Tammamdır becerebilirsem çok güzel olur ben sana gene takıldığım yerin fotoğranı atarım.
Kod kısmını sonra hallederim daha nahatar falan eklemedim çünkü. Şurda takıldım bu animasyonları nasıl halledeceğim?
Sandıksabit = normal sandık duruyor.
Sandık = açılma animasyonu.
Boolu oluşturdum ve ben bunları koda yazacak miyım?
Boola ne isim verdiğinizi bilmiyorum. Bu yüzde sandıkBool diyeceğim. İlk önce sandık sabit'ten sandık'a bir şerit çek. Sonra şeridin üstüne tıkla ve alt taraflarındaki yerden + işaretine tıkla. Otomatik olarak sandıkBool seçili olacaktır. Sonra yandaki yere tıkla ve true yap. Şimdi gelelim kod kısmına. Tüm kodu atıyorum. Önceden attığım kodu boş ver. Aşağıdakini kopyala yapıştır.
[CODE title="code"]using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class SandıkSistemi : MonoBehaviour
{
public bool anahtar; //burası senin anahtarının olup olmadığınını belirtiyor.
public bool sandıkAçılabilir;
public Animator animator; // animaasyonun bulunduğu objeyi atabilirsin.
void Start(){
animator = animator.GetComponent<Animator>();
}
void Update(){
if(Input.GetKeyDown(KeyCode.E)){ //Buradaki e tuşuna istediğin tuşu atıyabilirsin.
if(sandıkAçılabilir == true){
if(anahtar == true){
SandıkAçılma();
}
}
}
}
void OnTriggerEnter2D(Collider2D karakter)
if(karakter.gameObject.tag == "sandık"){
sandıkAçılabilir = true;
}
}
void OnTriggerExit2D(Collider2D karakter)
if(karakter.gameObject.tag == "sandık"){
sandıkAçılabilir = false;
}
}
void SandıkAçılma(){
animator.SetBool("sandıkBool",true); //buraya boolun adını gireceksin.
}
}[/CODE]