rgb;
Vector3 velocity;
float speedAmount = 5f;
float jumpAmount = 3f;
// Start is called before the first frame update
void Start()
{
rgb = GetComponent<Rigidbody2D>();
}
// Update is called once per frame
void Update()
{
velocity = new Vector3(Input.GetAxis("Horizontal"), 0f);
transform.position += velocity * speedAmount * Time.deltaTime;
if (Input.GetButtonDown("Jump") && Mathf.Approximately(rgb.velocity.y, 0))
{
rgb.AddForce(Vector3.up * jumpAmount, ForceMode2D.Impulse);
}
if (Input.GetAxisRaw("Horizontal") == -1)
{
transform.rotation = Quaternion.Euler(0f, -180f, 0f);
}
else if (Input.GetAxisRaw("Horizontal") == 1)
{
transform.rotation = Quaternion.Euler(0f, 0f, 0f);
}
}
}
Karakteri hareket ettirecek script player objesinde ekli.
Şimdiden teşekkür ederim.